sommer1988 skriver:
Det var forkert formuleret af mig. Det jeg mener er, at der er en grund til at man har opfundet babyalarmer. Netop fordi at baby skal kunne høres så snart han/hun græder, og med det samme trøstes. Jeg kunne aldrig finde på at efterlade min søn i en bil, medmindre jeg kunne se eller høre ham hvorfra jeg stod. Og jeg syntes bestemt ikke at det er at være pylret.. Jeg passer bare godt på mit barn.
Jeg kunne heller ikke drømme om at efter lade mit barn i en bil... Bliver selv sur når folk gør det, også selv om det er "bare" for at aflevere det ene barn i institution. Jeg tager altid mine børn med, når jeg går ind nogen steder.
Men jeg synes at det er pylleri når man skal have en baby alarm bare fordi baby ligger inde på værelset og sover, eller står ude og sover... Dog synes jeg at det er acceptabelt når der er tale om 2 plans huse og barnet sover på første sal og man selv sidder i stuen... eller hvis baby befinder sig i barnevogn i gården og man selv sidder på 5 sal... så der er selvfølge tidspunkter hvor det ikke er tale om pylleri men en simpel nødvendighed...
Men ja måske er det dumt sagt men det er min holdning..
Anmeld