Mrs. skriver:
Har jeg gjort noget forkert? ved jeg tog fat i ham nogle gange men ikke noget han tog skade af, er ked af at det hele blev overladt til mig. hun sad bare og kiggede på.
hver gang jeg havde haft fat i ham kom han til mig og ville holde mig i hånden eller sidde ved mig, det ville han ikke engang ved sin mor som ikke gav ham konsekvenser som jeg. må betyde drengen har brug for det. har så ondt af den dreng, de magter jo ikke at være forældre.
Personligt ville jeg blive enormt vred hvis andre end folk som står mig MEGET nær irrettesætter mine børn på den måde. Ingen andre end mig bestemmer om mine børn skal have fjernet deres mad f.eks.
MEN jeg gør også selv noget aktivt når jeg er i nærheden af mine børn for at de skal opføre sig pænt og være til at holde ud at være sammen med.
Ved ikke hvad jeg havde gjort i din situation, for moderen er jo helt klart galt på den og det kommer til udtryk igennem drengens opførsel som helt klart ikke var okay.
Jeg mener bare ikke at det er på sin plads at opdrage andres børn på den måde som du skriver. Men jeg aner ikke hvad jeg selv havde gjort i sådan en situation
Anmeld