Jeg bliver fa**** arrig og SÅ forarget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

KakaoDrik

Forældre der efterlader deres babyer/børn i varme biler burde blive påtvunget forældrekursus med efterfølgene opsyn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

KakaoDrik

Babyalarmen er opfundet for at gøre forældrene mere plyndret. 

[slettet af moderator]

Anmeld

5. juni 2012

Lullaby

Aniteb skriver:

Babyalarmen er opfundet for at gøre forældrene mere plyndret. 

Enig. Ligesom babyalarmer med billede så man hele tiden kan se baby. Eller liggeunderlag der registrerer om barnet trækker vejret.

Anmeld

6. juni 2012

Mor til Ella

celkt skriver:

jeg er så uenig med dig...

"Det er sku utroligt

Men jeg synes faktisk "ofte" jeg ser babyer bitte små børn i biler uden forældre, synes enlig det er ligemeget om man bare skal ind og hente 3 liter mælk eller på marked, ville aldrig tilgive mig selv hvis der sket et eller andet. Og så tager det heller ikke længere tid at tage en autostol ud af bilen

Men tror nu ikke børnene får direkte traumer af det

Men forældrene burde skamme sig....."

Men jeg synes nu jeg har hold det i en pæn tone Så undre mig lidt det er mit indlæg du referere til.....

Jeg har ikke kaldt nogen møgkælling, da jeg synes der skal svares i god tone.

Men det jeg har skrevet er som sagt MIN holdning men behøver jo selvfølgelig ikke være din.

Anmeld

6. juni 2012

Plysbjørnen

Lullaby skriver:

Enig. Ligesom babyalarmer med billede så man hele tiden kan se baby. Eller liggeunderlag der registrerer om barnet trækker vejret.

Nemlig rigtigt... 

Anmeld

6. juni 2012

signe.

Jeg oprettede denne debat omkring dette her med at man har efterladt sit barn i bilen, med fuldt overlæg og med viden om at det IKKE kun drejer sig om 2 min .

Debatten omhandler IKKE de som lige lader barnet sidde i bilen mens man enten aflevere et andet barn, eller barnet sidder i bilen i ens egen indkørsel hvis man f.eks har glemt at låse døren til huset eller andet i den dur

Anmeld

6. juni 2012

Lullaby

signe. skriver:

Jeg oprettede denne debat omkring dette her med at man har efterladt sit barn i bilen, med fuldt overlæg og med viden om at det IKKE kun drejer sig om 2 min .

Debatten omhandler IKKE de som lige lader barnet sidde i bilen mens man enten aflevere et andet barn, eller barnet sidder i bilen i ens egen indkørsel hvis man f.eks har glemt at låse døren til huset eller andet i den dur

Man efterlader ikke sit barn i bilen for at gå på marked.

Anmeld

6. juni 2012

signe.

Lullaby skriver:

Man efterlader ikke sit barn i bilen for at gå på marked.

Netop! Også det jeg hele tiden har refereret til, men enkelte begyndte omkring problematikken omkring det at lade et barn sidde i bilen generelt, og det kræver vist et andet indlæg så

Anmeld

6. juni 2012

Plysbjørnen

KakaoDrik skriver:

[slettet af moderator]

hmm gad vide hvad det var jeg ikke måtte læse 

Anmeld

6. juni 2012

celkt

Mor til Ella skriver:

Men jeg synes nu jeg har hold det i en pæn tone Så undre mig lidt det er mit indlæg du referere til.....

Jeg har ikke kaldt nogen møgkælling, da jeg synes der skal svares i god tone.

Men det jeg har skrevet er som sagt MIN holdning men behøver jo selvfølgelig ikke være din.

det var såmænd heller ikke i den mening at hænge specifikt dig ud, - og det er helt i orden, at vi er uenige...

Forhåbentligt er der no hard fellings...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.