Hvad skal I lave i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Hi hi... Ja  Min bedste hæklenål bliver jo slidt af det 

Ja det er jo faktisk en meget vigtig post at få med Jeg har også fået en ynglings

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

JulieE

Ja det er jo faktisk en meget vigtig post at få med Jeg har også fået en ynglings

Nogle er bare bedre end andre... Min er en clover nr 3,5 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Nogle er bare bedre end andre... Min er en clover nr 3,5 

Min er en gaaaaammel en jeg har fået. Og den er nok egentlig ikke specielt god men det er den str der passer mig bedst plus den har 'håndtag'  Men den der ser mega fancy ud. Kan være det er sådan en man skal anskaffe sig. Køber du dem på nettet?

Anmeld

22. juni 2012

AnnaK89

Nettemor skriver:

JODA Om ikke andet så er det da god 'tidsfordriv' Det skal du nok bare ikke sige til manden

Nej hehe  

Nu er komogvind ihvertfald igang

Anmeld

22. juni 2012

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Nej hehe  

Nu er komogvind ihvertfald igang

For at det så snart sætter skub i noget..

Anmeld

23. juni 2012

HeidiØ

Nettemor skriver:

Pjaaaat Jeg var jo lige ved at prøve at fp en pokal Så når ham der Sebastian alligevel ikke gad ud så kunne jeg jo ligeså godt spille Men det gik forfærdeligt dårlig den aften Og derefter var der ligesom ikke så meget tid til komogvind.dk

Arh træls. Vi endte med at se "Hurra for de blå husarer".. haha Total old school! Hva spiller du mest på kov?

Anmeld

23. juni 2012

Nettemor

HeidiØ skriver:

Arh træls. Vi endte med at se "Hurra for de blå husarer".. haha Total old school! Hva spiller du mest på kov?

Vi elsker også bare de gamle danske film!

Jamen lige for tiden er det meget det der picture logic. Spillede meget ludo og sådan noget før.. Men da der kom en bebs skulle jeg jo have sådan at jeg kunne gå fra det når det passede mig

Hvad spiller du?

Anmeld

23. juni 2012

HeidiØ

Nettemor skriver:

Vi elsker også bare de gamle danske film!

Jamen lige for tiden er det meget det der picture logic. Spillede meget ludo og sådan noget før.. Men da der kom en bebs skulle jeg jo have sådan at jeg kunne gå fra det når det passede mig

Hvad spiller du?

Uh, ludo havde jeg også et flip med

Altså min kæreste og jeg deler profil, og vi har haft sådan nogle flip og gå amok perioder.. bl.a. Balloon Buster og Mahjong 2.. så gik vi efter medaljer!

Anmeld

23. juni 2012

Nettemor

HeidiØ skriver:

Uh, ludo havde jeg også et flip med

Altså min kæreste og jeg deler profil, og vi har haft sådan nogle flip og gå amok perioder.. bl.a. Balloon Buster og Mahjong 2.. så gik vi efter medaljer!

Dem har jeg også spillet meget Men vi har i stedet haft hver vores profil og så har vi i stedet konkurreret om hvem der havde flest poletter

Anmeld

23. juni 2012

HeidiØ

Nettemor skriver:

Dem har jeg også spillet meget Men vi har i stedet haft hver vores profil og så har vi i stedet konkurreret om hvem der havde flest poletter

Det er også sjovere sys jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.