blev faktisk lidt ked af det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

Mussen2

Folk er bare ikke for smarte aktid. Jeg glemmer aldrig min svigerfar, som var på barselsbesøg på sygehuset, da vi havde fået den første. Jeg havde lige født om natten og hele familien kommer for at se vidunderet. Han udbryder højt, nå du har da stadig mave på selv om hun er kommet ud.
Feeeeedt mand, prøv at spørg om jeg blev ked af det. Hvad havde han lige regnet med:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Muhmi

Kan godt forstå du blev ked af det, den der er aldrig sjov at få smidt i hovedet, jeg har fået den to gange siden jeg har født Silas, første gang var vidst omkring tre mdr. efter jeg havde født... Men de kan jo ikke gøre for at de tror vi er gravide og derfor gerne vil lykønske os.. Man ser anderledes ud efter man har født og det bliver man desværre bare nød til at acceptere og så gøre så meget ved det som man orker og har lyst til

Men du får lige en KÆMPE  fra mig! Op med humøret!

Anmeld

14. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

"I am beautiful, no matter what they say. Words can't bring me down."

Disse er ord er dem jeg siger til mig selv, hver evige eneste dag (og så er det ovenikøbet også en god sang). Jeg er selv overvægtig, og har været det...... altid. Det er ikke fedt.

Jeg synes det er super stærkt af dig, at du ikke begyndte at græde. Det havde jeg gjort. Men hvor er det respektløst af den DP-mor der direkte kommer hen og aer dig på maven!

Det gør man bare ikke. Uanset om man venter sig eller ej - så aer man ikke en fremmeds mave!

Anmeld

14. juni 2012

Chraz

Mussen2 skriver:

Folk er bare ikke for smarte aktid. Jeg glemmer aldrig min svigerfar, som var på barselsbesøg på sygehuset, da vi havde fået den første. Jeg havde lige født om natten og hele familien kommer for at se vidunderet. Han udbryder højt, nå du har da stadig mave på selv om hun er kommet ud.
Feeeeedt mand, prøv at spørg om jeg blev ked af det. Hvad havde han lige regnet med:

årh den har jeg også prøvet! En uge efter jeg havde født vores anden datter fik vi besøg af en veninde. Jeg rejser mig på et tidspun kt op hvor hun kigger meget forskrækket på min mave og udbryder: Jamen GUD! Du er jo stadig tyk! Den ramte altså også lige den der. Det giver jo ligesom sig selv når det kun er en uge siden man fødte.

Anmeld

14. juni 2012

Chraz

Muhmi skriver:

Kan godt forstå du blev ked af det, den der er aldrig sjov at få smidt i hovedet, jeg har fået den to gange siden jeg har født Silas, første gang var vidst omkring tre mdr. efter jeg havde født... Men de kan jo ikke gøre for at de tror vi er gravide og derfor gerne vil lykønske os.. Man ser anderledes ud efter man har født og det bliver man desværre bare nød til at acceptere og så gøre så meget ved det som man orker og har lyst til

Men du får lige en KÆMPE  fra mig! Op med humøret!

nej og som jeg også har skrevet tidligere så ved jeg godt hun ikke mente noget ondt med det, for hun er faktisk en meget sød dame. Men vægt er jo rigtig tit et ømt punkt for mange så derfor synes jeg måske ikke det var så smart en kommentar. Mest fordi hun faktisk ikke kender mig særlig godt. havde det været en veninde eller min søster havde jeg reageret fuldstændig anderledes.

Tusind tak for det varmer!

Anmeld

14. juni 2012

Mussen2

Chraz skriver:

årh den har jeg også prøvet! En uge efter jeg havde født vores anden datter fik vi besøg af en veninde. Jeg rejser mig på et tidspun kt op hvor hun kigger meget forskrækket på min mave og udbryder: Jamen GUD! Du er jo stadig tyk! Den ramte altså også lige den der. Det giver jo ligesom sig selv når det kun er en uge siden man fødte.

Ja, hvad havde de lige troet!!! At man smider17 kg. natten over. Så hold dog jeres mund, hvis i vitterlig blev så overrasket

Anmeld

14. juni 2012

Chraz

rikkeregnbue skriver:

"I am beautiful, no matter what they say. Words can't bring me down."

Disse er ord er dem jeg siger til mig selv, hver evige eneste dag (og så er det ovenikøbet også en god sang). Jeg er selv overvægtig, og har været det...... altid. Det er ikke fedt.

Jeg synes det er super stærkt af dig, at du ikke begyndte at græde. Det havde jeg gjort. Men hvor er det respektløst af den DP-mor der direkte kommer hen og aer dig på maven!

Det gør man bare ikke. Uanset om man venter sig eller ej - så aer man ikke en fremmeds mave!

det er faktisk et godt råd. Kunne være jeg skulle prøve det. Normalt er jeg faktisk en ret lille pige. Men efter 2 graviditeter på 2 år har der bare ikke været overskud til at gøre noget ved det.

Men nej. Det var også dét der virkelig krydsede min grænse. Det var at hun direkte aede mig på maven. Synes det var lidt mærkeligt

Anmeld

14. juni 2012

wamse

Åh jeg lever sgu næsten dagligt med folks kommentarer om min vægt
Jeg fatter ganske simpelt ikke, at de tror, at de har ret til at kommentere ens vægt Det er pisse uforskammet.

Jeg forstår, at i dit tilfølde var det ikke ment som en kommentar til din vægt, men jeg oplever det saft susme ofte, at få direkte kommentarer om min vægt.

Jeg sidder sgu da heller ikke og siger til folk, at det ser latterligt ud med deres små særheder, men når det gælder vægt (både over- og undervægt), så er der åbenbart frie tøjler.......

Krammer herfra inden mit blodtryk stiger for vildt

Anmeld

14. juni 2012

Chraz

Mussen2 skriver:

Ja, hvad havde de lige troet!!! At man smider17 kg. natten over. Så hold dog jeres mund, hvis i vitterlig blev så overrasket

kunne virkelig ikke være mere enig med dig! 

Men selv min læge gav mig flere hentydninger til at jeg var tyk under min graviditet med vores søn. Når han skulle tjekke maven fik jeg tit lige smidt i hovedet at det var altså ikke kun barn jeg havde der.

Og et par måneder efter jeg fødte vores anden datter var jeg inde ved ham for at snakke prævention. Og der var det pludselig også min vægt der var top emnet. Og han sad direkte og prædikede om hvilke ting jeg skulle putte i min kurv når jeg handlede. Jeg gik grædende derfra. Folk forstår bare ikke at det altså ikke er alle der bare kan smutte i sine gamle bukser efter en graviditet.

Anmeld

14. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Chraz skriver:

det er faktisk et godt råd. Kunne være jeg skulle prøve det. Normalt er jeg faktisk en ret lille pige. Men efter 2 graviditeter på 2 år har der bare ikke været overskud til at gøre noget ved det.

Men nej. Det var også dét der virkelig krydsede min grænse. Det var at hun direkte aede mig på maven. Synes det var lidt mærkeligt

Nej, kan godt forestille mig at der er lidt at se til med 2 små

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.