helt ærligt - hvad er det lige der sker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.680 visninger
52 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja nu gemmer jeg mig sku bag anonym for jeg skal simpelthen ikke igennem den kvindelige kødhakkemaskine baby.dk er blevet forvandlet til

jeg har været bruger herinde sidden 2009 og har været forbi herinde on and off og jeg har ALDRIG i de 3+ år jeg har været herinde oplevet så grum en tone...

hvad er der lige blevet af medmenneskelig respekt?

Jeg ser utrolig mange nye profil der går ekstrem meget til angreb på folk og jeg finder det virkelig usmageligt...

Er baby.dk virkelig ikke er dejligt,rart,hyggeligt,positivt sted mere for så vil jeg da lukke min bruger helt og gå andre veje ...

Synes godt nok det er en utrolig trist udvikling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

morethanperfect

Syns desværre tråde som denne gør det endnu værre ..

Så lad det dog ligge , hvis der har været et tråd , hvor folk måske er gået over stregen .. 
Men ja , folk er af meget forskellige meninger , og SELVF. blir der sagt nogle ting i ny og næ som ikke skulle ha været sagt ..
Jeg har da også nogle gange gået over stregen ..

Udover det , så er der rigtig mange  gravide herinde , og det er sommetider svært og styre sine hormoner og kommer til at sige noget dumt ..

Men syns disse tråde er dumme .. Folk HAR opfattet tonen herinde , og for det meste er de da gode ..
God dag.  

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Syns desværre tråde som denne gør det endnu værre ..

Så lad det dog ligge , hvis der har været et tråd , hvor folk måske er gået over stregen .. 
Men ja , folk er af meget forskellige meninger , og SELVF. blir der sagt nogle ting i ny og næ som ikke skulle ha været sagt ..
Jeg har da også nogle gange gået over stregen ..

Udover det , så er der rigtig mange  gravide herinde , og det er sommetider svært og styre sine hormoner og kommer til at sige noget dumt ..

Men syns disse tråde er dumme .. Folk HAR opfattet tonen herinde , og for det meste er de da gode ..
God dag.  

ej beklager da dybt at jeg prøver at danne mig et overblik over om der er sket noget herinde

nu er graviditet da ikke en undskyldning - selvom jeg var højgravid, psykisk nedkørt så talte jeg da alligevel ordentligt til folk

Anmeld

14. juni 2012

OktoberMor

Anonym skriver:

Ja nu gemmer jeg mig sku bag anonym for jeg skal simpelthen ikke igennem den kvindelige kødhakkemaskine baby.dk er blevet forvandlet til

jeg har været bruger herinde sidden 2009 og har været forbi herinde on and off og jeg har ALDRIG i de 3+ år jeg har været herinde oplevet så grum en tone...

Jeg ser utrolig mange nye profil der går ekstrem meget til angreb på folk og jeg finder det virkelig usmageligt...

Er baby.dk virkelig ikke er dejligt,rart,hyggeligt,positivt sted mere for så vil jeg da lukke min bruger helt og gå andre veje ...

Jeg har selv oprettet en tråd som denne for kort tid siden, efter jeg startede en debat som

Anonym hvor jeg bare blev hakket ned, men syntes dog at tonen er mere god end den er dårlig.. Tror ikke man kan undgå dårlig stemning nogen steder, men desværre findes der folk herinde som tror de er bedrevidende, sidder på kongestolen og må bestemme det hele.. Men man må lære at ignorere dem.. men syntes endnu ikke heldigvis at det er såe slemt at jeg har lyst til at forlade sitet. ! For der findes altså mange virkelig søde folk herinde, syntes jeg.. ;-) 

Anmeld

14. juni 2012

OktoberMor

Anonym skriver:

ej beklager da dybt at jeg prøver at danne mig et overblik over om der er sket noget herinde

nu er graviditet da ikke en undskyldning - selvom jeg var højgravid, psykisk nedkørt så talte jeg da alligevel ordentligt til folk

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

lillemor92 skriver:

Jeg har selv oprettet en tråd som denne for kort tid siden, efter jeg startede en debat som

Anonym hvor jeg bare blev hakket ned, men syntes dog at tonen er mere god end den er dårlig.. Tror ikke man kan undgå dårlig stemning nogen steder, men desværre findes der folk herinde som tror de er bedrevidende, sidder på kongestolen og må bestemme det hele.. Men man må lære at ignorere dem.. men syntes endnu ikke heldigvis at det er såe slemt at jeg har lyst til at forlade sitet. ! For der findes altså mange virkelig søde folk herinde, syntes jeg.. ;-) 

blev simpelthen bare så chokeret over hvordan folk tillader dem at tale til andre og kan kun tænke " Ville folk tale sådan til et fremmed eller et menneske de kende i den virkelige verden"

de første 5 tråde i forskellige kategorier herinde jeg læste var simpelthen bare så negative at jeg var nødt til at oprette denne debat for synes da det er så trist at der sidder folk der mener de er så meget værd at de kan nedgøre andre på den måde

Anmeld

14. juni 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Er helt enig med dig - men bliver dog liiige nød til at indskyde at ironi nok ikke fremmer den positive kommunikation 

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Er helt enig med dig - men bliver dog liiige nød til at indskyde at ironi nok ikke fremmer den positive kommunikation 

nej nok ikke men synes da virkelig det var et ekstrem negativt svar at give når man prøver at danne sig et overblik... den gang alt det skete som vi ikke snakker om og ledelsen blev rykket rundt var stemningen også helt forvrænget - fair nok der var ligesom en grund.. så tænkte jo der måske var en grund til det også nu - hvilket der jo så ikke er så synes egentlig det er super trist

Anmeld

14. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Det er enlig lidt sjovt.

For jeg føler enlig at som "nyere" medlem at man ikke bliver "hørt" og at det er de "gamle" der styre slagets gang.

Så jeg ser det lidt omvendt????

Anmeld

14. juni 2012

Muhmi

Okay, endnu en debat der er gået min næse forbi, men der vil jo altid være de ophedede tråde og nogle der virkelig ikke svarer pænt... vi må bare lære at acceptere hinanden forskelligheder, selvom det nogle gange kan være svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.