helt ærligt - hvad er det lige der sker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

Timse

Fenja09 skriver:

Håber du har det godt

Har jeg, vi ringer lige senere, da vi skal til scanning idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Karo

Jeg tror desværre ikke vi kan komme væk fra disse uenigheder, der springer frem til tider.

Vi er mange kvinder herinde, og uden tvivl er vi meget forskellige og har hver vores holdninger. Nogle har nemt ved at tage tingene nært mens andre ikke har, nogen misforstår hurtigere end andre osv.

Jeg tror kun man kan opfordre til en pæn tone, for enige bliver vi aldrig. Og hvor viller her dog også være kedeligt at være hvis vi alle var ens

Anmeld

15. juni 2012

maria_wlt

TeamRocket skriver:

Jeg tror ikke de stride/ærlige svar er problemet. Problemet ifølge mig, er at folk laver flere og flere dumme ting- og får svar som fortjent. Tit synes jeg man får at vide man er en strid ælling med k selv om man bare er ærlig. En spade er stadig en spade selv om folk synes man skal kalde det et haveredskab.

En spade er nemlig en spade..

Anmeld

15. juni 2012

KM78

AalborgPigen skriver:

Jeg hører dig  

Føler det samme - jeg er jo meget ny, og jeg vil gerne være med i debatter og det slags, men nogle gange tænker jeg bare "uha - dårlig dag at kommentere overhovedet".

Jeg har da kommenteret en par gange, hvor folk har kommenteret tilbage, både nye og "gamle" og tonen har været fin nok. Mrn jeg har også oprettet en tråd, hvor bare ingen svarede. Så....

Så jeg håber at jeg har opført mig ordentlig også, det vil jeg i hvertfald forsøge på fremover, også selv om man er uenig.

Anmeld

15. juni 2012

FruStolpe

TeamRocket skriver:

Jeg tror ikke de stride/ærlige svar er problemet. Problemet ifølge mig, er at folk laver flere og flere dumme ting- og får svar som fortjent. Tit synes jeg man får at vide man er en strid ælling med k selv om man bare er ærlig. En spade er stadig en spade selv om folk synes man skal kalde det et haveredskab.

Det kunne jeg ikke ha skrevet bedre selv

Anmeld

15. juni 2012

Laura.

TeamRocket skriver:

Du har ret. Og nogen gange - fornæmmer jeg - er nogle folk herinde gode til at blive hurtig fornærmet eller her let til at tage små bemærkninger tungt, hvilket så kan starte hele den dårlige stemning.. eller.. vi kan også bare kalde det for misforståelser..

Anmeld

15. juni 2012

Talbutikken

Hvis jeg skal være helt ærlig... Tror jeg ikke det har noget at gør med selve Baby.dk, men samfuns udviklingen i det hele taget.

Dengang mine store børn var små, var det meget nemmer... For der var ikke konstant den løftede pegefinger..

I dag er det svært at være mor og især første gangs mor, fordi man hele tiden skal leve op til forventningerne.. Det rigtigt udstyr, den kost, det rigtigt mærketøj osv.

I dag kan man ikke slå en prut uden man bliver stemplet som dårlig mor etc.

og det er seriøst til at brække sig over

Anmeld

15. juni 2012

hekran

Anonym skriver:

Ja nu gemmer jeg mig sku bag anonym for jeg skal simpelthen ikke igennem den kvindelige kødhakkemaskine baby.dk er blevet forvandlet til

jeg har været bruger herinde sidden 2009 og har været forbi herinde on and off og jeg har ALDRIG i de 3+ år jeg har været herinde oplevet så grum en tone...

hvad er der lige blevet af medmenneskelig respekt?

Jeg ser utrolig mange nye profil der går ekstrem meget til angreb på folk og jeg finder det virkelig usmageligt...

Er baby.dk virkelig ikke er dejligt,rart,hyggeligt,positivt sted mere for så vil jeg da lukke min bruger helt og gå andre veje ...

Synes godt nok det er en utrolig trist udvikling

hmmm.... ja, hvordan skal jeg lige formulere mig...?

Jeg synes du har ret med hensyn til nogle ting. Der er nogle tråde, der hælder til den negative side. Men man kan ikke skære over kam og sige, at baby.dk er blevet fuld af 'hakke-kommentarer'.

Når man melder ud på den måde rammer man alle baby's brugere og der er jo pænt mange. Det kommer til at lyde som et angreb på alle og det handler jo i virkeligheden om enkelte indlæg og vi kan heller ikke pege på nogle brugere, fordi der er jo INGEN der konsekvent hakker eller er nedladende. Når man melder sådan ud, så er jeg bange for, at rigtig mange føler sig angrebet og går i forsvarsposition, så jeg synes ikke, at indlægget kommer til at hjælpe på 'problemet'.

Spread the loooove! Jeg tror at den eneste måde at bevare en god tone er, at hver gør sit til at få det til at ske. Men hvis en bruger be'r om en ærlig mening eller lægger op til debat, så er det jo det, der skal til

Anmeld

15. juni 2012

HeXeri

Talbutikken skriver:

Hvis jeg skal være helt ærlig... Tror jeg ikke det har noget at gør med selve Baby.dk, men samfuns udviklingen i det hele taget.

Dengang mine store børn var små, var det meget nemmer... For der var ikke konstant den løftede pegefinger..

I dag er det svært at være mor og især første gangs mor, fordi man hele tiden skal leve op til forventningerne.. Det rigtigt udstyr, den kost, det rigtigt mærketøj osv.

I dag kan man ikke slå en prut uden man bliver stemplet som dårlig mor etc.

og det er seriøst til at brække sig over

Helt rigtigt, man kan næsten blive tromlet af alle de ting man skal. Og listen over ting man ikke skal er endnu mere indviklet.

Anmeld

15. juni 2012

Nadia&Daniel

Kan godt følge TS - nok derfor jeg sjælden laver "debatter".. Men kan ikke undværre baby.dk, så hellere undgå visse profiler/debatter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.