Jeg bliver fa**** arrig og SÅ forarget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

KakaoDrik

sommer1988 skriver:

Jeg synes det er rigtig dumt sagt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Plysbjørnen

sommer1988 skriver:

Det var forkert formuleret af mig. Det jeg mener er, at der er en grund til at man har opfundet babyalarmer. Netop fordi at baby skal kunne høres så snart han/hun græder, og med det samme trøstes. Jeg kunne aldrig finde på at efterlade min søn i en bil, medmindre jeg kunne se eller høre ham hvorfra jeg stod. Og jeg syntes bestemt ikke at det er at være pylret.. Jeg passer bare godt på mit barn.

Jeg kunne heller ikke drømme om at efter lade mit barn i en bil... Bliver selv sur når folk gør det, også selv om det er "bare" for at aflevere det ene barn i institution. Jeg tager altid mine børn med, når jeg går ind nogen steder.

Men jeg synes at det er pylleri når man skal have en baby alarm bare fordi baby ligger inde på værelset og sover, eller står ude og sover...  Dog synes jeg at det er acceptabelt når der er tale om 2 plans huse og barnet sover på første sal og man selv sidder i stuen... eller hvis baby befinder sig i barnevogn i gården og man selv sidder på 5 sal... så der er selvfølge tidspunkter hvor det ikke er tale om pylleri men en simpel nødvendighed...

Men ja måske er det dumt sagt men det er min holdning..

Anmeld

7. juni 2012

Mor til Ella

celkt skriver:

det var såmænd heller ikke i den mening at hænge specifikt dig ud, - og det er helt i orden, at vi er uenige...

Forhåbentligt er der no hard fellings...

No hard fellings

Anmeld

7. juni 2012

Lovely<3

sommer1988 skriver:

Det var forkert formuleret af mig. Det jeg mener er, at der er en grund til at man har opfundet babyalarmer. Netop fordi at baby skal kunne høres så snart han/hun græder, og med det samme trøstes. Jeg kunne aldrig finde på at efterlade min søn i en bil, medmindre jeg kunne se eller høre ham hvorfra jeg stod. Og jeg syntes bestemt ikke at det er at være pylret.. Jeg passer bare godt på mit barn.

Der er vi nok bare forskellige Jeg kan sagtens løbe ind i kiosken mens min søn sidder i bilen. Det drejer sig jo om sølle 2-3 minutter(hvor han ofte sover), og der har jeg altså ikke babyalrm med. Hvis han vågner, jamen herregud så er det sådan det er. Børn tager ikke skade af at græde i så kort tid!

Jeg har bare valgt ikke og leve mit liv efter skrækscenarier...det er sku for stressende! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.