PT skriver:
Hej piger.
Hvad skal I lave i aften?
Jeg er som altid hjemme og børnene er i seng, og jeg synes, jeg keder mig lidt - så man kan jo altid oprette en tråd på baby.dk 
Min aften skal bestå af at se et eller andet i tv'et, jeg alligevel ikke kan huske i morgen 
En gang i mellem kunne jeg godt ønske, jeg havde en at dele nogle aftener med - ikke dem alle sammen, men bare når jeg har lyst 
Jeg skal nyde at der er RO..

Vi har haft kærestens søn siden onsdag eftermiddag, og ja igår var drengene yderst eksemplariske, men idag, der har de ikke bestilt andet end at sloges konstant, de råber og skriger, slår hinanden, bider, tager hinandens legetøj, og ja sæt selv alt andet på der kan ske imellem 2 drenge på 2 og 4 år..

Jeg har været alene om dem indtil kæresten kom hjem fra arbejde kl 14:15, men han var ikke til stor hjælp, for han gik ind på sofaen og lagde sig til at sove, og har lagt der siden, dog var han lige vågen længe nok til at forbarme sig, og ringe efter mad på grillen, som jeg så kunne hente og på den måde få ro i hovedet..

ihvertfald lige i ti minutter..
Så ja jeg skal nyde roen, og hælde noget varmt i halsen, som jeg ikke skal tørre op fra gulvet eller sofaen istedet (ja drengene væltede min skoldhede kaffe ned over vores nye sofa da jeg var på toilet..

) og så håber jeg selvfølgelig på at min omgang ondt i halsen ikke når at sætte sig til halsbetændelse, men at jeg istedet når at kurere det..
Ej og så skal jeg også kigge lidt forelsket på de billeder min veninde har sendt mig idag af deres virkelig skønne datter, som kom til verden imorges..

Bare ærgeligt jeg ikke kan komme hen og kigge hende de næste par dage når jeg har ondt i halsen.. :/