Syntes det er synd for hende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Annana89

twinny skriver:

Herhjemme har vi to af slagsen. Og de er vores bedste venner og drengene bliver så glade når de ser dem....

Jeg har áflyst/sagt nej til mange ferie og andre ting. For at blive hjemme for dem.  Og vil blive ved med det.

Nettop!

Du får ikke et mere taknemmeligt venskab en fra en hund! Det skal man sætte pris på og så må man ofre nogle andre ting!

Skal helt sikkert også ha mig en ny hund og forhåbentlig ny bedste ven. Skal bare lige komme mig over sorgen af ham vi lige har mistet 

Jeg ofre gerne min egen "frihed" for livet med en hund igen! det er det hele værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Masig

Det er ikke en hvalp siger du, så en voksen hund som nu pludselig skal have nyt hjem efter at have vænnet sig til det gamle... Og efter få uger smider du den videre i endnu et nyt hjem, for så efter et par uger igen at tage den hjem til dig igen...

Tror måske godt du selv kan høre hvordan det lyder

Hvad jeg ville have gjort:

For det første ville jeg aldrig have valgt at få hund så kort tid før jeg skulle på ferie.

For det andet når man nu HAR valgt at få hunden, ja så må man tage sit ansvar og droppe ferien...

Alternativt hvis du absolut ikke vil droppe ferien så ville jeg få familiemedlemmet til at bo hos dig og passe den dér, så den i det mindste ikke skulle et nyt sted hen, men stadig befandt sig i de omgivelser den nu har været i i fem uger....

Som mange af de andre har jeg også måtte sige nej til arrangementer eller bruge kortere tid på dem for at komme hjem til/være hos hunden og det gør jeg stadig selvom den nu er 2½ år gammel... Har man valgt hund til, vælger man automatisk andre ting fra... Man må tage ansvar for de dyr man vælger at anskaffe sig...

Anmeld

6. juni 2012

morethanperfect

Jeg ville aldrig ha fået en hund hvis jeg vidste jeg skulle på ferie lige bagefter .. Om så det er en hvalp eller ej .. Det er rigtig synd at den skal kastes frem og tilbage mellem forskellige mennesker , fordi den ikke lige passer ind i dine planer

Anmeld

6. juni 2012

Darling<3

Ej rolig nu - selvfølgelig er det lidt synd for vuffi, men du skal da ikke afbestille din ferie..!
Tag afsted, nyd ferien og når du så kommer hjem, så nyd din nye hund

Rigtig god tur

Anmeld

6. juni 2012

Miss Church

JanetBJ skriver:

Lidt synd for hunden, når du nu lige har fået den , ikke fedt at den skal kastes frem og tilbage ..

Da jeg lige havde fået min kat, var jeg på tudegrænsen hver eneste morgen i den første uge, når jeg skulle i skole, selvom min kæreste var hjemme hos den.

Sådan havde jeg det også da jeg fik min lille kat. Fik helt ondt i maven over at hun skulle være alene hjemme i en time hehe. 

Anmeld

6. juni 2012

Camilla <3

Altså, jeg ville nok ikke ha' fået en hund INDEN jeg tog på ferie, når det er så kort tid efter!

Som en anden siger, det er DIG der har valgt hunden! og ikke omvendt.

Så skulle du ha' ventet.

Personligt, så havde jeg aflyst ferien. Jeg vil jo "altid" kunne tage på ferie, men jeg ville ikke "bare" altid kunne få et godt og tæt forhold til min hund eller en hund som er tryg! Tænk på hvor mange år du skal ha' den hund?  For mig er min hund bare MEGET vigtigere end en ferie. Man får så ufatteligt meget igen af en hund.

Anmeld

6. juni 2012

Annana89

Darling<3 skriver:

Ej rolig nu - selvfølgelig er det lidt synd for vuffi, men du skal da ikke afbestille din ferie..!
Tag afsted, nyd ferien og når du så kommer hjem, så nyd din nye hund

Rigtig god tur

No affence men med den holdning håber jeg ikke du er hunde/dyreejer! Det ER meget egoistisk og man må tage sit ansvar også selvom det er møg surt man glipper en ferie! Er hunden ikkr det værd burde man på ingen måde ha anskaffet sig den!

Man efterlader da heller ikke sit barn man ikke har kendt i mere end 5 uger hos en, for barnet, fremmed person i to uger?! Det gør man først når barnet er ældre og bedre kan undvære sin primære omsorgspersoner og kender den der skal passe det særdeles godt og er tryk og føler sig hjemme hos den person. En hund fortjener samme behandling!

Anmeld

6. juni 2012

JanetBJ

Miss Church skriver:

Sådan havde jeg det også da jeg fik min lille kat. Fik helt ondt i maven over at hun skulle være alene hjemme i en time hehe. 

hehe jeg er et skvat når det kommer dertil .. Også hvis jeg har lange dage i skolen, så er jeg også ved at gå til over savn og bekymring over om den lille mis har det godt

Anmeld

6. juni 2012

Darling<3

Annana89 skriver:

No affence men med den holdning håber jeg ikke du er hunde/dyreejer! Det ER meget egoistisk og man må tage sit ansvar også selvom det er møg surt man glipper en ferie! Er hunden ikkr det værd burde man på ingen måde ha anskaffet sig den!

Man efterlader da heller ikke sit barn man ikke har kendt i mere end 5 uger hos en, for barnet, fremmed person i to uger?! Det gør man først når barnet er ældre og bedre kan undvære sin primære omsorgspersoner og kender den der skal passe det særdeles godt og er tryk og føler sig hjemme hos den person. En hund fortjener samme behandling!

Har 2 katte, men tak for de fine ord!!!

Du kan sku da ikke sammenligne et barn med en hund, hvad tror du helt ærligt selv?

Bare lad vær med at kommentere tilbage, gider sku ikke diskutere eller have flere stempler fordi du synes at det er egoistisk!

God aften

Anmeld

6. juni 2012

come2

Annana89 skriver:

Jeg giver dig ret.

Min hund er også mit barn.

Men ja. folk har dyr på forskellige måder. Nogle ser dem som kæledyr og andre som familie medlemmer. Og her er min hund helt klart et familie medlem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.