Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: 14,000 det er da vildt mange penge
14,000 det er da vildt mange penge
Det er for to voksne og to børn Personligt har jeg et megetlavt rådighedsbeløb, da jeg er alene, men har alligevel fået lov til at købe hus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Det må vi have gjordt Mange tak for hjælp..
Det må vi have gjordt
Mange tak for hjælp..
Det var sørme da så lidt
Anonym skriver: Det ville jeg også rigtig gerne hvis jeg havde muligheden for det
Det ville jeg også rigtig gerne hvis jeg havde muligheden for det
Hvis ikke du idag har mulighed for at spare op, bliver det nok svært at låne til hus
Baagøe skriver: Hvis ikke du idag har mulighed for at spare op, bliver det nok svært at låne til hus
altså vi har 25,000 kr der står men de næste 7 mdr har vi ikke mulighed da vi begge er under uddannelse indtil januar
Tennamor skriver: Vi lånte til hus for snart 1,5 år siden, men der er strammet op siden. Nu skal familiens rådighedsbeløb være på minimum 14.000 om måneden. I hvert tilfælde i jyske bank.
Vi lånte til hus for snart 1,5 år siden, men der er strammet op siden. Nu skal familiens rådighedsbeløb være på minimum 14.000 om måneden. I hvert tilfælde i jyske bank.
Pylle3 skriver: kæresten min sidder i Jyske Bank. De har ikke et fast rådighedsbeløb de følger men kigger på den enkelte familie..
kæresten min sidder i Jyske Bank. De har ikke et fast rådighedsbeløb de følger men kigger på den enkelte familie..
Sådan er det nu også i min bank
Vi lånte til udbetalingen, havde et lign. billån og jeg har et lille su-lån. Umiddelbart tror jeg at banken vil kræve at en af jer eller begge har fast arbejde - det gjorde de ved os.
Baagøe skriver: Jeg gjorde præcis det Jeg er alene og har alligevel fået lov at låne til et hus
Jeg gjorde præcis det Jeg er alene og har alligevel fået lov at låne til et hus
Det er en super smart måde at gøre det, og så viser man virkelig, at man har overskud i økonomien til at sidde i et hus
Anonym skriver: altså vi har 25,000 kr der står men de næste 7 mdr har vi ikke mulighed da vi begge er under uddannelse indtil januar
Ja, ok. Lav et gennemarbejdet budget, som I kan tage med i banken
Dinna88 skriver: Det er en super smart måde at gøre det, og så viser man virkelig, at man har overskud i økonomien til at sidde i et hus
Netop
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128