blev faktisk lidt ked af det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.747 visninger
69 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Chraz

hej piger

Jeg var til teltdag oppe i mine to små børns dagpleje hvor en gruppe dagplejemødre mødes og hygger. Idag inviterede de så på kage og kaffe så vi blev der en times tid inden vi tog hjem. En af dagplejemødrene stod så og snakkede med en anden mor om baby og graviditet tror jeg mok (jeg fik ikke 100 fat i det) hvorefter dagplejemoren kom hen og aede mig på maven og spurgte hende om der var en mere på vej. Jeg svarede hende at jeg bare var tyk hvor hun så prøvede at redde den i land med at det bare var for sjov og jeg skulle se hendes mave.

Men for F***** hvor gjorde det ondt. jeg ved godt jeg er overvægtig (vejer ca 20kg for meget) men der har bare ikke været overskud til at gøre noget ved det. Ved godt hun ikke mente noget ondt med det, men den gjorde stadig ondt 

Skulle bare lige ud med det. Tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

MorDk

Åhhhr søde....  Du får liiige en krammer herfra!

Jeg kan godt forstå du blev ramt der... Sys da også det er en mærkelig opførsel ærlig talt....

Men hun har sikkert krummet tæ'r og har det skidt med det!!! Men det hjælper jo ikke på hvordan du føler det indeni.

Kram herfra

Anmeld

14. juni 2012

PernilleogLouis

Du får lige en stor en af disse 

Også forstår jeg virkelig ikke hvorfor folk siger sådan nogen ting - er man i tvivl så hold da mund 

Anmeld

14. juni 2012

Chraz

MorDk skriver:

Åhhhr søde....  Du får liiige en krammer herfra!

Jeg kan godt forstå du blev ramt der... Sys da også det er en mærkelig opførsel ærlig talt....

Men hun har sikkert krummet tæ'r og har det skidt med det!!! Men det hjælper jo ikke på hvordan du føler det indeni.

Kram herfra

ja jeg synes faktisk ikke det var sjovt og havde lyst til at gå grædende derfra. Jeg er virkelig ked af min krop og har været det længe. Men har fået 2 børn indenfor 2 år, så der har bare ikke været tid eller overskud til at gøre noget ved det.

Mange tak for

Anmeld

14. juni 2012

Chraz

kicha skriver:

Du får lige en stor en af disse 

Også forstår jeg virkelig ikke hvorfor folk siger sådan nogen ting - er man i tvivl så hold da mund 

Nej, og selv hvis hun kun sagde det i sjov kender hun mig ikke godt nok til at vide hvor ked af min krop jeg egentlig er. Jeg kan knap nok kigge mig selv i et spejl uden at blive ked af det

Mange tak for 

Anmeld

14. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Chraz skriver:

hej piger

Jeg var til teltdag oppe i mine to små børns dagpleje hvor en gruppe dagplejemødre mødes og hygger. Idag inviterede de så på kage og kaffe så vi blev der en times tid inden vi tog hjem. En af dagplejemødrene stod så og snakkede med en anden mor om baby og graviditet tror jeg mok (jeg fik ikke 100 fat i det) hvorefter dagplejemoren kom hen og aede mig på maven og spurgte hende om der var en mere på vej. Jeg svarede hende at jeg bare var tyk hvor hun så prøvede at redde den i land med at det bare var for sjov og jeg skulle se hendes mave.

Men for F***** hvor gjorde det ondt. jeg ved godt jeg er overvægtig (vejer ca 20kg for meget) men der har bare ikke været overskud til at gøre noget ved det. Ved godt hun ikke mente noget ondt med det, men den gjorde stadig ondt 

Skulle bare lige ud med det. Tak fordi du læste med

Op med humöret. Jeg er sikker på at du er smuk tyk eller tynd! Vi kan ikke alle være ens.

Anmeld

14. juni 2012

aarhusmor

Det gjorde min venindes mor også for 14 dage siden. Hun spurgte om jeg var gravid eller bare tyk. Egentlig burde jeg være blevet ked af det efter så mange spontane aborter - men det kunne hun jo ikke vide. Hun fik af vide at jeg bare var tyk og så var den ikke længere.

Men jeg undrer mig nu stadig over at nogen kan få sig selv til at spørge om den slags. Og hvad bilder de sig overhovedet ind at tænke det. Hvorfor ikke bare tænke at folk der er gravide plejer lystigt at fortælle om det selv og hvis ikke, så er det nok fordi de ikke har lyst til at snakke om det

Anmeld

14. juni 2012

Chraz

Aisha skriver:

Op med humöret. Jeg er sikker på at du er smuk tyk eller tynd! Vi kan ikke alle være ens.

Årh hvor er du sød! 

Det hjælper heldigvis at jeg ved jeg har en kæreste og nogle børn der synes jeg er smuk uanset om jeg ligner en model eller ej. Men der skal nok blive gjort noget ved det. Overskuddet har som sagt bare ikke været der endnu.

Anmeld

14. juni 2012

lio

Jeg har faktisk tænkt, hvad er værst at være gravid og se tyk ud eller være tyk og se gravid ud?

Jeg er sikker på at du ihvert fald ikke fandt den sidste mulighed særlig sjov og du får en krammer herfra, det kan desværre være lidt besværligt at vurdere nogen gange og tror de fleste slet ikke tør spørge om det du blev spurgt om.

Anmeld

14. juni 2012

Chraz

aarhusmor skriver:

Det gjorde min venindes mor også for 14 dage siden. Hun spurgte om jeg var gravid eller bare tyk. Egentlig burde jeg være blevet ked af det efter så mange spontane aborter - men det kunne hun jo ikke vide. Hun fik af vide at jeg bare var tyk og så var den ikke længere.

Men jeg undrer mig nu stadig over at nogen kan få sig selv til at spørge om den slags. Og hvad bilder de sig overhovedet ind at tænke det. Hvorfor ikke bare tænke at folk der er gravide plejer lystigt at fortælle om det selv og hvis ikke, så er det nok fordi de ikke har lyst til at snakke om det

Det er jeg ked af at høre 

Men ja, jeg ved ikke hvad der sker inde i hovedet på folk der rent faktisk spørger højt. Der er da også en pædagog oppe i min datters børnehave jeg troede var gravid på et tidspunkt. Men jeg kunne da ALDRIG finde på at spørge hende om det.

Men også dét at dagplejemoren faktisk kom hen og aede mig på maven synes jeg var grænseoverskridende. Og det er nok også en af grundene til jeg tager det så nært.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.