Kan min datter klare sig uden sin mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

MorDk

Åhhh jeg får virkelig ondt i maven af at læse det du skriver

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige.... Jeg kender jo slet ikke til din situation... MEN jeg er sikker på hun vil savne dig!! Hun vil glemme med tiden... men du vil altid være i hendes sind...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

KakaoDrik

Må jeg spørge hvorfor du ikke vil være her mere?

Din datter vil glemme dig,men hun vil have et afsavn og manglene forståelse for at blive bevidst efterladt uden muligheden for at lære dig at kende. Jeg syntes du skal dele det med os så vi evt kan hjælpe dig. Du må ikke vælge døden!

Anmeld

20. juni 2012

B&J

ved du hvad kan du se at få ringet til skadestuen og fortælle hvordan landet ligger for de tanker du har lige nu, kan du få hjælp til.... eller snak med din kæreste også ring til din lige imorgen du kan få en akudt tid... sender dig en masse krammer og ved alt lortet ser sort ud men tro mig det kan hurtig blive lyst hvis du får den hjælp du behøver

Anmeld

20. juni 2012

SAL

Puhaaa!!! Det er en forfærdentlig tråd du lige har oprettet! Din datter er dit et og alt! Du må søge den rette hjælp NU!!!! Din datter behøver dig! Ikke bare nu men resten af hendes liv! Kære dig, få noget hjælp hurtigst muligt! mange tanker til dig.....

Anmeld

20. juni 2012

come2

Anonym skriver:

Ja, som spørgsmålet lyder, kan min datter klarer sig uden mig, hendes mor?
Vil hun tage skade nu eller senere hen, hvis hun pludselig skulle undvære mig? Eller vil hun hurtigt glemme det, i og med hun kun er 2 år?

Kan der virkelig være andre (udover hendes far) som kan elske hende lige så højt og passe lige så godt på hende som mig?

Hvor er jeg ked af at læse dette.

For din datters og din egen skyld, synes jeg du skal smutte til lægen så du kan få den rette hjælp.

Jeg er 100% sikker på du betyder ekstremt meget for din datter og at hun sætter stor pris på dig.

kæmpe

Anmeld

20. juni 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg ønsker ikke at være her mere. Jeg har det dårligt hver eneste dag. Jeg ønsker ikke at byde min datter sådan en mor.

Være her mere som i at du ønsker at tage dit eget liv?

Anmeld

20. juni 2012

Pige2009

Jeg er helt enig med de andre - der findes andre løsninger, for dig, så din datter fortsat kan beholde dig som mor hun har brug for dig! 

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Hvor er jeg ked af at læse dette.

For din datters og din egen skyld, synes jeg du skal smutte til lægen så du kan få den rette hjælp.

Jeg er 100% sikker på du betyder ekstremt meget for din datter og at hun sætter stor pris på dig.

kæmpe

Jeg har bare været på antidepressiv i snart 3 år, og har fået sat dosis op og så videre, men jeg føler ikke det gør den mindste forskel.

Hver dag ønsker jeg bare ikke at lave andet end at sove. Det er ikke fordi jeg er doven og ikke gider lave dagens gode gerning. Jeg har bare ikke lyst til at se nogen mennesker.

Jeg føler slet ikke jeg er tilstrækkelig over for min datter.

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

Anonym skriver:

Jeg har bare været på antidepressiv i snart 3 år, og har fået sat dosis op og så videre, men jeg føler ikke det gør den mindste forskel.

Hver dag ønsker jeg bare ikke at lave andet end at sove. Det er ikke fordi jeg er doven og ikke gider lave dagens gode gerning. Jeg har bare ikke lyst til at se nogen mennesker.

Jeg føler slet ikke jeg er tilstrækkelig over for min datter.

Du er den bedste mor din datter kan få....♥

Søde, søde dig! Du bliver nød til at tale med nogen om det her...! Nogle prof. MANGE varme tanker... ♥

Anmeld

20. juni 2012

Angelspot

Anonym skriver:

Ja, som spørgsmålet lyder, kan min datter klarer sig uden mig, hendes mor?
Vil hun tage skade nu eller senere hen, hvis hun pludselig skulle undvære mig? Eller vil hun hurtigt glemme det, i og med hun kun er 2 år?

Kan der virkelig være andre (udover hendes far) som kan elske hende lige så højt og passe lige så godt på hende som mig?

Jeg har en veninde hvis mor tog livet af sig selv da hun var barn. Hun fortæller i dag som voksen, at hun føler et svigt. Svigt over ikke at føle sig god nok og elsket nok, for hvorfor ville hendes mor tage livet af sig selv, hvis hun elskede hendes datter? Hun fortæller at hun ønsker at have lært hende at kende og selvom hendes far fandt en ny kvinde en del år efter, så var det aldrig det samme, for hun have ikke en som hun kunne kalde for 'mor' ligesom alle de andre børn.

Så jeg vil virkelig appelere til at du søger noget hjælp! Der er så mange tilbud du kan benytte dig af, der er mange der kan lytte og forsøge at gøre din verden mere tålelig at være i. Jeg ved ikke hvad der gør at du har det så skidt, men det første jeg tænker er en depression. Og en depression kan helbredes. Det kan selvmord ikke. Og heller ikke din datters hjerte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.