Anonym skriver:
Denne tråd er oprettet på opfordring af andre brugere, da De meget gerne vil høre lidt om, hvad jeg har oplevet...!
jeg har valgt at oprette tråden som anonym, men det er kun så mit brugernavn ikke Googles.
Jeg er M*o*r*D*k
JEG VENDER TILBAGE!!
I parkeringshuset
Med min datter på 2 1/2... Vi er på vej ind i bilen, og jeg bærer hende op i autostolen. Parkeringshuset er halvtomt, ingen mennesker, få biler, da jeg står og bakser med selen for at spænde hende fast. Pludselig udbryder hun - tilsyneladende helt umotiveret - "Mor, mor, mor, du skal hjælpe hende!" Jeg kigger undrende på min datter, og hun fortsætter mere og mere insisterende: "Den lille pige! Hun er kommet til skade!" Nu får min datter tårer i øjnene og peger ud forbi mig i bildøren og over mod en tom p-plads. Jeg spørger, hvad er det for en lille pige?? Min datter peger forsat mod p-pladsen ca. 10 meter væk "Den lile pige, der græder, du skal trøste hende, hun har slået sig meget". Min datter græder og har paniske øjne. Jeg er ret rundt på gulvet, men tænker så, - det her må løses, og jeg vender mig mod den tomme p-plads, og sætter mig ned på hug, og siger ud i ingenting: "Hej med dig lille ven, - er du kommet til skade? Sikke noget. Det kan vi ikke ha'." Jeg smiler venligt. Min datter kigger skiftevis på mig og "pigen". Jeg vinker, og spørger "Er det bedre nu?" Min datter griner med tårene trillende ned af kinderne, og så vinker hun også. "Hun smiler til dig, mor" siger hun.
Jeg er totalt forvirret og spørger min datter, om det er ok nu. Hun svarer, at "Ja, det er bedre nu" og at "pigen ville bare trøstes, fordi hun havde slået sig". Og hun tilføjer "hun blodet (blødte)".
Jeg vender mig en sidste gang og vinker, mens jeg højt hører mig selv sige "Kan du nu have det godt lille, ven, vi bliver nødt til at køre nu".
Min datter falder mere og mere til ro på vej hjem. Noget tænksom, efterfølgende er hun træt.
Og jeg tror ellers ikke på noget....