Hvad skal I lave i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

HeidiØ

Nettemor skriver:

JAAH det gjorde jeg også.. Faktisk også den aften jeg sad med veer  Der skete jo sikkert ingenting alligevel så kunne da lige så godt tage et spil

Haha skøre du

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

An&Jo

PT skriver:

Hej piger.

Jeg er som altid hjemme og børnene er i seng, og jeg synes, jeg keder mig lidt - så man kan jo altid oprette en tråd på baby.dk

Min aften skal bestå af at se et eller andet i tv'et, jeg alligevel ikke kan huske i morgen

En gang i mellem kunne jeg godt ønske, jeg havde en at dele nogle aftener med - ikke dem alle sammen, men bare når jeg har lyst

Jeg skal nyde at der er RO..

Vi har haft kærestens søn siden onsdag eftermiddag, og ja igår var drengene yderst eksemplariske, men idag, der har de ikke bestilt andet end at sloges konstant, de råber og skriger, slår hinanden, bider, tager hinandens legetøj, og ja sæt selv alt andet på der kan ske imellem 2 drenge på 2 og 4 år..
Jeg har været alene om dem indtil kæresten kom hjem fra arbejde kl 14:15, men han var ikke til stor hjælp, for han gik ind på sofaen og lagde sig til at sove, og har lagt der siden, dog var han lige vågen længe nok til at forbarme sig, og ringe efter mad på grillen, som jeg så kunne hente og på den måde få ro i hovedet.. ihvertfald lige i ti minutter..

Så ja jeg skal nyde roen, og hælde noget varmt i halsen, som jeg ikke skal tørre op fra gulvet eller sofaen istedet (ja drengene væltede min skoldhede kaffe ned over vores nye sofa da jeg var på toilet.. ) og så håber jeg selvfølgelig på at min omgang ondt i halsen ikke når at sætte sig til halsbetændelse, men at jeg istedet når at kurere det..

Ej og så skal jeg også kigge lidt forelsket på de billeder min veninde har sendt mig idag af deres virkelig skønne datter, som kom til verden imorges.. Bare ærgeligt jeg ikke kan komme hen og kigge hende de næste par dage når jeg har ondt i halsen.. :/

Anmeld

22. juni 2012

Nettemor

PT skriver:

Det lyder da dejligt, at han har afslutning i aften, så du ikke skal være alene om fredagen længere

Jeg synes, fjernsynet er blevet så kedeligt, så jeg har ikke engang tændt det endnu

Ja møg kedeligt om fredagen ..  Lige nu kører den på discovery channel men følger ikke rigtig med. Men så er der da lidt baggrundslyd.. Men kunne nok lige så godt tænde radioen..

Ja det bliver lidt dejligt at have ham hjemme nogle fredage.. Så han også kan være med til disney hygge med ungerne og så kan vi sammen se en film bagefter.. Det er nu noget bedre..

Anmeld

22. juni 2012

Nettemor

HeidiØ skriver:

Haha skøre du

Pjaaaat Jeg var jo lige ved at prøve at fp en pokal Så når ham der Sebastian alligevel ikke gad ud så kunne jeg jo ligeså godt spille Men det gik forfærdeligt dårlig den aften Og derefter var der ligesom ikke så meget tid til komogvind.dk

Anmeld

22. juni 2012

Amelia<3

jeg skal se bodyguard med whitney houston her kl 21, ellers bare slappe af, da jeg skal arbejde i morgen.

Anmeld

22. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
An&Jo skriver:

Jeg skal nyde at der er RO..

Vi har haft kærestens søn siden onsdag eftermiddag, og ja igår var drengene yderst eksemplariske, men idag, der har de ikke bestilt andet end at sloges konstant, de råber og skriger, slår hinanden, bider, tager hinandens legetøj, og ja sæt selv alt andet på der kan ske imellem 2 drenge på 2 og 4 år..
Jeg har været alene om dem indtil kæresten kom hjem fra arbejde kl 14:15, men han var ikke til stor hjælp, for han gik ind på sofaen og lagde sig til at sove, og har lagt der siden, dog var han lige vågen længe nok til at forbarme sig, og ringe efter mad på grillen, som jeg så kunne hente og på den måde få ro i hovedet.. ihvertfald lige i ti minutter..

Så ja jeg skal nyde roen, og hælde noget varmt i halsen, som jeg ikke skal tørre op fra gulvet eller sofaen istedet (ja drengene væltede min skoldhede kaffe ned over vores nye sofa da jeg var på toilet.. ) og så håber jeg selvfølgelig på at min omgang ondt i halsen ikke når at sætte sig til halsbetændelse, men at jeg istedet når at kurere det..

Ej og så skal jeg også kigge lidt forelsket på de billeder min veninde har sendt mig idag af deres virkelig skønne datter, som kom til verden imorges.. Bare ærgeligt jeg ikke kan komme hen og kigge hende de næste par dage når jeg har ondt i halsen.. :/

Åh, jeg kender godt de dage, hvor man bare længes efter ro

Håber, din hals bliver bedre

Anmeld

22. juni 2012

Solstrålebørn

PT skriver:

Hej piger.

Jeg er som altid hjemme og børnene er i seng, og jeg synes, jeg keder mig lidt - så man kan jo altid oprette en tråd på baby.dk

Min aften skal bestå af at se et eller andet i tv'et, jeg alligevel ikke kan huske i morgen

En gang i mellem kunne jeg godt ønske, jeg havde en at dele nogle aftener med - ikke dem alle sammen, men bare når jeg har lyst

Her køre der fodbold i baggrunden... 

Det gider jeg ikke se, så i stedet hygger jeg med den mindste og song pop og baby.dk fra mobilen... 

Anmeld

22. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Amelia<3 skriver:

jeg skal se bodyguard med whitney houston her kl 21, ellers bare slappe af, da jeg skal arbejde i morgen.

Måske jeg også skulle se den

Anmeld

22. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Solstrålebørn skriver:

Her køre der fodbold i baggrunden... 

Det gider jeg ikke se, så i stedet hygger jeg med den mindste og song pop og baby.dk fra mobilen... 

Det er lykkedes mig ikke at se en eneste kamp til dette EM - flot klaret

Anmeld

22. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Jibbe skriver:

Jeg skal se lidt tv med min mand - det ender nok med lidt fodbold og så ellers vente spændt på at min fødsel gerne må gå igang er pænt utålmodig efterhånden.

Åh ja, den følelse kan jeg godt huske

Sender massevis af vestøv i din retning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.