Mere mellem himmel & jord (del dine oplevelser)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

Kvist

Puha, sys også det er utrolig spændende læsning, og hvor kunne det være vildt at snakke med et afdød familiemedlem.. Samtidig er jeg en af dem der nok i bund og grund tror på det men vælger ikke at tro på det fordi jeg simpelthen sys det er så vildt uhyggeligt..

Har en veninde som havde lidt svært ved at blive gravid, på et tidspunkt kommer hun så i 'kontakt' med sin for nyligt afdøde mormor som siger hun glæder sig til at "se" hendes oldebørn.. Og en lille måneds tid senere har hun en positiv test og er nu ved at være godt rund.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Saram

Mor til Ella skriver:

Jeg har det sådan at jeg synes det er spændende at læse om, elsker det.....

MEN jeg vil IKKE tro på det, det er simpelthen for uhyggeligt.

Så hvis der er nogen fra den anden side der læser dette, så lad være med at kontakte mig

Utroligt at jeg kan lide at læse om det, for er pisse bange for det

Jeg tror kun på det der kan bevises, det har jeg det bedst med

Men spændende beretninger.......

Er helt enig med dig, synes godt nok det er pisse uhyggeligt. Og alligevel, suger jeg det læsning her til mig. Burde slet ikke.

Anmeld

25. juni 2012

Laura.

Anonym skriver:

Det ligger til familien

Det skal lige siges at mange i min familie har nogle "evner"  Og faktisk så har ALLE evnerne - det er bare ikke alle der er "åbne" overfor den anden verden...  BØRN er MEGET åbne... og det er lidt skægt at tænke på at stort set ALLE børn har en eller flere usynlige venner ikke?

(Ja det er jo ikke os der lærer dem om disse venner)

Nå, men jeg har oplevet flere ting, som jeg gerne vil dele med jer. Det ville ikke være ALT jeg fortæller da jeg mener noget er mere personligt end andet.

Jeg ved at mange er skeptiske over for denne "anden verden" og mange tror soimpelthen ikke på at der findes hverken spøgelser, genfærd og andet. Fred være med det! Jeg VED hvad jeg har set, hørt og oplevet, og det er der ingen i verden der kan tage fra mig!

Jeg er ikke ikke flov over at tro på "den anden verden" jeg vil hellere sige at jeg føler mig "beriget"

De oplevelser som jeg vil fortælle om... kommer i vilkårlig rækkefølge da jeg ikke umiddelbart kan huske dato/årstal... MEN prøver...

Jeg vil nok skrive løbende... da jeg er hjemme med en syg dreng idag og derfor ikke kan sidde så meget ved computeren. MEN jeg håber på ihvertfald at få et par historier ned idag. Håber I har tålmodighed og en smule forståelse *S*

Til jer som ikke mener at der findes noget af denne slags og som ikke TROR på at der er mere mellem himmel og jord. Dette respekterer jeg selvfølgelig og jeg prøver ikke at trække noget ned over hovedet på nogle. Jeg forventer en god tone og jeg forventer at Dem som ikke har noget at bidrage med undlader at skrive i denne debat! Med det mener jeg... at nedladende eller negative udmeldinger frabedes. Dette handler primært om mine og andres oplevelser med "den anden verden" ♥

.... Ser frem til en spændende tråd!

Jeg tror på at der er mere mellem himmel og jord. Jeg har selv oplevet og set noget, og jeg VED med sikkerhed at det skete !

En episode fra da jeg var omkring 6-7 år tror jeg.. Det var enten sent om aftenen eller nat.. Jeg lå ved siden af min søster som lå og sov. Jeg vågner pludseligt, og ser en dame (blå skikkelse, som jeg husker det idag) læne sig indover min søster og jeg.. Jeg tænkte først at det var min mor som var igang med at lægge dynen om min søster, så jeg siger "også mig mor." Jeg lukker øjnene og venter på at jeg også bliver puttet. Men der sker intet og jeg hører ikke at hun går derfra. Jeg åbner øjenen igen men hun er væk !!? Bagefter ligger jeg og tænker, at det var for mærkeligt, for jeg var sikkert på at jeg så hende... SÅ hende virkelig..!! Det gik jo så op for mig at det ikke var min mor..

Min storesøster har så taget en del kurser i claivoyance og jeg har fortalt hende om min oplevelse fra dengang.. Hun kunne bekræfte, at en dame med langt lyst hår, (præcis som jeg så hende) kommer ind i det værelse for at børste hår og gøre sig fin..

Det var et gammelt hus.. og ifølge min søster var der mange spøgelser i huset, men de gjorde ingenting.

Til TS: Det er super spændende at høre om dine oplevelser... Kan du selv tage kontakt til åndeverdenen ?

Anmeld

26. juni 2012

betina23

Anonym skriver:

Kommunikation med de døde

Nu vil jeg fortælle om et par oplevelser jeg har haft ift. at kommunikerer med de døde...!

Jeg havde læst en smule om "White Noise" Altså det baggrundsstøj man kan bruge når man skal optage stemmer fra de døde... Jeg er ikke helt inde i det og jeg må bede jer google jer frem til svar. MEN ... jeg prøvede at lade vandhanen løbe imens jeg optog lyd på min mobiltelefon.

Der var BID ... allerede efter meget meget kort tid. Da jeg lytter til min optagelse... er det første jeg høre en mand hviske højt: "KATJA"

Der gik nogle dage så begyndte jeg at kunne mærke "tilstedeværelse" Tror at De Døde havde opdaget at jeg var åben og interesseret... hvilket resulterede i at jeg ikke fik meget fred det næste stykke tid. Jeg hørte "knipse-lyde" hvilket jeg senere fandt ud af var ånderne der ville i kontakt med mig. Når knipse-lydende blev kraftigere... henvendte jeg mig og spurgte hvad de ville... Da jeg ikke kunne høre dem.... optog jeg stemmerne på min mobil.

Har hørt mange forskellige ting. En gammel jyde kom til mig kort efter min hund var blevet aflivet. "Hej jeg hedder Marius. Jeg kommer tilbage om et øjeblik... " Han vendte tilbage... "jeg har en her som gerne vil i kontakt med dig. Han hedder X" Det var min hund! Jeg så skygger inde i stuen i gulvhøjde... og jeg tog mit kamera og tog et billede... (hvorfor ved jeg ikke) MEN på billedet ser jeg med det samme min hunds hovede (øjne, snude, øre.....) MEGET mærkelig fornemmelse...!

Har haft en ånd der direkte spurgte " Hej du... Du kan høre mig - kan du ikke"?

Det var så vildt... og stemmerne blev flere og flere... og jeg var ved at blive skør. MEN jeg ved hvad jeg hørte og at jeg ikke var/er tosset! Nogle af stemmerne havde jeg jo optaget!!!

Har flere historier... men de kommer senere....

Har du stadig de optagelser kunne vildt godt tænke mig a se dem kan godt li a læse om jeres oplevelser men er selv bange for det men stadig nysgerrig

Anmeld

26. juni 2012

lucas<3

Mor til Ella skriver:

Jeg har det sådan at jeg synes det er spændende at læse om, elsker det.....

MEN jeg vil IKKE tro på det, det er simpelthen for uhyggeligt.

Så hvis der er nogen fra den anden side der læser dette, så lad være med at kontakte mig

Utroligt at jeg kan lide at læse om det, for er pisse bange for det

Jeg tror kun på det der kan bevises, det har jeg det bedst med

Men spændende beretninger.......

har det helt på samme måde som dig..

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Laura. skriver:

Jeg tror på at der er mere mellem himmel og jord. Jeg har selv oplevet og set noget, og jeg VED med sikkerhed at det skete !

En episode fra da jeg var omkring 6-7 år tror jeg.. Det var enten sent om aftenen eller nat.. Jeg lå ved siden af min søster som lå og sov. Jeg vågner pludseligt, og ser en dame (blå skikkelse, som jeg husker det idag) læne sig indover min søster og jeg.. Jeg tænkte først at det var min mor som var igang med at lægge dynen om min søster, så jeg siger "også mig mor." Jeg lukker øjnene og venter på at jeg også bliver puttet. Men der sker intet og jeg hører ikke at hun går derfra. Jeg åbner øjenen igen men hun er væk !!? Bagefter ligger jeg og tænker, at det var for mærkeligt, for jeg var sikkert på at jeg så hende... SÅ hende virkelig..!! Det gik jo så op for mig at det ikke var min mor..

Min storesøster har så taget en del kurser i claivoyance og jeg har fortalt hende om min oplevelse fra dengang.. Hun kunne bekræfte, at en dame med langt lyst hår, (præcis som jeg så hende) kommer ind i det værelse for at børste hår og gøre sig fin..

Det var et gammelt hus.. og ifølge min søster var der mange spøgelser i huset, men de gjorde ingenting.

Til TS: Det er super spændende at høre om dine oplevelser... Kan du selv tage kontakt til åndeverdenen ?

Nej ikke som mange clairvoynate kan... MEN hvis jeg begynder at vise interesse, give mig tid og ro så kan jeg fremkalde aktivitet og ånder... så begynder "klik og knibselydende" osv.

MEN jeg kan mærke tilstedeværelse... nogle gange mere end andre. Er SLET ikke bange for det! Det er bare en del af hverdagen og livet *S*

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

betina23 skriver:

Har du stadig de optagelser kunne vildt godt tænke mig a se dem kan godt li a læse om jeres oplevelser men er selv bange for det men stadig nysgerrig

Jeg har faktisk prøvet at lede efter lydfilerne...

de lå på et gammelt sim-kort. Men ved ikke hvor de er? MEN leder!!!

Min eksmand lyttede til dem og han havde svært ved at høre det der blev sagt, men tror faktisk at du nogle gange skal trænes i at høre efter.... "mellem linierne" "mellem støjen" Svært at forklare *S*

Men det fik virkelig mine øjne op! VI ER IKKE ALENE...

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Nu til én af de mere "skræmmende" optagelser på mobilen....

En aften jeg sad på kontoret i mit hus begyndte "knipse-lydende" at blive kraftigere og krafitgere... Kunne ikke få fred. Min daværende mand sad inde i stuen og så en AMERIKANSK film. Jeg sad ved computeren og redigerede billeder mm.

"knipse-lydende" blev ved og jeg besluttede mig for at sætte min mobil til optage.... og jeg tror jeg optog over 4-6 minutter!

Da jeg lyttede det hele igennem bagefter blev jeg faltisk bange! Det jeg hørte var SÅ uhyggeligt at jeg i laaaaaaang tid efter holdte mig langt væk fra optagelser osv. og jeg gjorde alt for ignorerer ånderne når de prøvede at kontakte mig!!!

Here it goes:

Optagelserne startede med en masse baggrundsstøj. Faktisk kunne man i starten høre lyden fra den film min daværende mand så inde i stuen. Den film var altså det man kalder "white noise" og gjorde at jeg kunne høre alle disse grygtelig ting. (lydende/baggrundsstøj) Pludslig blev der HELT stille på lydfilen (mobilen) den skrattede og det lød som en radiofrekvens der gik amok (hvis I forstår).... derfter kom der lyd igen... som stemmer.... ecco... og så blev der altsåp talt DANSK! (så det var IKKE lyde fra den film min daværende mand så inde i stuen)! Jeg kan høre en mand der trækker vejret meget kraftigt og "hviske-råber" med hæs og ubehagelig stemme: HVOR ER I? Man kan høre nogle børn der løber rundt og råber: HAN KOMMER! MAn høre hvordan ting bliver smadret... og jeg ser en dug for mig der blev hevet væk fra et bord og alle ting falder ned og smadre...!!! Børnene skriger, en hund gør 3 gange.... Jeg høre børnene råber HJÆLP flere gange og kort efter høre jeg sirenen... enten fra en politibil eller en ambulance...!!! JEG var seriøst ved at stoppe med at trække vejret! Jeg blev helt svimmel og dårlig... og jeg lover jer for jeg var skræmt!!!  Det var SÅ uhyggeligt!

Dette er det VÆRSTE jeg nogensinde har fået optaget!!! SÅ VILDT!

Jeg fik en kollega til at lytte til det... og hun KUNNE høre det! SÅ det var ikke bare mig der var skør!!!

Dette var nok én af de værste oplevelser!

Anmeld

26. juni 2012

Guldet

Åhh sikke nogle vilde oplevelser nogle af jer har haft - jeg ville være så bange, harheldigvis aldrig oplevet sådan noget ! 

Anmeld

29. juni 2012

lucas<3

Anonym skriver:

Nu til én af de mere "skræmmende" optagelser på mobilen....

En aften jeg sad på kontoret i mit hus begyndte "knipse-lydende" at blive kraftigere og krafitgere... Kunne ikke få fred. Min daværende mand sad inde i stuen og så en AMERIKANSK film. Jeg sad ved computeren og redigerede billeder mm.

"knipse-lydende" blev ved og jeg besluttede mig for at sætte min mobil til optage.... og jeg tror jeg optog over 4-6 minutter!

Da jeg lyttede det hele igennem bagefter blev jeg faltisk bange! Det jeg hørte var SÅ uhyggeligt at jeg i laaaaaaang tid efter holdte mig langt væk fra optagelser osv. og jeg gjorde alt for ignorerer ånderne når de prøvede at kontakte mig!!!

Here it goes:

Optagelserne startede med en masse baggrundsstøj. Faktisk kunne man i starten høre lyden fra den film min daværende mand så inde i stuen. Den film var altså det man kalder "white noise" og gjorde at jeg kunne høre alle disse grygtelig ting. (lydende/baggrundsstøj) Pludslig blev der HELT stille på lydfilen (mobilen) den skrattede og det lød som en radiofrekvens der gik amok (hvis I forstår).... derfter kom der lyd igen... som stemmer.... ecco... og så blev der altsåp talt DANSK! (så det var IKKE lyde fra den film min daværende mand så inde i stuen)! Jeg kan høre en mand der trækker vejret meget kraftigt og "hviske-råber" med hæs og ubehagelig stemme: HVOR ER I? Man kan høre nogle børn der løber rundt og råber: HAN KOMMER! MAn høre hvordan ting bliver smadret... og jeg ser en dug for mig der blev hevet væk fra et bord og alle ting falder ned og smadre...!!! Børnene skriger, en hund gør 3 gange.... Jeg høre børnene råber HJÆLP flere gange og kort efter høre jeg sirenen... enten fra en politibil eller en ambulance...!!! JEG var seriøst ved at stoppe med at trække vejret! Jeg blev helt svimmel og dårlig... og jeg lover jer for jeg var skræmt!!!  Det var SÅ uhyggeligt!

Dette er det VÆRSTE jeg nogensinde har fået optaget!!! SÅ VILDT!

Jeg fik en kollega til at lytte til det... og hun KUNNE høre det! SÅ det var ikke bare mig der var skør!!!

Dette var nok én af de værste oplevelser!

har du fler historier?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.