Baagøe skriver:
Jeg ville nu tage nyheder fra dette medie med et gran salt
Synes ofte de er alt for utroværdige til at jeg har lyst til at beskæftige mig med det
Desværre så er denne historie sand..

Men helt ærligt, så havde jeg sq nok balderet ruden INDEN jeg tilkaldte politiet, for at få det stakkels barn trøstet..
Derudover, så burde den mor slet ikke være blevet genforenet med sit barn, det skulle være taget med, og hun skulle have haft lov til at få det chok det ville være at komme ud til en tom bil!!
Mage til uansvarlighed skal man fandme lede længe efter..
Desværre er der mange der ikke tænker sig om når de tager på marked.. Jeg havde vagt oppe i markedsteltet torsdag aften, hvor jeg stod bag baren, den jeg stod i lå lige op af scenen hvor der altså var virkelig høj musik hele aftenen, og lige nede foran scenen sidder der 2 meget unge par, vil faktisk skyde på de var yngre end mig selv, eller ca samme alder, de har 2 små spædbørn med sig, som ikke har noget ofr ørerne, det vil sige de sidder lige op af højtalerne, men der skal åbenbart ikke beskyttes hørelse her.. De prøver at få de her børn til at sove, og det ender faktisk med at de bliver rigtig irriterede på de her 2 børn over at de ikke vil sove..

Det synes jeg faktisk grænser sig til at være lige så uansvarligt som at efterlade sit barn..
Anmeld