Syntes det er synd for hende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.699 visninger
69 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

Anonym trådstarter

Har fået en hund for 5 uger siden, og jeg er SÅ glad for hende. Men sagen er den at jeg står og skal på ferie i morgen i to uger så hun skal passes af et familiemedlem. Men har så ondt a hende. For vi har kun haft hende i 5 uger og de sidste to dage har jeg haft så meget stres, som hun sikkert godt kan mærke og så skal hun være hos en anden i to uger. 

Glemmer hun moN mig? Og er det meget synd for hende? Åh har så meget lyst til at afbestille den ferie. Glæder mig slet ikke! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

onlyme

Anonym skriver:

Har fået en hund for 5 uger siden, og jeg er SÅ glad for hende. Men sagen er den at jeg står og skal på ferie i morgen i to uger så hun skal passes af et familiemedlem. Men har så ondt a hende. For vi har kun haft hende i 5 uger og de sidste to dage har jeg haft så meget stres, som hun sikkert godt kan mærke og så skal hun være hos en anden i to uger. 

Glemmer hun moN mig? Og er det meget synd for hende? Åh har så meget lyst til at afbestille den ferie. Glæder mig slet ikke! 

Det er sku også syndt for hunden,.!
Var jeg dig havde jeg ventet med at købe den hjem til efter ferien,.!!!

Anmeld

6. juni 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Det er nok ikke det du vil høre, men jeg ville uden tvivl afbestille den ferie. 

Det er synd for hunden og det er alt for tidligt at opleve sådan et "skift", som det er at være hos en anden i to uger.

Worse case får du dig en hund som er utryg og bange. 

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Det er nok ikke det du vil høre, men jeg ville uden tvivl afbestille den ferie. 

Det er synd for hunden og det er alt for tidligt at opleve sådan et "skift", som det er at være hos en anden i to uger.

Worse case får du dig en hund som er utryg og bange. 

Åh er det rigtigt? Har det så skidt. 

Der kommer bare aldrig noget godt for mig! :-(

Anmeld

6. juni 2012

Annana89

Jeg sys også at nå rhunden ikke er ældre og du ikke har haft den længere tid at du bør blive hjemme med den!

Det er NU du skal være der for hende mens hun stadig er en usikker hvalp! Hun har brug for trygge rammer fuldstændigt som børn har.

Anmeld

6. juni 2012

SS82

Synes desværre også det er synd for hunden. Ville blive hjemme hos den hvis det var mig.

Anmeld

6. juni 2012

Solstrålebørn

Som de andre siger... 

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

Annana89 skriver:

Jeg sys også at nå rhunden ikke er ældre og du ikke har haft den længere tid at du bør blive hjemme med den!

Det er NU du skal være der for hende mens hun stadig er en usikker hvalp! Hun har brug for trygge rammer fuldstændigt som børn har.

Det er ikke en hvalp. Har det virkelig også skidt med det

Anmeld

6. juni 2012

twinny

Puhha det er da synd for den lille pige.

Jeg var blevet hjemme. Sådan er nogengange, når man har hund.

til dig og lille pigen.

Anmeld

6. juni 2012

Annana89

Anonym skriver:

Åh er det rigtigt? Har det så skidt. 

Der kommer bare aldrig noget godt for mig! :-(

Du har da fået en hund?! Det må da være godt! Har selv lige mistet min hund og han var helt seriøst min bedste ven og jeg har aflyst 100 arrangementer for hans skyld. Men til gengæld har jeg også haft den dejligste, trofasteste, ærligste ven der har været der for mig altid! Da min mand var udsendt som soldat var han den største støtte jeg kunne få!

Sæt ppris på hende og glæd dig over den fantastiske ven du får dig hvis du lægger energien i hende nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.