Mere mellem himmel & jord (del dine oplevelser)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

Bonde-liv

kiwilouise skriver:

nej hun brugte et pendul. ånderne udnyttede hende ud over alle grænser og bildte hende ind at hun skulle føde guds barn. de torturede hende og da hun prøvede at slippe væk til sidst gik de først amok. glemmer aldrig da jeg læste hvordan ånderne lavede onde øjne ude på badeværelsesdøren til alle gæster der kom ind i huset

ja og badekarret glemmer jeg heller ikke 

de fulgte også med min mand hjem (dengang havde han en anden kone) alle deres tallerkner begyndte at klirre vildt og ryste som var der jordskælv. deres gammeldags clock radio begyndte at køre rundt i tallene og skrive hendes navn I L S E (hun hedder marianne på bogen BTW for det er hendes mellemnavn hun bruger der) deres boltede fast postkasse sad nede pludselig. mange ting fordi han hjalp hende med at finde en præst (ingen af dem var særligt troede dengang). og som han selv sagde. da han fandt hende ved selvmordet. de øjne. det var ikke min mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

betina23

Bonde-liv skriver:

jeg ved det er et kristent forlag der fører den. skal jeg spørge hende efter link?

meget gerne tak 

Anmeld

25. juni 2012

MinNoah

Spændende læsning!

Jeg husker en gang da jeg var 15 år ca. Jeg var alene hjemme ved højlys dag... Det regnede dog helt vildt. Jeg sidder i køkkent og læser lektier da jeg ppludselig hører høj barnegråd... Som et spædbarn der bare skriger og vil tages op.

Jeg kunne høre at det kom fra mine forældres soveværelse, men turde IKKE gå derop. Jeg skyndte mig ud af huset og stod ude i regnen en time indtil min far kom hjem,.

Ingen troede på det og sagde bare det var en dør der knirkede osv. Indtil en dag hvor det skete igen og min veninde også var dér... Præcis samme lyd.... En grædende spædbarn. Vi gik op i soveværelset men kunne intet se..... eller høre mere.

Men klamt det var det!

Anmeld

25. juni 2012

kiwilouise

Bonde-liv skriver:

ja og badekarret glemmer jeg heller ikke 

de fulgte også med min mand hjem (dengang havde han en anden kone) alle deres tallerkner begyndte at klirre vildt og ryste som var der jordskælv. deres gammeldags clock radio begyndte at køre rundt i tallene og skrive hendes navn I L S E (hun hedder marianne på bogen BTW for det er hendes mellemnavn hun bruger der) deres boltede fast postkasse sad nede pludselig. mange ting fordi han hjalp hende med at finde en præst (ingen af dem var særligt troede dengang). og som han selv sagde. da han fandt hende ved selvmordet. de øjne. det var ikke min mor

VIRKELIG!!! hvor er det sindsygt!! hun er grunden til at jeg aldrig har rørt ved den slags. får helt kuldegysninger igen

til gengæld varmer det mit hjerte at høre at hun er blevet sig selv igen  

sender en masse tanker til jer og så må vi håbe at det er sidste gang i nogensinde oplever noget ligende igen

Anmeld

25. juni 2012

lucas<3

jeg er en a dem der ikke tror på det men heller ikke tror at der ikke findes noget hvis i forstår.

jeg vil gerne se det før jeg tror det.. men syns det er spændne og og høre om det..

Anmeld

25. juni 2012

Isabella_mor

piap skriver:

jeg har oplevet det et par gange...

1 første gang var et par dage efter min bedstefar var død jeg havde været i bad og synes lige som at min mobil ringede... kommer så ind i stuen til min mobil og kan se der er et ubesvarede opklad og ser så det er min bedstefars nummer (han boede alene) der har haft ringet får fat i mine forældre om det er dem der har været i huset, men de havde været hjemme... kan så der er indtalt en besked på min mobil.. og jeg aflytter den så... Det var min besdstefar, der sagde: Pipsen (det bliver jeg kaldet af mine forældre og bestefar) jeg har det godt nu og er sammen med en nogle dejlige mennesker   puha jeg fik det skidt bagefter... min mor skulle selvfølgelige også høre det hun blev helt mærkelig... fortalte så min tante det til begravelsen og hun fortalte så at hun havde oplevede det samme, og enda på samme tidspunkt.... Det var nok min bedstefars måde at sige farvel til os på

2 gang får i lige senere

hvor er det vildt at han kunne RINGE når han var død... 

Anmeld

25. juni 2012

piap

Isabella_mor skriver:

hvor er det vildt at han kunne RINGE når han var død... 

synes jeg også det var,det var vildt mærkelig..

Anmeld

25. juni 2012

Isabella_mor

piap skriver:

synes jeg også det var,det var vildt mærkelig..

jeg havde godtnok også fået et kæmpe chok..

Anmeld

25. juni 2012

piap

Isabella_mor skriver:

jeg havde godtnok også fået et kæmpe chok..

jeg sad bare og stor tuede over det kunne slet ikke fatte det, og da min mor hørte det sad hun bare og sagde det kan ikke passe det her... vi har snakket om det siden med en der kan snakke med døde mennesker.. hun mente at det var min bedstefars måde og få sagt farvel på til mig.. min bedstefar og jeg er født på samme dag og på samme tidspunkt og jeg betød alt for ham

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Nu spørger jeg bare lige af nysgerrighed, hvordan kan det koste liv at spille ånden i glasset??

Nogle har fået så stort et chock at de har begået selvmord. Andre er blevet slået ihjel af ONDE poltergeist m.m

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.