alene med 2 børn og natarbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Plysbjørnen

Maja84 skriver:

Der er desværre stor forskel på arbejde med løn, og understøttelse, så har hun ikke råd til, især da det Er svært at finde nyt arbejde

nej men det er jo lidt valget mellem pest eller kolera... Som jeg ser det har hun 3 muligheder_

1. Hun siger sit arbejde op, og går på dagpenge
  2. Børnene flytter hjem til deres far
  3. Børnene sover selv om natten (hvilket jeg synes er uforsvarligt når den yngste er 7)

Så vidt jeg er orienteret kan man ikke få tilskud til Barnepige eller AuPair pige ej heller til en ung pige i huset...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Kløver

Wimmie skriver:

HGØHØRGØUTRTRoTR

Så kender jeg da godt din mand
Han er jo også kollega til min eksmand Michael, som du måske kender så (han er også p-leder)

Jeg er én af supervisorne i videokodningen  

Tror godt jeg ved hvem han er. Sikke lille verden er har du altid været i video, Var i Det gamle video, i rokation, i sta, og blev enkelte gange udlånt til sto video. Min eks arbejde dengang i sto video inden han flyttede til københavn

Anmeld

10. juni 2012

Wimmie

Maja84 skriver:

Tror godt jeg ved hvem han er. Sikke lille verden er har du altid været i video, Var i Det gamle video, i rokation, i sta, og blev enkelte gange udlånt til sto video. Min eks arbejde dengang i sto video inden han flyttede til københavn

Ja sjovt faktisk

Lille verden nemlig... hvem er din eks der flyttede til KBH? 

Anmeld

10. juni 2012

Kløver

Aniteb skriver:

nej men det er jo lidt valget mellem pest eller kolera... Som jeg ser det har hun 3 muligheder_

1. Hun siger sit arbejde op, og går på dagpenge
  2. Børnene flytter hjem til deres far
  3. Børnene sover selv om natten (hvilket jeg synes er uforsvarligt når den yngste er 7)

Så vidt jeg er orienteret kan man ikke få tilskud til Barnepige eller AuPair pige ej heller til en ung pige i huset...

Ender jo nok med 1 eller 2. Men bliver nok ikke nemt

Men tror aldrig det er 100 % nemt at gå fra hinanden, især ikke når man har større børn

Anmeld

10. juni 2012

Kløver

Wimmie skriver:

Ja sjovt faktisk

Lille verden nemlig... hvem er din eks der flyttede til KBH? 

Simon, en lille sjov fyr

Anmeld

10. juni 2012

Plysbjørnen

Maja84 skriver:

Ender jo nok med 1 eller 2. Men bliver nok ikke nemt

Men tror aldrig det er 100 % nemt at gå fra hinanden, især ikke når man har større børn

Det er jo det... Det er nok også der for at der er mange par der ender med at lade huset ryge på tvang der de simpelt hen ikke har råd til at betale... når de bliver skilt...

Anmeld

10. juni 2012

Wimmie

Maja84 skriver:

Simon, en lille sjov fyr

Eeej, er det rigtigt? "Lille Simon"? 

Ham har jeg jo arbejdet rigtig meget sammen med indtil han flyttede - hold da op vi havde det sjovt. 
Sammen med et par andre kollegaer startede vi en pandekageklub hvor Simon og jeg havde pandekager med og de andre havde is, chokoladesauce og frugt med, og så mødte vi en time før og fråsede  

Hvor sjovt at det er din eks 

Snakker lidt med ham over FB engang imellem.

Anmeld

10. juni 2012

Kløver

Wimmie skriver:

hgono

Ham har jeg jo arbejdet rigtig meget sammen med indtil han flyttede - hold da op vi havde det sjovt. 
Sammen med et par andre kollegaer startede vi en pandekageklub hvor Simon og jeg havde pandekager med og de andre havde is, chokoladesauce og frugt med, og så mødte vi en time før og fråsede  

Jojo den er go nok. Kendt ham i mange år, vi nåede da at være sammen 4 år, men snakker kun en sjældent gang imellem over Facebook, har jo hver vores liv nu

Anmeld

10. juni 2012

Kløver

Wimmie skriver:

Lyder også meget i simons ånd At være med i en pandekage klub.

Anmeld

10. juni 2012

Wimmie

Maja84 skriver:

Jojo den er go nok. Kendt ham i mange år, vi nåede da at være sammen 4 år, men snakker kun en sjældent gang imellem over Facebook, har jo hver vores liv nu

Sjovt 

Men han var nu en fin fyr 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.