Syntes det er synd for hende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

B&J

jeg ville desværre aflyse min ferie... og blive hos hunden den har brug for en super god start hos dig/jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Annana89

Anonym skriver:

Det er ikke en hvalp. Har det virkelig også skidt med det

Okay, men jeg ville stadig vente noget tid med at få hende passet så længe før i har lært hinanden bedre at kende. Det er lidt hurtigt at hun skal passes hos en "ny familie" og det kan nok forvirre hende og gøre hende stresset.

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

Annana89 skriver:

Du har da fået en hund?! Det må da være godt! Har selv lige mistet min hund og han var helt seriøst min bedste ven og jeg har aflyst 100 arrangementer for hans skyld. Men til gengæld har jeg også haft den dejligste, trofasteste, ærligste ven der har været der for mig altid! Da min mand var udsendt som soldat var han den største støtte jeg kunne få!

Sæt ppris på hende og glæd dig over den fantastiske ven du får dig hvis du lægger energien i hende nu!

Tror du ikke hun kommer til at stole på mig igen? 

Anmeld

6. juni 2012

SS82

Anonym skriver:

Det er ikke en hvalp. Har det virkelig også skidt med det

Selv om det ikke er en hvalp har den brug for trykhed og for at finde ud af hvem dens ejer nu er. Og bestemt ikke blive smidt rundt til flere forskellige på kort tid.

Anmeld

6. juni 2012

come2

Anonym skriver:

Har fået en hund for 5 uger siden, og jeg er SÅ glad for hende. Men sagen er den at jeg står og skal på ferie i morgen i to uger så hun skal passes af et familiemedlem. Men har så ondt a hende. For vi har kun haft hende i 5 uger og de sidste to dage har jeg haft så meget stres, som hun sikkert godt kan mærke og så skal hun være hos en anden i to uger. 

Glemmer hun moN mig? Og er det meget synd for hende? Åh har så meget lyst til at afbestille den ferie. Glæder mig slet ikke! 

Jeg bliver sku lidt ked af at læse sådan noget her

Det er DIG der har valgt hunden og ikke hunden der har valgt DIG!

Jeg håber du sætter din hunds behov før dine egne og aflyser ferien og bruger tiden med din nye hund.

Anmeld

6. juni 2012

Annana89

Anonym skriver:

Tror du ikke hun kommer til at stole på mig igen? 

Det er umuligt at sige når jeg ikke kender din hund.

Men jeg ville sys det var egoistisk af dig at lade hende passe i 2 uger og sæte din egen lyst til ferie højere end hundens velvære.

altså jeg kan 100% forstå at det er vildt surt for dig, men det er ligesom bare vilkårene når man vælger t anskaffe sig en hund eller andet kæledyr. Og du vil opleve mange gang at der er ting du er nødt til at vælge fra osv. fordi der sidder en tissetrangende hund derhjemme og venter på dig.

Anmeld

6. juni 2012

JanetBJ

Lidt synd for hunden, når du nu lige har fået den , ikke fedt at den skal kastes frem og tilbage ..

Da jeg lige havde fået min kat, var jeg på tudegrænsen hver eneste morgen i den første uge, når jeg skulle i skole, selvom min kæreste var hjemme hos den.

Anmeld

6. juni 2012

Annana89

come2 skriver:

Jeg bliver sku lidt ked af at læse sådan noget her

Det er DIG der har valgt hunden og ikke hunden der har valgt DIG!

Jeg håber du sætter din hunds behov før dine egne og aflyser ferien og bruger tiden med din nye hund.

Anmeld

6. juni 2012

twinny

Annana89 skriver:

Du har da fået en hund?! Det må da være godt! Har selv lige mistet min hund og han var helt seriøst min bedste ven og jeg har aflyst 100 arrangementer for hans skyld. Men til gengæld har jeg også haft den dejligste, trofasteste, ærligste ven der har været der for mig altid! Da min mand var udsendt som soldat var han den største støtte jeg kunne få!

Sæt ppris på hende og glæd dig over den fantastiske ven du får dig hvis du lægger energien i hende nu!

Herhjemme har vi to af slagsen. Og de er vores bedste venner og drengene bliver så glade når de ser dem....

Jeg har áflyst/sagt nej til mange ferie og andre ting. For at blive hjemme for dem.  Og vil blive ved med det.

Anmeld

6. juni 2012

SS82

Annana89 skriver:

Det er umuligt at sige når jeg ikke kender din hund.

Men jeg ville sys det var egoistisk af dig at lade hende passe i 2 uger og sæte din egen lyst til ferie højere end hundens velvære.

altså jeg kan 100% forstå at det er vildt surt for dig, men det er ligesom bare vilkårene når man vælger t anskaffe sig en hund eller andet kæledyr. Og du vil opleve mange gang at der er ting du er nødt til at vælge fra osv. fordi der sidder en tissetrangende hund derhjemme og venter på dig.

Så rigtigt  Har selv hund og man har et ansvar når man har skaffet sig et dyr og derfor må nogle ting bare fravælges.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.