Til dem som har købt hus..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Ja, ok. Lav et gennemarbejdet budget, som I kan tage med i banken 

ja må vi nok hellere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Laulund87

Lånte i banken

Anmeld

11. juni 2012

Tennamor

Anonym skriver:

14,000 det er da vildt mange penge

Ja det er vildt mange penge. Vi har i gennemsnit 10.000 i rådighedsbeløb, men det er ikke nok i dag. Så er glad for at jeg har købt

Anmeld

11. juni 2012

Tennamor

Pylle3 skriver:

kæresten min sidder i Jyske Bank. De har ikke et fast rådighedsbeløb de følger men kigger på den enkelte familie..

Okay. Vi har Nordea, men Jyske Bank prøvede at kapre os. Det ville dog koste os 100.000 at flytte vores boliglån (og det var vi sjovt nok ikke interesserede i) og hun fortalte os, at man skulle have 14.000 i rådighedsbeløb (vi har dog også en bebs og en på vej). Men lyder da kun fornuftigt hvis de kigger på hver enkelt sag 

Anmeld

11. juni 2012

Twinklee

Vi har handlet bolig to gange og begge gange har banken haft et beløb som de mente var det som en gennemsnitsfamilie skulle bruge. Vi lånte til udbetalingen begge gange, men her anden gang havde vi et beløb som vi selv lagde til også. Vores rådgiver fortalte, at de desværre er nødt til at sige nej til rigtig mange i øjeblikket. Min bror og hans kone har også lige købt hus, og de tjener mindre end os. Dog er hun læge, så banken ved, at deres økonomi bliver bedre...

Jeg ville nok tage i banken og fortælle om planerne og snakke om, hvordan I arbejder hen imod at stå bedst ift. et lån. Bankens vurdering er jo også sat ud fra et øjebliksbillede forstået på den vis, at vi fx får frigivet 2000 kr pr. måned næste år, når den yngste starter i børnehave, men det kalkulerer man ikke med -kun hvad man har her og nu.

Anmeld

11. juni 2012

aarhusmor

Baagøe skriver:

Min far er i Danske Bank og han siger, at de i hans afdeling ikke lægger vægt på hævningerne

Det er også den Danske Bank min søster er i.

Hvad man kan udlede er at der ikke er nogen ensretning for det i bankerne og at nogen tjekker og andre ikke gør

Anmeld

11. juni 2012

Pige2009

Anonym skriver:

ja må vi nok hellere

Held og lykke med det

Anmeld

11. juni 2012

Pige2009

aarhusmor skriver:

Det er også den Danske Bank min søster er i.

Hvad man kan udlede er at der ikke er nogen ensretning for det i bankerne og at nogen tjekker og andre ikke gør

Lige præcis

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Held og lykke med det

mange tak

Anmeld

12. juni 2012

Pige2009

Anonym skriver:

mange tak

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.