blev faktisk lidt ked af det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

emsaroto

Chraz skriver:

Ja det er rigtigt. Men vi skulle jo lige trøste spise nu hvor hun flytter fra mig

hahaha ja.. Det er godt hun flytter med mig ned til Vejle igen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

-Sigrid-

Jeg fik det samme spørgsmål da Agnethe var 5 dage gammel, fik af vide at det da var hurtigt at vi skulle have en mere

Vejer også 20 kg for meget, og ... Ja, det sutter bare! 

Anmeld

14. juni 2012

OktoberMor

Chraz skriver:

Nej lige præcis! Og hun kan jo på ingen måde vide hvordan jeg har det med min krop. Det er efterhånden blevet så slemt at jeg ikke engang kan lide min kæreste skal se mig uden trøje på fordi jeg bare føler mig klam og ulækker. Det er bare ikke sjovt.

Så sandt så sandt..  

Ja og det er sku skide latterligt at folk "som knapt kender ens fortid og ens forhold til sin krop kan tillade sig at sige sådan".. 

Jeg har prøvet at en gammel veninde kom hen til mig, hvor hun ikke havde set mig i 3 år, jeg havde så taget 20 Kg på, da jeg dengang jeg rendte med hende var en lille splejs på knap 47 kg, og havde anoreksi, så jeg spiste aldrig, hun sagde til mig "Gud hvor er du blevet fed, hold da op, du får da spist nok med mad".. jeg blev så ked, og især også fordi hun ikke kendte til min anoreksi dengang så tætte var vi ikke, men at hun kunne få sig selv til at sige sådan. Jeg blev så rasende, og begyndte at snakke med min kæreste på vej væk, begyndte at græde og sagde at jeg jo aldrig har haft det bedre med mig selv, som jeg havde det der, jeg havde det godt med mig selv, selvom jeg måske var lidt buttet.  

Anmeld

14. juni 2012

Chraz

emsaroto skriver:

hahaha ja.. Det er godt hun flytter med mig ned til Vejle igen  

Din tyv. Du stjæler hende gør du 

Anmeld

14. juni 2012

emsaroto

Chraz skriver:

Din tyv. Du stjæler hende gør du 

mwuahhahahahhahah

Anmeld

14. juni 2012

Chraz

-Sigrid- skriver:

Jeg fik det samme spørgsmål da Agnethe var 5 dage gammel, fik af vide at det da var hurtigt at vi skulle have en mere

Vejer også 20 kg for meget, og ... Ja, det sutter bare! 

Altså når ens barn kun er 5 dage gammel er det da en selvfølge at man stadig render rundt med mave  

Men ja, der er desværre nogle mennesker der har svært ved at se hvor grænsen går. Men synes også der er rigtig mange der glemmer at tænke: Hvordan ville jeg SELV reagere i sådan en situation.

Anmeld

14. juni 2012

Chraz

emsaroto skriver:

mwuahhahahahhahah

Jeg skal nok stjæle hende tilbage 

Anmeld

14. juni 2012

emsaroto

Chraz skriver:

Jeg skal nok stjæle hende tilbage 

Så kommer jeg bare med min kæmpe vejle hær og stjæler hende tilbage igen

Anmeld

14. juni 2012

Chraz

emsaroto skriver:

Så kommer jeg bare med min kæmpe vejle hær og stjæler hende tilbage igen

Ej.... det er jo snyd... jeg har kun en lille fjerritslev hær

Anmeld

14. juni 2012

emsaroto

Chraz skriver:

Ej.... det er jo snyd... jeg har kun en lille fjerritslev hær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.