PT skriver:
Hej piger.
Hvad skal I lave i aften?
Jeg er som altid hjemme og børnene er i seng, og jeg synes, jeg keder mig lidt - så man kan jo altid oprette en tråd på baby.dk 
Min aften skal bestå af at se et eller andet i tv'et, jeg alligevel ikke kan huske i morgen 
En gang i mellem kunne jeg godt ønske, jeg havde en at dele nogle aftener med - ikke dem alle sammen, men bare når jeg har lyst 
Ja, det var faktisk et godt spørgsmål. Kæresten kom tidligt hjemfra arbejde i dag - han skulle først have været hjemme 22.30. SÅ nu er han ved at lægge vores datter, og her sidder jeg
Vi har ikke spist aftensmad endnu, og aner ikke hvad vi skal lave ellers i aften. Vi trænger sådan til "kæreste-tid" men vi kan vist ikke helt tage os sammen til det i dag.. Så det ender nok med et par rugbrødsmadder, mig foran computeren, og ham foran tv'et og ser fodbold 
Men hvis jeg kunne ønske, så havde vi fået datteren passet - jeg havde dullet mig helt op, og så skulle vi ellers ud og spise og på fin bar og drikke dyre drinks
Ih det trænger jeg til.
Må jeg spørge - har du ingen at dele det med, bare ind i mellem? En god ven? Det behøver jo ikke at være sådan en man bare boller
Anmeld