Hvad skal I lave i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
HeidiØ skriver:

Kan jeg godt forstå.. Herhjemme skal vi igang med at vælge en film.. Og så hygge med slik, dyne og vin

Det lyder hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Solstrålebørn

PT skriver:

Det er lykkedes mig ikke at se en eneste kamp til dette EM - flot klaret

Det er dælme flot klaret... 

Anmeld

22. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
rikkeregnbue skriver:

Jeg skal bare slappe af og spise vandmelon!

Det lyder ellers lækkert

Jeg vil spise lidt koldskål for en gangs skyld - tror jeg er ved at blive afhængig

Anmeld

22. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

PT skriver:

Det lyder ellers lækkert

Jeg vil spise lidt koldskål for en gangs skyld - tror jeg er ved at blive afhængig

Haha, jeg kan ikke lide koldskål

Anmeld

22. juni 2012

Vidunderligeunger

jeg BURDE rydde op, men jeg GIDER  ik. burde læse til eksamen men jeg GIDER ikk.. Jeg vil se tv

Anmeld

22. juni 2012

Madam Blå

PT skriver:

Hej piger.

Hvad skal I lave i aften?

Jeg er som altid hjemme og børnene er i seng, og jeg synes, jeg keder mig lidt - så man kan jo altid oprette en tråd på baby.dk

Min aften skal bestå af at se et eller andet i tv'et, jeg alligevel ikke kan huske i morgen

En gang i mellem kunne jeg godt ønske, jeg havde en at dele nogle aftener med - ikke dem alle sammen, men bare når jeg har lyst

Ja, det var faktisk et godt spørgsmål. Kæresten kom tidligt hjemfra arbejde i dag - han skulle først have været hjemme 22.30. SÅ nu er han ved at lægge vores datter, og her sidder jeg  

Vi har ikke spist aftensmad endnu, og aner ikke hvad vi skal lave ellers i aften. Vi trænger sådan til "kæreste-tid" men vi kan vist ikke helt tage os sammen til det i dag.. Så det ender nok med et par rugbrødsmadder, mig foran computeren, og ham foran tv'et og ser fodbold

Men hvis jeg kunne ønske, så havde vi fået datteren passet - jeg havde dullet mig helt op, og så skulle vi ellers ud og spise og på fin bar og drikke dyre drinks Ih det trænger jeg til.

Må jeg spørge - har du ingen at dele det med, bare ind i mellem? En god ven? Det behøver jo ikke at være sådan en man bare boller

Anmeld

22. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Madam Blå skriver:

Ja, det var faktisk et godt spørgsmål. Kæresten kom tidligt hjemfra arbejde i dag - han skulle først have været hjemme 22.30. SÅ nu er han ved at lægge vores datter, og her sidder jeg  

Vi har ikke spist aftensmad endnu, og aner ikke hvad vi skal lave ellers i aften. Vi trænger sådan til "kæreste-tid" men vi kan vist ikke helt tage os sammen til det i dag.. Så det ender nok med et par rugbrødsmadder, mig foran computeren, og ham foran tv'et og ser fodbold

Men hvis jeg kunne ønske, så havde vi fået datteren passet - jeg havde dullet mig helt op, og så skulle vi ellers ud og spise og på fin bar og drikke dyre drinks Ih det trænger jeg til.

Må jeg spørge - har du ingen at dele det med, bare ind i mellem? En god ven? Det behøver jo ikke at være sådan en man bare boller

Altså jeg er ikke helt alene i verden - jeg har gode veninder, jeg ofte ser og også om aftenen, men "problemet" er jo, at de selv har familier, de gerne vil tilbringe fredag/lørdag aften med, så der sidder jeg næsten altid alene.

Anmeld

22. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Vidunderligeunger skriver:

jeg BURDE rydde op, men jeg GIDER  ik. burde læse til eksamen men jeg GIDER ikk.. Jeg vil se tv

Jep, det er også meget sjovere end alt det andet

Anmeld

22. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Solstrålebørn skriver:

Det er dælme flot klaret... 

Jeg er også lidt stolt

Det hjalp selvfølgelig, at jeg var på ferie, da Danmark spillede de første to kampe, så der blev jeg ikke "fristet" til at slå over, og jeg synes, jeg har fået nok af fodbold - i hvert fald lige nu, men det kunne godt tænkes, jeg skulle se finalen

Anmeld

22. juni 2012

AnnaK89

Nettemor skriver:

Pjaaaat Jeg var jo lige ved at prøve at fp en pokal Så når ham der Sebastian alligevel ikke gad ud så kunne jeg jo ligeså godt spille Men det gik forfærdeligt dårlig den aften Og derefter var der ligesom ikke så meget tid til komogvind.dk

Kunne være man bare skulle sætte sig til at spille op komogvind.dk - så kan det da være der sker noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.