Har haft besøg og shit aldrig igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

L&V

Mrs. skriver:

Får også kuldegysninger når jeg tænker over det. hold da op har aldrig oplevet noget lignende og det var bare en meget lille del af det der var sket. er i chok tror jeg.

mærkede liv da jeg gik i seng så kunne jeg slappe af. åhhh sikke en dag

Der ska dælme os meget til kan jeg trøste dig med jeg er både kørt galt, faldet og blevet slået i maven mange gange (arbejder i en bhv) og på gulvet sidder lille pigen og fjoller Men ja sikke en dag, i ses nok ik så meget mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

MKuhr

rikkeregnbue skriver:

Jeg er overrasket over, at du kunne holde dem ud til dagen efter. Jeg havde bedt dem gå, hvis hun ikke snart fik gjort noget ved hans opførsel!

Håber virkelig dit ufødte barn er ok! Kæft jeg var blevet gal

jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg ikke sagde fra noget før, så havde jeg undgået at blevet slået i maven mere end ÉN gang!!

lå og spekulerede i går aftes og der gik det op for mig hvad jeg havde stået model for. kæmpede mig virkelig igennem den aften shit en dag.

Anmeld

17. juni 2012

Kløver

Maise86 skriver:

LigLigeihuhvahvadljejegssesel

Sorry. Ved ikke hvad jeg skal skrive. Men er målløs over jer alle 3's opførsel.

Hold da op! Kan godt forstå du fik nok!

Lige hvad jeg selv ville skrive

Anmeld

17. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Omg! Sikke en l#### mor og en møj unge! Hvordan kunne du byde dig alt det her???? Hvor har du alt den tålmodighed fra ? Det ville jeg aldrig nogen sinde byde mig selv håber du har det godt nu

Anmeld

17. juni 2012

MKuhr

Månsson skriver:

Der ska dælme os meget til kan jeg trøste dig med jeg er både kørt galt, faldet og blevet slået i maven mange gange (arbejder i en bhv) og på gulvet sidder lille pigen og fjoller Men ja sikke en dag, i ses nok ik så meget mere

ja jeg ved det og det gjorde mig heldigvis også rolig men vi har haft 4 aborter så der skal ikke meget til at jeg bliver bange. er røstet!! og hun kender vores historie så fatter slet ikke at hun ikke reagerede der. der er da noget galt!!

Anmeld

17. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mrs. skriver:

jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg ikke sagde fra noget før, så havde jeg undgået at blevet slået i maven mere end ÉN gang!!

lå og spekulerede i går aftes og der gik det op for mig hvad jeg havde stået model for. kæmpede mig virkelig igennem den aften shit en dag.

Ja, det tør siges!

Anmeld

17. juni 2012

MKuhr

Aisha skriver:

Omg! Sikke en l#### mor og en møj unge! Hvordan kunne du byde dig alt det her???? Hvor har du alt den tålmodighed fra ? Det ville jeg aldrig nogen sinde byde mig selv håber du har det godt nu

Tak for dit svar, det fik mig til at tænke over at jeg skal lærer at sige fra og ja jeg beklager også overfor mig selv at jeg var svag og ikke sagde farvel i går. var i chok tror jeg og håbede det blev bedre- var åbenbart ikke stærk nok til at smide dem ud MEN HVOR HAVDE JEG DOG LYSTEN!!!

Anmeld

17. juni 2012

tarkoflen

Hvor er det pinligt, at nogle mødre er totalt ligeglade!

Er du ok? Du må ind og slappe af

Anmeld

17. juni 2012

Maise86

Mrs. skriver:

Har jeg gjort noget forkert? ved jeg tog fat i ham nogle gange men ikke noget han tog skade af, er ked af at det hele blev overladt til mig. hun sad bare og kiggede på.

hver gang jeg havde haft fat i ham kom han til mig og ville holde mig i hånden eller sidde ved mig, det ville han ikke engang ved sin mor som ikke gav ham konsekvenser som jeg. må betyde drengen har brug for det. har så ondt af den dreng, de magter jo ikke at være forældre.

Personligt ville jeg blive enormt vred hvis andre end folk som står mig MEGET nær irrettesætter mine børn på den måde. Ingen andre end mig bestemmer om mine børn skal have fjernet deres mad f.eks.

MEN jeg gør også selv noget aktivt når jeg er i nærheden af mine børn for at de skal opføre sig pænt og være til at holde ud at være sammen med.

Ved ikke hvad jeg havde gjort i din situation, for moderen er jo helt klart galt på den og det kommer til udtryk igennem drengens opførsel som helt klart ikke var okay.

Jeg mener bare ikke at det er på sin plads at opdrage andres børn på den måde som du skriver. Men jeg aner ikke hvad jeg selv havde gjort i sådan en situation

Anmeld

17. juni 2012

MKuhr

Maja84 skriver:

Lige hvad jeg selv ville skrive

Håber ikke i mener at jeg har gjort noget galt i denne situation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.