Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nettemor skriver: Ja det skader jo ikke at prøve Årh det kunne være lækkert hvis hun snart kom ud og så verden Og dig som var bekymret for at du ingen tegn havde De er da i hvert fald kommet nu
Ja det skader jo ikke at prøve
Årh det kunne være lækkert hvis hun snart kom ud og så verden Og dig som var bekymret for at du ingen tegn havde De er da i hvert fald kommet nu
Ja det er de bestemt Så gælder det jo bare om at de rent faktisk skal blive til noget også
Men mon ikke lidt hygge med manden og komogvind kan gøre det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PT skriver: Åh ja, den følelse kan jeg godt huske Sender massevis af vestøv i din retning
Åh ja, den følelse kan jeg godt huske Sender massevis af vestøv i din retning
AnnaKJ skriver: Ja det er de bestemt Så gælder det jo bare om at de rent faktisk skal blive til noget også Men mon ikke lidt hygge med manden og komogvind kan gøre det?
JODA Om ikke andet så er det da god 'tidsfordriv' Det skal du nok bare ikke sige til manden
Nettemor skriver: Det lyder super hyggeligt.. De er også super fine de der muffins De skal vist også på listen over hvad der skal prøve at blive hælet her i huset (den der list er ved at være laaaang) Jeg synes også altid det er mega svært at sige hvad men vil have for sådan noget.. Det er jo ikke noget der koster alverden i materialer men du smider tilgengæld nogle arbejdstimer i det.. Men igen så er det jo noget man gør fordi man kan li det..
Det lyder super hyggeligt.. De er også super fine de der muffins De skal vist også på listen over hvad der skal prøve at blive hælet her i huset (den der list er ved at være laaaang)
Jeg synes også altid det er mega svært at sige hvad men vil have for sådan noget.. Det er jo ikke noget der koster alverden i materialer men du smider tilgengæld nogle arbejdstimer i det.. Men igen så er det jo noget man gør fordi man kan li det..
Jeg har også en alen lang liste over ting jeg skal hækle... incl en vest til mig selv og så drømmer jeg om at hækle et sengetæppe til vores seng
Ja... det er nemlig ret svært at prissætte. "Du skal bare sige hvad du skal ahve for dem" var den besked jeg fik Jeg gør det jo præcis for dte er hyggeligt og sjovt... Jeg tænker lidt en 10-15 kr pr stk?
JulieE skriver: Jeg har også en alen lang liste over ting jeg skal hækle... incl en vest til mig selv og så drømmer jeg om at hækle et sengetæppe til vores seng Ja... det er nemlig ret svært at prissætte. "Du skal bare sige hvad du skal ahve for dem" var den besked jeg fik Jeg gør det jo præcis for dte er hyggeligt og sjovt... Jeg tænker lidt en 10-15 kr pr stk?
Ja det ville jeg i hvert fald godt give for dem.. (hvis jeg ikke kunne selv)
Men det er svært at prissætte sit arbejde.. Fordi det er jo ikke noget man skal tjene noget specielt for men på den anden side skal man jo heller ikke lave og lave og lave for andre og så bare sætte penge til på det..
Ska til polterarbend i morgen, så jeg har bagt BABSEbrød og Penis flutes!! Så har jeg også bage 3 plader kyskager, som bruden ska ud og sælge.. Så hun ska altså sælge kys. ( hun mener selv at det er en tradition!!!) vh stine
Nettemor skriver: Ja det ville jeg i hvert fald godt give for dem.. (hvis jeg ikke kunne selv) Men det er svært at prissætte sit arbejde.. Fordi det er jo ikke noget man skal tjene noget specielt for men på den anden side skal man jo heller ikke lave og lave og lave for andre og så bare sætte penge til på det..
Ja, dte er rigtig svært at prissætte sine hobby nørklerier Men er glad for du synes dte lyder ok, men 10-15 kr stk. Det var manden og jeg også blevet enige om, at det var rimeligt
JulieE skriver: Ja, dte er rigtig svært at prissætte sine hobby nørklerier Men er glad for du synes dte lyder ok, men 10-15 kr stk. Det var manden og jeg også blevet enige om, at det var rimeligt
10 -15 kr pr stk er ikke galt! Der er jo både garn (ved godt man ikke bruger meget) og fyld og tid inde under.. Og slitage af hæklenålen
Nettemor skriver: 10 -15 kr pr stk er ikke galt! Der er jo både garn (ved godt man ikke bruger meget) og fyld og tid inde under.. Og slitage af hæklenålen
Hi hi... Ja Min bedste hæklenål bliver jo slidt af det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128