Hvad skal I lave i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.670 visninger
60 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hej piger.

Jeg er som altid hjemme og børnene er i seng, og jeg synes, jeg keder mig lidt - så man kan jo altid oprette en tråd på baby.dk

Min aften skal bestå af at se et eller andet i tv'et, jeg alligevel ikke kan huske i morgen

En gang i mellem kunne jeg godt ønske, jeg havde en at dele nogle aftener med - ikke dem alle sammen, men bare når jeg har lyst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Nettemor

PT skriver:

Hej piger.

Jeg er som altid hjemme og børnene er i seng, og jeg synes, jeg keder mig lidt - så man kan jo altid oprette en tråd på baby.dk

Min aften skal bestå af at se et eller andet i tv'et, jeg alligevel ikke kan huske i morgen

En gang i mellem kunne jeg godt ønske, jeg havde en at dele nogle aftener med - ikke dem alle sammen, men bare når jeg har lyst

Din aften lyder meget som min. Manden er som alle de andre fredag aftner til fodbold. (sommer afslutning idag )

Og jeg keeeeeder mig. Fjernsynet kører i baggrunden. Følger ikke rigtig med. 'Zapper' lidt mellem baby.dk og facebook.. Komogvind.dk

Anmeld

22. juni 2012

Jibbe

Jeg skal se lidt tv med min mand - det ender nok med lidt fodbold og så ellers vente spændt på at min fødsel gerne må gå igang er pænt utålmodig efterhånden.

Anmeld

22. juni 2012

HeidiØ

Nettemor skriver:

Din aften lyder meget som min. Manden er som alle de andre fredag aftner til fodbold. (sommer afslutning idag )

Og jeg keeeeeder mig. Fjernsynet kører i baggrunden. Følger ikke rigtig med. 'Zapper' lidt mellem baby.dk og facebook.. Komogvind.dk

Uh komogvind er skide god tidsfordriv Spiller osse nogle gange!!

Anmeld

22. juni 2012

Nettemor

HeidiØ skriver:

Uh komogvind er skide god tidsfordriv Spiller osse nogle gange!!

Ja men spiler faktisk også kun de fredage jeg alligevel er alene hjemme. Ellers forsvinder tiden fuldstændig  

Anmeld

22. juni 2012

HeidiØ

PT skriver:

Hej piger.

Kan jeg godt forstå.. Herhjemme skal vi igang med at vælge en film.. Og så hygge med slik, dyne og vin

Anmeld

22. juni 2012

HeidiØ

Nettemor skriver:

Ja men spiler faktisk også kun de fredage jeg alligevel er alene hjemme. Ellers forsvinder tiden fuldstændig  

Ja hehe! Spillede konstant da jeg var højgravid

Anmeld

22. juni 2012

Nettemor

HeidiØ skriver:

Ja hehe! Spillede konstant da jeg var højgravid

JAAH det gjorde jeg også.. Faktisk også den aften jeg sad med veer  Der skete jo sikkert ingenting alligevel så kunne da lige så godt tage et spil

Anmeld

22. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Nettemor skriver:

Det lyder da dejligt, at han har afslutning i aften, så du ikke skal være alene om fredagen længere

Jeg synes, fjernsynet er blevet så kedeligt, så jeg har ikke engang tændt det endnu

Anmeld

22. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg skal bare slappe af og spise vandmelon!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.