Anonym skriver:
Ja nu gemmer jeg mig sku bag anonym for jeg skal simpelthen ikke igennem den kvindelige kødhakkemaskine baby.dk er blevet forvandlet til 
jeg har været bruger herinde sidden 2009 og har været forbi herinde on and off og jeg har ALDRIG i de 3+ år jeg har været herinde oplevet så grum en tone...
hvad er der lige blevet af medmenneskelig respekt? 
Jeg ser utrolig mange nye profil der går ekstrem meget til angreb på folk og jeg finder det virkelig usmageligt...
Er baby.dk virkelig ikke er dejligt,rart,hyggeligt,positivt sted mere for så vil jeg da lukke min bruger helt og gå andre veje ...
Synes godt nok det er en utrolig trist udvikling 
hmmm.... ja, hvordan skal jeg lige formulere mig...?
Jeg synes du har ret med hensyn til nogle ting. Der er nogle tråde, der hælder til den negative side. Men man kan ikke skære over kam og sige, at baby.dk er blevet fuld af 'hakke-kommentarer'.
Når man melder ud på den måde rammer man alle baby's brugere og der er jo pænt mange. Det kommer til at lyde som et angreb på alle og det handler jo i virkeligheden om enkelte indlæg og vi kan heller ikke pege på nogle brugere, fordi der er jo INGEN der konsekvent hakker eller er nedladende. Når man melder sådan ud, så er jeg bange for, at rigtig mange føler sig angrebet og går i forsvarsposition, så jeg synes ikke, at indlægget kommer til at hjælpe på 'problemet'.
Spread the loooove! Jeg tror at den eneste måde at bevare en god tone er, at hver gør sit til at få det til at ske. Men hvis en bruger be'r om en ærlig mening eller lægger op til debat, så er det jo det, der skal til 
Anmeld