helt ærligt - hvad er det lige der sker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

AnonymAnonym

Anonym skriver:

Ja nu gemmer jeg mig sku bag anonym for jeg skal simpelthen ikke igennem den kvindelige kødhakkemaskine baby.dk er blevet forvandlet til

jeg har været bruger herinde sidden 2009 og har været forbi herinde on and off og jeg har ALDRIG i de 3+ år jeg har været herinde oplevet så grum en tone...

hvad er der lige blevet af medmenneskelig respekt?

Jeg ser utrolig mange nye profil der går ekstrem meget til angreb på folk og jeg finder det virkelig usmageligt...

Er baby.dk virkelig ikke er dejligt,rart,hyggeligt,positivt sted mere for så vil jeg da lukke min bruger helt og gå andre veje ...

Synes godt nok det er en utrolig trist udvikling

Hej. 

Altså jeg har en veninde der lige har født for nylig. Og jeg anbefalede hende den her hjemmeside, men gjorde det klart for hende at jeg syntes at nogle af brugerne herinde kan være nået stride! Men der selvf. også er mange søde, og venlige. Hun oprettede en profil herinde, men lukkede den ret hurtigt igen, fordi hun følte VIRKELIG at hun blev hakket på! Og hun ikke følte sig speciel velkommen. Jeg ved hun var ret ked af et par kommentare. Syntes også tit jeg ser nye bruger der skriver indlæg, men at ingen kommentere det.. Jeg har gået over stregen før, men vil så sige det kun er hvis jeg ikke bliver talt ordenligt til.  Men kan kun give ts ret, tonen er IKKE altid pæn her. sorry to say.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Ja nu gemmer jeg mig sku bag anonym for jeg skal simpelthen ikke igennem den kvindelige kødhakkemaskine baby.dk er blevet forvandlet til

jeg har været bruger herinde sidden 2009 og har været forbi herinde on and off og jeg har ALDRIG i de 3+ år jeg har været herinde oplevet så grum en tone...

Jeg ser utrolig mange nye profil der går ekstrem meget til angreb på folk og jeg finder det virkelig usmageligt...

Er baby.dk virkelig ikke er dejligt,rart,hyggeligt,positivt sted mere for så vil jeg da lukke min bruger helt og gå andre veje ...

Plejer at være uenig i denne slags tråde, men pt. er jeg faktisk lidt enig, så derfor bruger jeg slet heller ikke så meget tid herinde mere..

Anmeld

14. juni 2012

Laulund87

Jeg har været herinde 2,5 år og der har været en voldsom udskiftning af profiler det seneste år.

Synes det er noget helt andet nu, end det var engang. Der er mange flere der er aktive og tror det er umuligt at undgå fnidder osv.

Jeg må indrømme at det var mere "hyggeligt" dengang, men siden udvikler sig jo og især efter Zafirs online fødsel er den blevet voldsomt populær.

Det er IKKE de nye's skyld at det er sådan nu, bare så det lige er på plads Tror bare det er sådan noget der sker når siden vokser.

Anmeld

14. juni 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

ej beklager da dybt at jeg prøver at danne mig et overblik over om der er sket noget herinde

nu er graviditet da ikke en undskyldning - selvom jeg var højgravid, psykisk nedkørt så talte jeg da alligevel ordentligt til folk

Det var ikke ondt ment eller noget , men syns jeg ser rigtig mange af netop disse debatter hvor folk skriver der er en dårlig tone herinde osv.. 

Det kan ikke undgås .. Kan godt være graviditet ikke er en undskyldning , men den kan være med til man blir lidt hurtigere forarget , irriteret osv... Og det er der bare nogle der så bare skriver ...

Tror ikke der er sket noget , tror bare alle har deresa holdninger og nogle lidt for meget

Anmeld

14. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvorfor bliver folk ved med at hive op i dette emne?! Det undrer JEG mig over! For det gør det kun værre.

Skriv i stedet til en fra staff, så der kan blive holdt øje med det.

Anmeld

14. juni 2012

wamse

Jeg har også været her 3+ år, og jeg synes nu det kommer meget i bølger. Jeg har før oplevet tonen meget hård her inde, og det var ofte de samme personer, som var meget hårde/kontante i deres udmeldelser til andre

Det jeg dog har lagt mærke til, og har undret mig, er at der meget oftere oprettes anonyme indlæg nu, med forholdsvise harmløse problemstillinger. Hvis vi er mere anonyme overfor hinanden her inde, så er vi heller ikke så personlige mere, og derfor tænker vi måske heller ikke så meget over, hvor meget vi kan såre en person. Det er min umiddelbare tanke. Jeg ved at flere af jer "gamle" kender meget til mig, da jeg har været meget åben omkring mit liv, både op og nedture. For mange af jer er jer en virkelig person, og ikke bare en anonym bruger, og det er jeg ret sikker på, gør at man tænker mere over, hvad man skriver....... Giver det mening??

Anmeld

14. juni 2012

MorDk

rikkeregnbue skriver:

Hvorfor bliver folk ved med at hive op i dette emne?! Det undrer JEG mig over! For det gør det kun værre.

Anmeld

14. juni 2012

Marts<3

TeamRocket skriver:

Jeg tror ikke de stride/ærlige svar er problemet. Problemet ifølge mig, er at folk laver flere og flere dumme ting- og får svar som fortjent. Tit synes jeg man får at vide man er en strid ælling med k selv om man bare er ærlig. En spade er stadig en spade selv om folk synes man skal kalde det et haveredskab.

Har altid en fest over dine svar:-) Du har fuldstændig ret! Der kommer nogle vanvittige indlæg i ny og næ...

Anmeld

14. juni 2012

Solstrålebørn

Anonym skriver:

Jeg tror generelt der altid vil være nogle som er grove og går til angreb...  Oplever det også på andre fora'er... 

Anmeld

14. juni 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.