Bonde-liv skriver:
jeg har haft en boende. han var meget beskyttende over for mig især. lå ved siden af mig om natten. de ting jeg var trætte af fixede han. selvom det var på underlige måder. han åbende yderdøren hver dag kl 3.20.. og han låste badeværeslet. (tror det var ham der boede der lige før mig for han hængte sig på badeværelset pga kærestesorg) der fjøj også en olieprop igennem køkkenet. ligeså stille svævende foran min non beliver svoger der sad som forstenet. det var sjaaawt
mange ting skete. men han var sød. håber han er kommet videre (er flyttet)
den uhyggeligste ting er da jeg blev bidt af ånden i glasset. en dag gik glasset helt amok og skrev D Ø D Ø D Ø D Ø D Ø D Ø D Ø igen og igen. vores fingre kunne ikke følge med. den gjorde det selv
jeg og en veninde kalder på en ven og først brænder vi glasset af med gas og ild. indeni er der så bagefter bitte små fingreaftryk over det hele. vi blir bange og han løber ud og kaster glasset ned i fliserne. men den går ikke i stykker
puha jeg stoppede med den leg!!!
har spillet spillet mange gange men der skate aldrig noget det var vennerne der rykkede på det til sidst.
men har sener oplevet noget med radioen og såen men aldrig ånden i gladset
Anmeld