blev faktisk lidt ked af det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

emsaroto

Chraz skriver:

ahhhh. hehe så lærte jeg også noget nyt idag men dagplejemorgen syntes åbenbart jeg så gravid ud 

Ja, men så må de lige pudse deres briller.. og hvis ikke har nogen, så få nogen! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Chraz

emsaroto skriver:

Ja, men så må de lige pudse deres briller.. og hvis ikke har nogen, så få nogen! 

hehe ja det kunne være jeg skulle have bedt hende om det  Men jeg synes faktisk også hun gik ret hurtigt væk fra mig efter jeg jeg sagde jeg bare var tyk 

Anmeld

14. juni 2012

emsaroto

Chraz skriver:

hehe ja det kunne være jeg skulle have bedt hende om det  Men jeg synes faktisk også hun gik ret hurtigt væk fra mig efter jeg jeg sagde jeg bare var tyk 

hahahahha hun er nok godt klar over at det var et dummer spørgsmål 

Anmeld

14. juni 2012

tarkoflen

Jeg har stået ved siden af en ny vikar i en vuggestue, der gjorde præcis det samme ved moren til en på næsten 3! Jeg kunne have gravet mig ned! Det var hendes første vikardag, så tager man den altså lige med ro!

Så du er ikke alene, selvom jeg kan forestille mig, at det ikke hjælper noget som helst!

Jeg har en bekendt, der på et tidspunkt hentydede til om vi ikke snart skulle have nogle børn, og jeg følte så meget, at hun regnede med, at jeg ville sige, at jeg var gravid det er sgu ikke sjovt!

Kæmpe til dig, jeg er sikker på, at du er skøn lige præcis som du er

Anmeld

14. juni 2012

Chraz

emsaroto skriver:

hahahahha hun er nok godt klar over at det var et dummer spørgsmål 

jeg tror i hvertfald hun krummede tæer. Men det kan være det var den kage mig og Nicole delte der gjorde jeg så gravid ud 

Anmeld

14. juni 2012

Chraz

tarkoflen skriver:

Jeg har stået ved siden af en ny vikar i en vuggestue, der gjorde præcis det samme ved moren til en på næsten 3! Jeg kunne have gravet mig ned! Det var hendes første vikardag, så tager man den altså lige med ro!

Så du er ikke alene, selvom jeg kan forestille mig, at det ikke hjælper noget som helst!

Jeg har en bekendt, der på et tidspunkt hentydede til om vi ikke snart skulle have nogle børn, og jeg følte så meget, at hun regnede med, at jeg ville sige, at jeg var gravid det er sgu ikke sjovt!

Kæmpe til dig, jeg er sikker på, at du er skøn lige præcis som du er

Nej det er altså virkelig ikke noget man spørger om. det er et ufatteligt ømt punkt for rigtig mange. Men nogle gange glemmer folk desværre at tale før de tænker.

Tak for 

Anmeld

14. juni 2012

OktoberMor

Chraz skriver:

hej piger

Jeg var til teltdag oppe i mine to små børns dagpleje hvor en gruppe dagplejemødre mødes og hygger. Idag inviterede de så på kage og kaffe så vi blev der en times tid inden vi tog hjem. En af dagplejemødrene stod så og snakkede med en anden mor om baby og graviditet tror jeg mok (jeg fik ikke 100 fat i det) hvorefter dagplejemoren kom hen og aede mig på maven og spurgte hende om der var en mere på vej. Jeg svarede hende at jeg bare var tyk hvor hun så prøvede at redde den i land med at det bare var for sjov og jeg skulle se hendes mave.

Men for F***** hvor gjorde det ondt. jeg ved godt jeg er overvægtig (vejer ca 20kg for meget) men der har bare ikke været overskud til at gøre noget ved det. Ved godt hun ikke mente noget ondt med det, men den gjorde stadig ondt 

Skulle bare lige ud med det. Tak fordi du læste med

Hvor kender jeg så meget godt den følelse du sidder med nu så, det er så forfærdeligt.. Du får også lige et herfra mig af, jeg er selv overvægtig også, og jeg kan også blive noget så rasende, når der kommer folk hen og kommentere det, på en meget forkert måde.. Selvom de siger det bare var for sjov, så er det altså bare ikke sjovt!

Anmeld

14. juni 2012

emsaroto

Chraz skriver:

jeg tror i hvertfald hun krummede tæer. Men det kan være det var den kage mig og Nicole delte der gjorde jeg så gravid ud 

hahahah ja måske

Man kan sige, drømmekage er hører jo også til de rimelig fede kager  

Anmeld

14. juni 2012

Chraz

lillemor92 skriver:

Hvor kender jeg så meget godt den følelse du sidder med nu så, det er så forfærdeligt.. Du får også lige et herfra mig af, jeg er selv overvægtig også, og jeg kan også blive noget så rasende, når der kommer folk hen og kommentere det, på en meget forkert måde.. Selvom de siger det bare var for sjov, så er det altså bare ikke sjovt!

Nej lige præcis! Og hun kan jo på ingen måde vide hvordan jeg har det med min krop. Det er efterhånden blevet så slemt at jeg ikke engang kan lide min kæreste skal se mig uden trøje på fordi jeg bare føler mig klam og ulækker. Det er bare ikke sjovt.

Anmeld

14. juni 2012

Chraz

emsaroto skriver:

hahahah ja måske

Man kan sige, drømmekage er hører jo også til de rimelig fede kager  

Ja det er rigtigt. Men vi skulle jo lige trøste spise nu hvor hun flytter fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.