helt ærligt - hvad er det lige der sker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

Fenja09

Timse skriver:

Har jeg, vi ringer lige senere, da vi skal til scanning idag

Ihh det vil jeg glæde mig til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Kan læse virkelig mange har opfattet denne debat forkert så har desværre nok i min foragt formuleret mig forkert!!!! SELVFØLGELIG er det ok at være uenigeOg ærlige! men jeg mener hudløst ærligt at den måde en del brugere herinde giver deres besyv med er alt for nedladende og direkte ondt.. Nu tænker jeg f.eks på den kvinde der valgte at beholde sit barnSelvom eksem var skredet - hun blev jo nærmest jagtet! Jeg er bestemt fortalerFor vi har ret til vores meninger men man kan godt holde en sober ærlig tone og det oplever jeg desværre ofte er svært for en del mennesker... Jeg vil gerne vide hvis min kjole sidder i trusse kanten bag på men jeg har ikke behov for en eller anden siger jeg kan se din fede klamme røv fordi din kjole sidder i dine klamme mormor trusser - kan I se forskellen??

Anmeld

15. juni 2012

Frk-Lotusblomst

hihihihihihi.. Disse tråde kommer jævnligt. Tror ikke det er mere end en uge eller to siden den sidst var oppe..

Tjo, stemningen herinde kan til tider være noget skræmmende, det kan vi blive helt enige om.. Især i de der farlige debatter om bl.a pigens ønske vs mandens ønske om barn. Skal det munde ud i abort fordi manden ikke vil (ikke engang den værste debat) og mange andre... Tror desværre aldrig vi kan komme det til livs..

Personligt kunne jeg ikke drømme om at gå til angreb på en anden bruger.. Husker tydeligt engang jeg skrev et svar til en og jeg blev nærmest overfaldet, svinet til og bedt om at "tale"ordentligt til personen.. Jeg havde intet forkert gjort hvilket flere bakkede mig op i... Det var alt sammen en misforståelse fordi hende brugeren læste det skrevne for hurtigt igennem.. Der kunne det have gået hen og være blevet grimt hvis jeg var blevet hidsig voer hun overfaldt mig.

Det ejg prøver at sige er nok bare vi alle er forskellige.. Nogle er lidt hurtigere på aftrækkeren, gravide eller ej. Andre tager det med et smil..Vi kan desværre ikke komme det til livs.. Det vi kan og bør gøre er at anmelde visse indlæg der går over grænse, følge baby.dks regler og hjælpe staff med at komme noget af det til livs..

Det betyder også at vi skal anmelde en tråd hvis der er gået hønseri i den. - Det burde ikke være nødvendigt, meeeen det kan ikke undgåes.

Knus og kram herfra en som elsker baby.dk - i medgang og modgang.

Anmeld

15. juni 2012

klmf

wamse skriver:

Jeg har også været her 3+ år, og jeg synes nu det kommer meget i bølger. Jeg har før oplevet tonen meget hård her inde, og det var ofte de samme personer, som var meget hårde/kontante i deres udmeldelser til andre

Det jeg dog har lagt mærke til, og har undret mig, er at der meget oftere oprettes anonyme indlæg nu, med forholdsvise harmløse problemstillinger. Hvis vi er mere anonyme overfor hinanden her inde, så er vi heller ikke så personlige mere, og derfor tænker vi måske heller ikke så meget over, hvor meget vi kan såre en person. Det er min umiddelbare tanke. Jeg ved at flere af jer "gamle" kender meget til mig, da jeg har været meget åben omkring mit liv, både op og nedture. For mange af jer er jer en virkelig person, og ikke bare en anonym bruger, og det er jeg ret sikker på, gør at man tænker mere over, hvad man skriver....... Giver det mening??

Hørt - de mange anonyme indlæg gør, at jeg ikke altid kan forholde mig til det - og derfor vælger jeg nogle gange ikke at svare på det, ift. hvis det var en profil jeg har 'kendt' længe.

Anmeld

15. juni 2012

HeXeri

Havde egentligt besluttet mig for ikke at blande mig, men kan egentligt ikke rigtigt styre mig.
Den her slags tråde er noget pjat, har I et problem med en profil så tag det med personen. Enten i tråden eller privat. Det her med vi har en lille lukket gruppe af gamle brugere der diskuterer andre på kryds og tværs er bare gift for en debat-hjemmeside. Har I et problem, så sig noget istedet for at danne rygter, usandheder og ideer der kun er forankret i en ekstremt lille udsnit af en hel personlighed.
Smider man sit privatliv op til skue for hele kloden, må man også forvente at få andet end pusse-nuttede svar. Især når problemstillingerne sommetider er absolut selvforskyldt og sommetider endda lavet af trådstarter selv.
Men i sidste ende så nytter det ikke noget at lave tråde efter tråde der omhandler specifikke profiler, men som ingen tør nævne ved navn, men som I så sidder og sladrer om i privaten.
Det var så min 5-øre.

Anmeld

15. juni 2012

Camilla30

TeamRocket skriver:

Jeg tror ikke de stride/ærlige svar er problemet. Problemet ifølge mig, er at folk laver flere og flere dumme ting- og får svar som fortjent. Tit synes jeg man får at vide man er en strid ælling med k selv om man bare er ærlig. En spade er stadig en spade selv om folk synes man skal kalde det et haveredskab.

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

HeXeri skriver:

Havde egentligt besluttet mig for ikke at blande mig, men kan egentligt ikke rigtigt styre mig.
Den her slags tråde er noget pjat, har I et problem med en profil så tag det med personen. Enten i tråden eller privat. Det her med vi har en lille lukket gruppe af gamle brugere der diskuterer andre på kryds og tværs er bare gift for en debat-hjemmeside. Har I et problem, så sig noget istedet for at danne rygter, usandheder og ideer der kun er forankret i en ekstremt lille udsnit af en hel personlighed.
Smider man sit privatliv op til skue for hele kloden, må man også forvente at få andet end pusse-nuttede svar. Især når problemstillingerne sommetider er absolut selvforskyldt og sommetider endda lavet af trådstarter selv.
Men i sidste ende så nytter det ikke noget at lave tråde efter tråde der omhandler specifikke profiler, men som ingen tør nævne ved navn, men som I så sidder og sladrer om i privaten.
Det var så min 5-øre.

WOW så fik vi da alle sammen lige den - selvom det slet ikke er hvad der bliver skrevet om så forstår slet ikke dit svar

Som jeg tidligere har nævnt så var jeg I TVIVL om der var sket noget herinde da jeg IKKE er her hver evig eneste dag og jeg netop læste flere tråde med totale angreb.. og sidste gang jeg oplevede det var da alt påstyr med det vi ikke snakker om hvor Zafir overtog, så derfor ville jeg gerne vide hvad der lige skete herinde...

rigtig dejlig weekend til dig og dine

Anmeld

15. juni 2012

Camilla30

Nadia&Daniel skriver:

Kan godt følge TS - nok derfor jeg sjælden laver "debatter".. Men kan ikke undværre baby.dk, så hellere undgå visse profiler/debatter..

Nemlig! Hvis bestemte profiler eller bestemte debatter er for negative vælger jeg også at undgå dem og finde nogen med lidt mere positivt indhold i stedet for Jeg har fornemmelsen af, at der nogle gange er nogle ret useriøse brugere på spil og måske fake profiler herinde, jeg afholder mig derfor ofte fra at indgå i dialog med anonyme TS og tillader heller ikke at anonyme må kommentere i de debatter jeg starter. Jeg kan godt acceptere at folk er uenige med mig, men ikke at folk ikke tør stå ved deres holdninger - så skal man holde dem for sig selv efter min mening

Anmeld

15. juni 2012

Bassemor<3

Alle ændre sig, også brugerne på denne side, så hvis du mener at det har ændret sig til den dårlige side, ja så ville jeg nok finde andre græsmarker ! Du kan vel ikke forvente at det hele er som det var i 2009

Desuden kan du jo bare ignorerer det uheldige tråde/kommentarer, jo mere opmærksomhed det får, jo mere vinder de ! LAD VÆRE med at puste til ilden

Anmeld

15. juni 2012

Bassemor<3

Mor til Ella skriver:

Det er enlig lidt sjovt.

For jeg føler enlig at som "nyere" medlem at man ikke bliver "hørt" og at det er de "gamle" der styre slagets gang.

Så jeg ser det lidt omvendt????

enig !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.