hihihihihihi.. Disse tråde kommer jævnligt.

Tror ikke det er mere end en uge eller to siden den sidst var oppe..

Tjo, stemningen herinde kan til tider være noget skræmmende, det kan vi blive helt enige om.. Især i de der farlige debatter om bl.a pigens ønske vs mandens ønske om barn. Skal det munde ud i abort fordi manden ikke vil (ikke engang den værste debat) og mange andre... Tror desværre aldrig vi kan komme det til livs..
Personligt kunne jeg ikke drømme om at gå til angreb på en anden bruger.. Husker tydeligt engang jeg skrev et svar til en og jeg blev nærmest overfaldet, svinet til og bedt om at "tale"ordentligt til personen.. Jeg havde intet forkert gjort hvilket flere bakkede mig op i... Det var alt sammen en misforståelse fordi hende brugeren læste det skrevne for hurtigt igennem.. Der kunne det have gået hen og være blevet grimt hvis jeg var blevet hidsig voer hun overfaldt mig.

Det ejg prøver at sige er nok bare vi alle er forskellige.. Nogle er lidt hurtigere på aftrækkeren, gravide eller ej. Andre tager det med et smil..Vi kan desværre ikke komme det til livs.. Det vi kan og bør gøre er at anmelde visse indlæg der går over grænse, følge baby.dks regler og hjælpe staff med at komme noget af det til livs..
Det betyder også at vi skal anmelde en tråd hvis der er gået hønseri i den.

- Det burde ikke være nødvendigt, meeeen det kan ikke undgåes.

Knus og kram herfra en som elsker baby.dk - i medgang og modgang.
Anmeld