Anonym skriver:
Så dejligt med en positiv indlæg
Det giver mig lidt mere håb på det kan lade sig gøre
Det kan sagtens lade sig gøre. Det handler om at have en god dialog med banken og være ærlig overfor dem og sig selv.
Jeg har ikke den bedste historik (dvs. jeg har tidligere haft overtræk og en kassekredit på 60.000,-), men jeg har arbejdet hårdt for at blive en "god kunde" og betale det tilbage, og vi talte meget med banken om at der skulle blive plads til børn senere, og at vi ville have et lån hvor vi var sikre på renten osv. for at undgå overraskelser som vi ikke havde råd til.
Vi har siden huskøbet fået en gammel bil nr. 2, og den er der altså også råd til i budgettet. Så hvis I har en fornuftig økonomi og arbejder på at få et godt samarbejde med jeres bank, tror jeg ikke det kan gå helt galt 
I skal huske at se realistisk på om der er noget på huset (det hus i nu falder for når det er) der skal laves, og i så fald medregne de udgifter det evt. vil give. Jo mere i viser banken at i er omhyggelige og ikke bare kaster jer ud i noget i ikke har forstand på, jo mere stoler de på at i kan klare det 
Anmeld