Anonym skriver:
Har fået en hund for 5 uger siden, og jeg er SÅ glad for hende. Men sagen er den at jeg står og skal på ferie i morgen i to uger så hun skal passes af et familiemedlem. Men har så ondt a hende. For vi har kun haft hende i 5 uger og de sidste to dage har jeg haft så meget stres, som hun sikkert godt kan mærke og så skal hun være hos en anden i to uger.
Glemmer hun moN mig? Og er det meget synd for hende? Åh har så meget lyst til at afbestille den ferie. Glæder mig slet ikke!
AHH ved du hvad.. jeg synes du skal tage det meget roligt.. det er altså "bare" en hund, det kan godt være den måske bliver lidt forvirret af at den bliver flyttet og så skal passes, men den dør altså ikke af det.
Sørg for at den får nogen velkendte ting med, dens ynglingstæppe, kurv, legetøj ect. Så den har sin egen "base" med sig.
Jeg er sikker på at den nok skal klarer dig rigtig fint. og det er du bekymre dig er bare en godt tegn, så behøver jeg i hvertfald ikke at skrive andet end:
Jeg håber i får en rigtig god ferie, og lad den dårlige samvittighed blive der hjemme.
Anmeld