Anonym skriver:
Ja, som spørgsmålet lyder, kan min datter klarer sig uden mig, hendes mor?
Vil hun tage skade nu eller senere hen, hvis hun pludselig skulle undvære mig? Eller vil hun hurtigt glemme det, i og med hun kun er 2 år?
Kan der virkelig være andre (udover hendes far) som kan elske hende lige så højt og passe lige så godt på hende som mig?
Jeg har en veninde hvis mor tog livet af sig selv da hun var barn. Hun fortæller i dag som voksen, at hun føler et svigt. Svigt over ikke at føle sig god nok og elsket nok, for hvorfor ville hendes mor tage livet af sig selv, hvis hun elskede hendes datter? Hun fortæller at hun ønsker at have lært hende at kende og selvom hendes far fandt en ny kvinde en del år efter, så var det aldrig det samme, for hun have ikke en som hun kunne kalde for 'mor' ligesom alle de andre børn.
Så jeg vil virkelig appelere til at du søger noget hjælp! Der er så mange tilbud du kan benytte dig af, der er mange der kan lytte og forsøge at gøre din verden mere tålelig at være i. Jeg ved ikke hvad der gør at du har det så skidt, men det første jeg tænker er en depression. Og en depression kan helbredes. Det kan selvmord ikke. Og heller ikke din datters hjerte.

Anmeld