Jeg bliver fa**** arrig og SÅ forarget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

Clisolka

Jeg forstår det vitterligt ikke!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

sommer1988

Mor til Ella skriver:

Det er sku utroligt

Men jeg synes faktisk "ofte" jeg ser babyer bitte små børn i biler uden forældre, synes enlig det er ligemeget om man bare skal ind og hente 3 liter mælk eller på marked, ville aldrig tilgive mig selv hvis der sket et eller andet. Og så tager det heller ikke længere tid at tage en autostol ud af bilen

Men tror nu ikke børnene får direkte traumer af det

Men forældrene burde skamme sig.....

WHAT!!! Ser du ofte små babyer efterladt i biler... Og du gør ikke noget ved det?????? 

Anmeld

4. juni 2012

MortilElias2010

Det ubegribelige udover at hun tilsyneladende lod sine behov overstige enhver fornuft og moderlig kærlighed -  er at politimanden der blev interviewet om det direkte hentyder til at det tog lang tid for dem at finde hende og da de gjorde "forsøgte hun så godt hun kunne at forklare sig!" - forsøgte = fuld, stiv, ude af stand til at varetage et barn eller tre... forstår vitterligt ikke hvorfor hun fik barnet tilbage den aften!  

Anmeld

4. juni 2012

Pige2009

Jeg ville nu tage nyheder fra dette medie med et gran salt Synes ofte de er alt for utroværdige til at jeg har lyst til at beskæftige mig med det

Anmeld

4. juni 2012

Pige2009

Mor til Ella skriver:

Det er sku utroligt

Men jeg synes faktisk "ofte" jeg ser babyer bitte små børn i biler uden forældre, synes enlig det er ligemeget om man bare skal ind og hente 3 liter mælk eller på marked, ville aldrig tilgive mig selv hvis der sket et eller andet. Og så tager det heller ikke længere tid at tage en autostol ud af bilen

Jeg må også indrømme, at jeg før har set det. Forleden sad en baby på ca. 7-8 mdr. i en tændt bil på P-pladsen ved vores lokale Fakta, mens moderen var inde at handle

Anmeld

4. juni 2012

Pige2009

Mor til Ella skriver:

Det er sku utroligt

Jeg må også indrømme, at jeg før har set det. Forleden sad en baby på ca. 7-8 mdr. i en tændt bil på P-pladsen ved vores lokale Fakta, mens moderen var inde at handle

Anmeld

4. juni 2012

Lenats31

Jeg fatter det heller ikke. Hvad Fanden havde hun røget inden hun kom på så dum en ide?

Anmeld

4. juni 2012

FruStolpe

signe. skriver:

Hvordan kan man gøre det? Uanset alder eller hvor mange børn man har i forvejen, hvordan kan man efterlade et spædbarn i en bil?

Bliver så ked og får helt ondt i maven på babyens vejne, tænk at blive efterladt og bare græde græde og græde og ingen kommer... Jeg tænker iltmangel, hedeslag og alle andre scenarier.... UF!

http://ekstrabladet.dk/112/article1769960.ece

Jeg læser af princip aldrig den slags artikler, men har godt hørt om det.

For mig at se er der noget helt fundamentalt galt med samfundet når en så mindrebegavet møg kælling kan finde på at efterlade et lille barn på den måde.

At man derudover giver det stakkels barn tilbage kan kun forarge alle normalt tænkende mødre og fædre.

Anmeld

4. juni 2012

celkt

Altså!!

Det er jo en slidt debat efterhånden, og vi gør tingene på forskellige måder. Jeg kan godt efterlade min baby i fem minutter mens jeg går ind med storesøster i sfo'en eller tilsvarende. Jeg efterlader hende selvsagt ikke foran kvickly eller bilka eller lignende. Men jeg skynder mig jo ud igen så hurtigt jeg kan, og jeg låser bilen, der selvfølgeligt står i skyggen, de minutter jeg er væk.

Jeg syntes ikke det er i orden, det den unge mor ved markedet har lavet, langt fra, men det er bare lige ment som en reminder om, at vi trods alt ser forskelligt på tingene, også i sådan en sag her. Så ro på Piger, og pas på jeres sprog...

Anmeld

4. juni 2012

TNBC

signe. skriver:

Hvordan kan man gøre det? Uanset alder eller hvor mange børn man har i forvejen, hvordan kan man efterlade et spædbarn i en bil?

Bliver så ked og får helt ondt i maven på babyens vejne, tænk at blive efterladt og bare græde græde og græde og ingen kommer... Jeg tænker iltmangel, hedeslag og alle andre scenarier.... UF!

http://ekstrabladet.dk/112/article1769960.ece

det væreste er at hun har VALGT at efterlade barnet i bilen.. hvordan kan hun overhovedet overveje det? 
Tænk på alle de børn der er døde fordi de blev glemt?? Og så gør hun det med vilje... hvorfor helvede får hun barnet igen? Det er sku da børnemishandling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.