blev faktisk lidt ked af det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

Chraz

Laijona Äiti skriver:

Jeg har faktisk tænkt, hvad er værst at være gravid og se tyk ud eller være tyk og se gravid ud?

Jeg er sikker på at du ihvert fald ikke fandt den sidste mulighed særlig sjov og du får en krammer herfra, det kan desværre være lidt besværligt at vurdere nogen gange og tror de fleste slet ikke tør spørge om det du blev spurgt om.

Ja den er ikke helt nem den der.

Men ja, hun mente jo slet ikke noget ondt med det og det ved jeg, for hun er et rigtig sødt menneske. men liige den der.. den ramte synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

lio

Chraz skriver:

Ja den er ikke helt nem den der.

Men ja, hun mente jo slet ikke noget ondt med det og det ved jeg, for hun er et rigtig sødt menneske. men liige den der.. den ramte synes jeg.

Nu ved jeg jo ikke hvordan du ser ud, men måske bærer du de ekstra kg så flot at du stråler som var du gravid.

Anmeld

14. juni 2012

emsaroto

Chraz skriver:

hej piger

Jeg var til teltdag oppe i mine to små børns dagpleje hvor en gruppe dagplejemødre mødes og hygger. Idag inviterede de så på kage og kaffe så vi blev der en times tid inden vi tog hjem. En af dagplejemødrene stod så og snakkede med en anden mor om baby og graviditet tror jeg mok (jeg fik ikke 100 fat i det) hvorefter dagplejemoren kom hen og aede mig på maven og spurgte hende om der var en mere på vej. Jeg svarede hende at jeg bare var tyk hvor hun så prøvede at redde den i land med at det bare var for sjov og jeg skulle se hendes mave.

Men for F***** hvor gjorde det ondt. jeg ved godt jeg er overvægtig (vejer ca 20kg for meget) men der har bare ikke været overskud til at gøre noget ved det. Ved godt hun ikke mente noget ondt med det, men den gjorde stadig ondt 

Skulle bare lige ud med det. Tak fordi du læste med

What?!

Du ser jo slet ikke gravid ud man. Hold da op hvor mærkeligt :s 

Anmeld

14. juni 2012

Chraz

Laijona Äiti skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvordan du ser ud, men måske bærer du de ekstra kg så flot at du stråler som var du gravid.

Altså det meste sidder på maven og det er kun knap ni måneder siden jeg fødte. Så man kunne sikkert godt forveksle det. Men så måtte hun godt nøjes med at tænke det.  hehe

Anmeld

14. juni 2012

aarhusmor

Chraz skriver:

Det er jeg ked af at høre 

Men ja, jeg ved ikke hvad der sker inde i hovedet på folk der rent faktisk spørger højt. Der er da også en pædagog oppe i min datters børnehave jeg troede var gravid på et tidspunkt. Men jeg kunne da ALDRIG finde på at spørge hende om det.

Men også dét at dagplejemoren faktisk kom hen og aede mig på maven synes jeg var grænseoverskridende. Og det er nok også en af grundene til jeg tager det så nært.

Det er også frækt at gøre det. Kan godt forstå du tog det nært. Jeg var nok også blevet lidt rundt på gulvet hvis de havde rørt ved maven

Anmeld

14. juni 2012

lio

Chraz skriver:

Altså det meste sidder på maven og det er kun knap ni måneder siden jeg fødte. Så man kunne sikkert godt forveksle det. Men så måtte hun godt nøjes med at tænke det.  hehe

Ja, det forstår jeg godt.

Anmeld

14. juni 2012

Chraz

emsaroto skriver:

What?!

Du ser jo slet ikke gravid ud man. Hold da op hvor mærkeligt :s 

Nu spørger jeg nok lidt dumt men hvor kan du se det? hehe. Har jeg lagt billeder ind jeg har glemt alt om?

Anmeld

14. juni 2012

emsaroto

Chraz skriver:

Nu spørger jeg nok lidt dumt men hvor kan du se det? hehe. Har jeg lagt billeder ind jeg har glemt alt om?

haha jeg er Nicoles veninde.. The Cake lover 

Anmeld

14. juni 2012

Chraz

aarhusmor skriver:

Det er også frækt at gøre det. Kan godt forstå du tog det nært. Jeg var nok også blevet lidt rundt på gulvet hvis de havde rørt ved maven

Jeg tror i hvertfald godt hun kunne mærke på mig at jeg blev lidt ked af det. Så tror bestemt ikke det er noget hun gør igen. 

Anmeld

14. juni 2012

Chraz

emsaroto skriver:

haha jeg er Nicoles veninde.. The Cake lover 

ahhhh. hehe så lærte jeg også noget nyt idag men dagplejemorgen syntes åbenbart jeg så gravid ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.