Mere mellem himmel & jord (del dine oplevelser)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

frkanonym

puha, jeg har aldrig rigtig troet på, der var mere mellem himmel og jord, indtil jeg mødte min søsters svigerfar - så begyndte jeg at tro på det! ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

betina23

Bonde-liv skriver:

jeg har haft en boende. han var meget beskyttende over for mig især. lå ved siden af mig om natten. de ting jeg var trætte af fixede han. selvom det var på underlige måder. han åbende yderdøren hver dag kl 3.20.. og han låste badeværeslet. (tror det var ham der boede der lige før mig for han hængte sig på badeværelset pga kærestesorg) der fjøj også en olieprop igennem køkkenet. ligeså stille svævende foran min non beliver svoger der sad som forstenet. det var sjaaawt mange ting skete. men han var sød. håber han er kommet videre (er flyttet)

den uhyggeligste ting er da jeg blev bidt af ånden i glasset. en dag gik glasset helt amok og skrev D Ø D Ø D Ø D Ø D Ø D Ø D Ø igen og igen. vores fingre kunne ikke følge med. den gjorde det selv

jeg og en veninde kalder på en ven og først brænder vi glasset af med gas og ild. indeni er der så bagefter bitte små fingreaftryk over det hele. vi blir bange og han løber ud og kaster glasset ned i fliserne. men den går ikke i stykker 

puha jeg stoppede med den leg!!!

har spillet spillet mange gange men der skate aldrig noget det var vennerne der rykkede på det til sidst. 

men har sener oplevet noget med radioen og såen men aldrig ånden i gladset

Anmeld

25. juni 2012

kiwilouise

Bonde-liv skriver:

ja det var simpelthen en øjenåbner. da jeg så mødte min nuværende mand, havde hans mor også sine oplevelser i rygsækken. hun har skrevet en bog der hedder "ånden i hånden -  jeg troede det var gud" - noget der startede med spillet blev til en besættelse og tilsidst uddrivelse.

væmmelig historie og den gjorde også min mand troede da han også blev mærket

DEN BOG HAR JEG LÆST  rigtig mange gange  fy for helvede nogen oplevelser hun har været igennem!!! det er en bog jeg aldrig glemmer

har hun det godt idag??

Anmeld

25. juni 2012

kiwilouise

Marita skriver:

Var det egentlig ikke noget med, at hun skrev på papir og blev ledt i hånden?

nej hun brugte et pendul. ånderne udnyttede hende ud over alle grænser og bildte hende ind at hun skulle føde guds barn. de torturede hende og da hun prøvede at slippe væk til sidst gik de først amok. glemmer aldrig da jeg læste hvordan ånderne lavede onde øjne ude på badeværelsesdøren til alle gæster der kom ind i huset

Anmeld

25. juni 2012

betina23

kiwilouise skriver:

DEN BOG HAR JEG LÆST  rigtig mange gange  fy for helvede nogen oplevelser hun har været igennem!!! det er en bog jeg aldrig glemmer

har hun det godt idag??

hva heder bogen?

Anmeld

25. juni 2012

kiwilouise

betina23 skriver:

hva heder bogen?

"ånden i hånden - jeg troede det var gud"

jeg kan stærkt anbefale den

Anmeld

25. juni 2012

betina23

kiwilouise skriver:

oki tak

Anmeld

25. juni 2012

betina23

kiwilouise skriver:

jeg kan ikke finde, hvor jeg kan købe den 

ved du evt hvor jeg kan købe den?

Anmeld

25. juni 2012

Bonde-liv

kiwilouise skriver:

har hun det godt idag??

Ja det har hun i det store og hele. hendes tro til Gud er blevet hendes redning og hun går meget op i det nu. det er ikke noget vi taler om pånær emnet blir bragt på bane. hun er en helt normal overforkælende farmor til mine unger 

Anmeld

25. juni 2012

Bonde-liv

betina23 skriver:

jeg kan ikke finde, hvor jeg kan købe den 

ved du evt hvor jeg kan købe den?

jeg ved det er et kristent forlag der fører den. skal jeg spørge hende efter link?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.