alene med 2 børn og natarbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Wimmie

Maja84 skriver:

Lyder også meget i simons ånd At være med i en pandekage klub.

Haha, ja 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Sakris

Maja84 skriver:

Så meget ved Jeg desværre ikke om hendes arbejde. Ved du om man kan få tilskud ved kommunen til ung pige/au pair eller natpasning

Har haft en veninde der var ung pige i huset, da forældrene ønskede at starte arbejde da barnet var 4 måneder, men ikke ville have det passet ude. De betalte vidst 5000 i egenbetaling om måneden, resten betalte kommunen (men det er også 10 år siden) 

Hvis hun har et ekstra værelse i huset kunne en au pair måske være en løsning? Au pairen kan jo uddanne sig imens børnene er i skole. Og hun skal jo ikke holde sig vågen om natten, men bare være der hvis der er noget. Den gang jeg ville være au pair (blev det ikke) hed det kost-logi + lommepenge. En au pair ville også kunne lave lettere huslige pligter, så hun kan have mere tid med sine børn om eftermiddagen?

Der findes rigtig mange sider hvor man kan finde en au pair.

Anmeld

10. juni 2012

Kløver

Sakris skriver:

TåTaTake

Har haft en veninde der var ung pige i huset, da forældrene ønskede at starte arbejde da barnet var 4 måneder, men ikke ville have det passet ude. De betalte vidst 5000 i egenbetaling om måneden, resten betalte kommunen (men det er også 10 år siden) 

Hvis hun har et ekstra værelse i huset kunne en au pair måske være en løsning? Au pairen kan jo uddanne sig imens børnene er i skole. Og hun skal jo ikke holde sig vågen om natten, men bare være der hvis der er noget. Den gang jeg ville være au pair (blev det ikke) hed det kost-logi + lommepenge. En au pair ville også kunne lave lettere huslige pligter, så hun kan have mere tid med sine børn om eftermiddagen?

Der findes rigtig mange sider hvor man kan finde en au pair.

Tak for svar prøver at fortælle om mulighederne

Anmeld

10. juni 2012

Kløver

Wimmie skriver:

Sjovt 

Men han var nu en fin fyr 

Ja bestemt

Ej kan ikke lade være med at bryde hovedet med om jeg har mødt dig derude. Har du altid været i sto video ?

Anmeld

10. juni 2012

Wimmie

Maja84 skriver:

Ja bestemt

Ej kan ikke lade være med at bryde hovedet med om jeg har mødt dig derude. Har du altid været i sto video ?

Ja, jeg startede i Store Breve (aften) i juni 2005 og i august blev jeg ansat som supervisor. Jeg er overflyttet fra Herning 

Vi er sikkert stødt ind i hinanden. 

Jeg kan heller ikke lige placere dig, men ved heller ikke hvordan du ser ud, hehe - jeg har nogle billeder af mig selv i mit fotoalbum herinde - på min profil  

Anmeld

11. juni 2012

Kløver

Wimmie skriver:

Ja, jeg startede i Store Breve (aften) i juni 2005 og i august blev jeg ansat som supervisor. Jeg er overflyttet fra Herning 

Vi er sikkert stødt ind i hinanden. 

Jeg kan heller ikke lige placere dig, men ved heller ikke hvordan du ser ud, hehe - jeg har nogle billeder af mig selv i mit fotoalbum herinde - på min profil  

Hm synes ikke umiddelbart jeg kan genkende dig, men er også 5 år siden jeg stoppede på posten. Når jeg har en computer igen, skal jeg nok sende billede, ellers kan det være du kan finde under mine mavebilleder

Anmeld

11. juni 2012

JanetBJ

Der findes vel nogen der kan passe dem om natten, men hvad så når hun skal sove om dagen? Ved ikke hvor længe hun arbejder, men for at hun får lidt tid med børnene, skal hun vel sove mens de er i skole.

Men det kunne vel være rart for børnene at mor kan sende dem godt i skole om morgenen, istedet for en fremmede.

Anmeld

11. juni 2012

Kløver

JanetBJ skriver:

Der findes vel nogen der kan passe dem om natten, men hvad så når hun skal sove om dagen? Ved ikke hvor længe hun arbejder, men for at hun får lidt tid med børnene, skal hun vel sove mens de er i skole.

Men det kunne vel være rart for børnene at mor kan sende dem godt i skole om morgenen, istedet for en fremmede.

Der er ikke bare automatisk nogle i omkredsen som kan passe. Men jeg håber de finder en løsning. Uanset om det bliver far, eller mor siger jobbet op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.