ano14316 skriver:
En hund har ikke behov for følelser og kærlighed!!!
En hund har behov for mad, vand, et hjem der respektere den som en hund, og den har behov for en alfa.
Og den har behov for at vide at mennesker er over den i flokken, for en hund der kender sin plads er en tryg hund. Og en hund man kan have med alle vegne og en hund man sagtens kan lade passe imens man er på ferie..
Jeg er sikker på at TS godt ved at der måske ikke var det smateste, men det går altså nok, den tager ikke skade af det !!
det er bevist at dyr også besidder følelser! Selvf. ikke så komplekst som mennesker. Men de kan godt føle, svigt, had, kærlighed osv.
Og ja en hund har brug for kærlighed! Men nej en hund har ikek brug for kærlighed som et barn har!(igen vil jeg gerne slå fast at jeg tidligere skriver at det er ANSVARET der tales om og ikke "holdet" af hunden, når jeg sammenligner med et barn.) For hunden er krælighed en leder der er til at stole på og som man ikek skal tvivle på. Som du selv skriver har den brug for en en leder. Men derfor er det da også meget logisk at dens "leder" ikke bare skrider i 2 uger fra den når man stadig er i en tilvændingsperiode hvor "leder" skal vise sin lederskabsevner!
Anmeld