Chraz skriver:
Nej lige præcis! Og hun kan jo på ingen måde vide hvordan jeg har det med min krop. Det er efterhånden blevet så slemt at jeg ikke engang kan lide min kæreste skal se mig uden trøje på fordi jeg bare føler mig klam og ulækker. Det er bare ikke sjovt.
Så sandt så sandt..
Ja og det er sku skide latterligt at folk "som knapt kender ens fortid og ens forhold til sin krop kan tillade sig at sige sådan"..
Jeg har prøvet at en gammel veninde kom hen til mig, hvor hun ikke havde set mig i 3 år, jeg havde så taget 20 Kg på, da jeg dengang jeg rendte med hende var en lille splejs på knap 47 kg, og havde anoreksi, så jeg spiste aldrig, hun sagde til mig "Gud hvor er du blevet fed, hold da op, du får da spist nok med mad".. jeg blev så ked, og især også fordi hun ikke kendte til min anoreksi dengang så tætte var vi ikke, men at hun kunne få sig selv til at sige sådan. Jeg blev så rasende, og begyndte at snakke med min kæreste på vej væk, begyndte at græde og sagde at jeg jo aldrig har haft det bedre med mig selv, som jeg havde det der, jeg havde det godt med mig selv, selvom jeg måske var lidt buttet.
Anmeld