Det ligger til familien
Det skal lige siges at mange i min familie har nogle "evner" Og faktisk så har ALLE evnerne - det er bare ikke alle der er "åbne" overfor den anden verden... BØRN er MEGET åbne... og det er lidt skægt at tænke på at stort set ALLE børn har en eller flere usynlige venner ikke?
(Ja det er jo ikke os der lærer dem om disse venner)
Nå, men jeg har oplevet flere ting, som jeg gerne vil dele med jer. Det ville ikke være ALT jeg fortæller da jeg mener noget er mere personligt end andet.
Jeg ved at mange er skeptiske over for denne "anden verden" og mange tror soimpelthen ikke på at der findes hverken spøgelser, genfærd og andet. Fred være med det! Jeg VED hvad jeg har set, hørt og oplevet, og det er der ingen i verden der kan tage fra mig!
Jeg er ikke ikke flov over at tro på "den anden verden" jeg vil hellere sige at jeg føler mig "beriget"
De oplevelser som jeg vil fortælle om... kommer i vilkårlig rækkefølge da jeg ikke umiddelbart kan huske dato/årstal... MEN prøver...
Jeg vil nok skrive løbende... da jeg er hjemme med en syg dreng idag og derfor ikke kan sidde så meget ved computeren. MEN jeg håber på ihvertfald at få et par historier ned idag. Håber I har tålmodighed og en smule forståelse *S*
Til jer som ikke mener at der findes noget af denne slags og som ikke TROR på at der er mere mellem himmel og jord. Dette respekterer jeg selvfølgelig og jeg prøver ikke at trække noget ned over hovedet på nogle. Jeg forventer en god tone og jeg forventer at Dem som ikke har noget at bidrage med undlader at skrive i denne debat! Med det mener jeg... at nedladende eller negative udmeldinger frabedes. Dette handler primært om mine og andres oplevelser med "den anden verden" ♥
.... Ser frem til en spændende tråd!
Anmeld