Hvad skal I lave i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

Madam Blå

PT skriver:

Altså jeg er ikke helt alene i verden - jeg har gode veninder, jeg ofte ser og også om aftenen, men "problemet" er jo, at de selv har familier, de gerne vil tilbringe fredag/lørdag aften med, så der sidder jeg næsten altid alene.

Hehe - nej, det tænkte jeg heller ikke, at du var

Ja, det er vel der den ligger. At alle andre også skal være hjemme ved unger osv i weekenden.

Men jeg håber du får en dejlig aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Kunne være man bare skulle sætte sig til at spille op komogvind.dk - så kan det da være der sker noget

Ja gør det Nu må hun jo altså gerne komme ud hende den lille prinsesse!

Sender hermed mængder af vestøv

Anmeld

22. juni 2012

Solstrålebørn

PT skriver:

Jeg er også lidt stolt

Det hjalp selvfølgelig, at jeg var på ferie, da Danmark spillede de første to kampe, så der blev jeg ikke "fristet" til at slå over, og jeg synes, jeg har fået nok af fodbold - i hvert fald lige nu, men det kunne godt tænkes, jeg skulle se finalen

Det er jo ikke lige tv man ser når man er på ferie... (Fodbold)

Tror ikke jeg gider se finalen, eller jeg kan nok ikke undgå det, da kæresten nok skal se det....

Anmeld

22. juni 2012

AnnaK89

Nettemor skriver:

Ja gør det Nu må hun jo altså gerne komme ud hende den lille prinsesse!

Sender hermed mængder af vestøv

Ja det må hun altså gerne nu

Er begyndt at få alle de der tegn nu - plukveer der gør ondt nogle gange om dagen, mens. smerter hele tiden og følelsen af at hun presser længere og længere ned Så nu må hun meget gerne komme

Så tror bestemt komogvind kalder senere 

Tusind tak for vestøv 

Anmeld

22. juni 2012

K&S

Nettemor skriver:

JAAH det gjorde jeg også.. Faktisk også den aften jeg sad med veer  Der skete jo sikkert ingenting alligevel så kunne da lige så godt tage et spil

Kan man spille på mobilen? :-) 

Anmeld

22. juni 2012

JulieE

Her er der gang  hæklenålen. Er kommet til at love en kollega at jeg vil hækle 10 muffins + en kage til hendes børnebørn. Og jeg vil egentlig gerne kunne aflevere det inden jeg atger på ferie (weeee)  næste fredag  - Hvad skal man egentlig tage for sådan et sæt?  Og så har jeg den bærbare på lårene, så jeg liiige kan følge emd her på baby.dk 

Anmeld

22. juni 2012

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Ja det må hun altså gerne nu

Er begyndt at få alle de der tegn nu - plukveer der gør ondt nogle gange om dagen, mens. smerter hele tiden og følelsen af at hun presser længere og længere ned Så nu må hun meget gerne komme

Så tror bestemt komogvind kalder senere 

Tusind tak for vestøv 

Ja det skader jo ikke at prøve

Årh det kunne være lækkert hvis hun snart kom ud og så verden Og dig som var bekymret for at du ingen tegn havde De er da i hvert fald kommet nu

Anmeld

22. juni 2012

Nettemor

K&S skriver:

Kan man spille på mobilen? :-) 

Årh det ved jeg faktisk ikke.. tror ikke det er så godt.. Men kan da være de har lavet en mobil side  Men det skal da vist afprøves på et tidspunkt

Anmeld

22. juni 2012

Orkide86

PT skriver:

Hej piger.

Hvad skal I lave i aften?

Jeg er som altid hjemme og børnene er i seng, og jeg synes, jeg keder mig lidt - så man kan jo altid oprette en tråd på baby.dk

Min aften skal bestå af at se et eller andet i tv'et, jeg alligevel ikke kan huske i morgen

En gang i mellem kunne jeg godt ønske, jeg havde en at dele nogle aftener med - ikke dem alle sammen, men bare når jeg har lyst

Har det lige præcis som dig, jeg er osse alenemor, min datter sover så jeg sidder ALENE igen, Igen, nogen aftner elsker jeg væremig selv, men andre gange er det da bare så trist at være alene hver aften..

Jeg ser bare film

Anmeld

22. juni 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Her er der gang  hæklenålen. Er kommet til at love en kollega at jeg vil hækle 10 muffins + en kage til hendes børnebørn. Og jeg vil egentlig gerne kunne aflevere det inden jeg atger på ferie (weeee)  næste fredag  - Hvad skal man egentlig tage for sådan et sæt?  Og så har jeg den bærbare på lårene, så jeg liiige kan følge emd her på baby.dk 

Det lyder super hyggeligt.. De er også super fine de der muffins  De skal vist også på listen over hvad der skal prøve at blive hælet her i huset (den der list er ved at være laaaang)

Jeg synes også altid det er mega svært at sige hvad men vil have for sådan noget.. Det er jo ikke noget der koster alverden i materialer men du smider tilgengæld nogle arbejdstimer i det.. Men igen så er det jo noget man gør fordi man kan li det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.