alene med 2 børn og natarbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Kløver

Loa skriver:

Jeg syntes godt nok det er et dårligt svar at skrive hun "bare" skal sige sit job op. Nu er der temmelig stor forskel på den maximale dagpenge sats, og hvad mange tjener, så kunne jo være hendes bolig og lign var afhængig af det arbejde.

Jeg håber hun finder en løsning med at få børnene passet om natten, hos enten far eller familie...

Lige nu har hun desværre ikke råd til at sige jobbet op, da de sidder i hus, og skal jo på en eller anden måde enten deles eller sælges, men er ikke nemt at sælge, så er desværre en trels situation at stå i

Jeg håber også det bedste, både for hende, børnene og hendes mand

Det Er aldrig sjovt at skulle skilles, især ikke når det involverer børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Kløver

tarkoflen skriver:

Så alle hverdage er nat eller hvordan? Pyha det lyder hårdt med to børn!

Jeg tror godt nok heller ikke det er mange, der kan have så godt et samarbejde, men hvis nu hun var en af de meget få heldige, så ville det jo være skønt!

Hvor sent møder hun? Jeg tænker om hun er hjemme til aftensmad og til at putte dem? For så kunne en ung pige i huset måske være en mulighed? Tror man kan få tilskud til dem, men det kræver jo selvfølgelig et ekstra værelse der hvor hun skal bo... Det er skisme ikke nemt at få enderne til at hænge sammen i sådan en situation

Så meget ved Jeg desværre ikke om hendes arbejde. Ved du om man kan få tilskud ved kommunen til ung pige/au pair eller natpasning

Anmeld

10. juni 2012

tarkoflen

Maja84 skriver:

Så meget ved Jeg desværre ikke om hendes arbejde. Ved du om man kan få tilskud ved kommunen til ung pige/au pair eller natpasning

Hmm det ved jeg desværre ikke men jeg mener, at man i hvert fald kan trække det fra i skat, ligesom man kan med rengøring og vinduespudsning og sådan noget... Måske hun kan snakke med sin sagsbehandler? De må vide, hvad man kan gøre i sådan en situation, det kan ikke passe, at hun er den eneste der har stået i den situation!

Held og lykke til hende

Anmeld

10. juni 2012

Kløver

tarkoflen skriver:

Hmm det ved jeg desværre ikke men jeg mener, at man i hvert fald kan trække det fra i skat, ligesom man kan med rengøring og vinduespudsning og sådan noget... Måske hun kan snakke med sin sagsbehandler? De må vide, hvad man kan gøre i sådan en situation, det kan ikke passe, at hun er den eneste der har stået i den situation!

Held og lykke til hende

Jeg håber for hende. Nu må vi se, hun kan tidligst gøre noget i morgen

Tak for svar

Anmeld

10. juni 2012

tarkoflen

Maja84 skriver:

Jeg håber for hende. Nu må vi se, hun kan tidligst gøre noget i morgen

Tak for svar

Ja der er nok ikke meget at gøre før i morgen kom lige i tanke om, at jeg synes i andre tråde, at mødre i svære situationer, er blevet anbefalet at kontakte mødrehjælpen, måske det var en mulighed?

Anmeld

10. juni 2012

Wimmie

FamilenStorm skriver:

Hverken hun eller børnene er tjent med den situation som de står i nu, hun vil ikke være hos dem om natten , samt hun ikke kan være hos dem når de har brug for hende, da hun skal sove, så hun kan komme på arbejde om natten..

Men hvis hun sover mens de er i daginstitution/skole, så er det da ikke anderledes end folk der er på arbejde i det tidsrum hvor hun sover...Hvorfor skulle de have brug for hende dér? 

Anmeld

10. juni 2012

Pige2009

tarkoflen skriver:

Jeg har ingen forstand på sådan noget, men jeg tænker, om man ikke kan få en ung pige i huset til at tage børnene om natten? Og så tænker jeg især, hvor faren er i alt det her? Han bude da træde til, men det er måske fordi hun ikke vil opgive at være bopælsforældre? For jeg synes det er synd for børnene, hvis de lige så godt kunne få nogle faste ramme hos deres far og så komme hos deres mor, når hun har fri...

Jeg håber de finder en god løsning for børnene.

Jeg tænkte også, at det måske var en mulighed, at faderen kunne have dem boende

Anmeld

10. juni 2012

Kløver

Wimmie skriver:

JJ

Men hvis hun sover mens de er i daginstitution/skole, så er det da ikke anderledes end folk der er på arbejde i det tidsrum hvor hun sover...Hvorfor skulle de have brug for hende dér? 

Ja min mand har både aften og nat arbejde som p- leder ved posten, og han sover og arbejder bare modsat. De fleste er jo på arbejde mens børnene er i skole. Det problem der er, er at hun ikke kan efterlade børnene alene hjemme mens hun er på arbejde

Anmeld

10. juni 2012

Kløver

Baagøe skriver:

Jeg tænkte også, at det måske var en mulighed, at faderen kunne have dem boende

Tror desværre hverken det Er en mulighed eller noget han har mulighed for. Men håber de alligevel finder ud af det

Anmeld

10. juni 2012

Pige2009

Maja84 skriver:

Tror desværre hverken det Er en mulighed eller noget han har mulighed for. Men håber de alligevel finder ud af det

Træls

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.