helt ærligt - hvad er det lige der sker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Bassemor<3 skriver:

Alle ændre sig, også brugerne på denne side, så hvis du mener at det har ændret sig til den dårlige side, ja så ville jeg nok finde andre græsmarker ! Du kan vel ikke forvente at det hele er som det var i 2009

Desuden kan du jo bare ignorerer det uheldige tråde/kommentarer, jo mere opmærksomhed det får, jo mere vinder de ! LAD VÆRE med at puste til ilden

Altså mig bekendt er god tone og anstændig opførelse det samme i 2012 som det var i 2009

og nu spurgte jeg for at vide om der var sket noget herinde fordi der har jo før i tiden været sket nogle store ting der har påvirket tingene..

rigtig god weekend til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Bassemor<3

Anonym skriver:

Altså mig bekendt er god tone og anstændig opførelse det samme i 2012 som det var i 2009

og nu spurgte jeg for at vide om der var sket noget herinde fordi der har jo før i tiden været sket nogle store ting der har påvirket tingene..

rigtig god weekend til dig

helt sikkert, den gode tone burde være det samme, men det bliver kun værre af et indlæg som dette. Jeg gider ganske enkelt ikke bruge tid på højrøvede bedrevidende personer, og derfor ser jeg bare forbi de kommentarer/tråde, og det er ret befriende

Os god weekend til dig

Anmeld

16. juni 2012

bøllen

Anonym skriver:

Ja nu gemmer jeg mig sku bag anonym for jeg skal simpelthen ikke igennem den kvindelige kødhakkemaskine baby.dk er blevet forvandlet til

jeg har været bruger herinde sidden 2009 og har været forbi herinde on and off og jeg har ALDRIG i de 3+ år jeg har været herinde oplevet så grum en tone...

hvad er der lige blevet af medmenneskelig respekt?

Jeg ser utrolig mange nye profil der går ekstrem meget til angreb på folk og jeg finder det virkelig usmageligt...

Er baby.dk virkelig ikke er dejligt,rart,hyggeligt,positivt sted mere for så vil jeg da lukke min bruger helt og gå andre veje ...

Synes godt nok det er en utrolig trist udvikling

Jeg har holdt en pause herinde og vendt tilbage igen , og må da sige jeg virkelig overvejer om jeg skal blive herinde. Forlod siden fordi jeg syntes folk var hurtig til at være ude med riverne, og dømme folk. Gav det en chance til, men blev endnu engang bekræftigt i , at sådan er det bare herinde. Ærgeligt , at det er blevet sådan at man skal frygte hvad man opretter. For at nogle ikke skal dømme, eller sætte spørgsmåls tegn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.