helt ærligt - hvad er det lige der sker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

Kofoed.

Nogle gange synes jeg, at man allerede i start indlægget højre den negative tone og læser man debatten igennem, så bliver det kun værre. Men er enig med morethanperfekt, den her type indlæg fremmer det heller ikke, måske man skulle oprette en debat om, hvad man kan gøre bedre selv, alle sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

TeamRocket

Jeg tror ikke de stride/ærlige svar er problemet. Problemet ifølge mig, er at folk laver flere og flere dumme ting- og får svar som fortjent. Tit synes jeg man får at vide man er en strid ælling med k selv om man bare er ærlig. En spade er stadig en spade selv om folk synes man skal kalde det et haveredskab.

Anmeld

14. juni 2012

Fenja09

Jeg er ikke en af de helt gamle herinde, men har alligevel været her et godt stykke tid og jeg vil sige, at jeg har oplevet en meget dårligere stemning herinde end nu. Jeg prøver så vidt det er muligt, at undgå at svare/kommentere indlæg der er skrevet i grim tone, er sikker på at det kun bliver værre hvis man puster til ilden.

Nogle gange virker det skrevne sprog også anderledes end det talte, og kan derfor forekomme hårdere end det måske er ment. Dertil vil jeg så også sige, at der er en del herinde som generelt bare har et grimt sprogbrug, og går ud fra at de taler som de skriver. Personligt synes det er mangel på almen høflighed/pli ikke at skrive eller tale ordentligt til sine medmennesker - et budskab kommer bestemt heller ikke bedre frem ved brug af skældsord eller bare grim tone.

/Fenja  

Anmeld

14. juni 2012

QueDee

TeamRocket skriver:

Jeg tror ikke de stride/ærlige svar er problemet. Problemet ifølge mig, er at folk laver flere og flere dumme ting- og får svar som fortjent. Tit synes jeg man får at vide man er en strid ælling med k selv om man bare er ærlig. En spade er stadig en spade selv om folk synes man skal kalde det et haveredskab.

Anmeld

14. juni 2012

Muffin_girl

Mor til Ella skriver:

Det er enlig lidt sjovt.

For jeg føler enlig at som "nyere" medlem at man ikke bliver "hørt" og at det er de "gamle" der styre slagets gang.

Så jeg ser det lidt omvendt????

Jeg hører dig  

Anmeld

14. juni 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Okay, endnu en debat der er gået min næse forbi, men der vil jo altid være de ophedede tråde og nogle der virkelig ikke svarer pænt... vi må bare lære at acceptere hinanden forskelligheder, selvom det nogle gange kan være svært

Jeg er enig med dig ..  

Jeg ser altså ikke de negative ting herinde.. Tror det handler om hvad man ser, jeg ser det altså slet ikke.. Jeg ser nogle gange nogle negative svar .. Men dem ignorerer jeg bare.. Og hvis jeg er uenig med nogle, så skal jeg da nok selv fikse det ..

Anmeld

14. juni 2012

Timse

Fenja09 skriver:

Jeg er ikke en af de helt gamle herinde, men har alligevel været her et godt stykke tid og jeg vil sige, at jeg har oplevet en meget dårligere stemning herinde end nu. Jeg prøver så vidt det er muligt, at undgå at svare/kommentere indlæg der er skrevet i grim tone, er sikker på at det kun bliver værre hvis man puster til ilden.

Nogle gange virker det skrevne sprog også anderledes end det talte, og kan derfor forekomme hårdere end det måske er ment. Dertil vil jeg så også sige, at der er en del herinde som generelt bare har et grimt sprogbrug, og går ud fra at de taler som de skriver. Personligt synes det er mangel på almen høflighed/pli ikke at skrive eller tale ordentligt til sine medmennesker - et budskab kommer bestemt heller ikke bedre frem ved brug af skældsord eller bare grim tone.

/Fenja  

Anmeld

14. juni 2012

HeXeri

TeamRocket skriver:

Anmeld

14. juni 2012

VNB

jeg ville slet ikke have lagt mærke til det, hvis det ikke var for denne her slags tråde... 

Jeg synes her er lige så hyggeligt som her altid har været (har været her i snart 2 1/2 år) 

Man kan jo bare ignorede de "trælse" indlæg, og kun deltage/læse i dem som er givende for en  

Anmeld

14. juni 2012

Fenja09

Timse skriver:

Håber du har det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.