Jeg bliver fa**** arrig og SÅ forarget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.351 visninger
63 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

signe.

Hvordan kan man gøre det? Uanset alder eller hvor mange børn man har i forvejen, hvordan kan man efterlade et spædbarn i en bil?

Bliver så ked og får helt ondt i maven på babyens vejne, tænk at blive efterladt og bare græde græde og græde og ingen kommer... Jeg tænker iltmangel, hedeslag og alle andre scenarier.... UF!

http://ekstrabladet.dk/112/article1769960.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Bassemor<3

Det er simpelthen bare grotesk ! Det barn får sikkert angst problemer når det bliver større

Anmeld

4. juni 2012

ekebiv

Hvordan kan man gøre det? Uanset alder eller hvor mange børn man har i forvejen, hvordan kan man efterlade et spædbarn i en bil?

Bliver så ked og får helt ondt i maven på babyens vejne, tænk at blive efterladt og bare græde græde og græde og ingen kommer... Jeg tænker iltmangel, hedeslag og alle andre scenarier.... UF!

Det er lige så grotesk at barnet rent faktisk bliver genforenet med sin mor. Det stakkels barn skulle da omgående hen til nogle med bare en smule omløb i hovedet..

Anmeld

4. juni 2012

Mor til Ella

signe. skriver:

Det er sku utroligt

Men jeg synes faktisk "ofte" jeg ser babyer bitte små børn i biler uden forældre, synes enlig det er ligemeget om man bare skal ind og hente 3 liter mælk eller på marked, ville aldrig tilgive mig selv hvis der sket et eller andet. Og så tager det heller ikke længere tid at tage en autostol ud af bilen

Men tror nu ikke børnene får direkte traumer af det

Men forældrene burde skamme sig.....

Anmeld

4. juni 2012

ano14316

Hvorfan FUCK kan man finde på at forlade sit barn i bilen, uden nogen form for opsyn...

Det er mig en gåde... Sådan nogen mennesker skulle bare ikke have lov til at have børn.

Anmeld

4. juni 2012

Rebecca55

Det er ikke ord for hvor grotesk det er... Kan på ingen måde sætte mig ind i hvad der for en mor til at efterlade sit spædbarn i bilen. Stakkels stakkel barn.

Anmeld

4. juni 2012

MorDk

Jeg fatter det simpelthen ikke!!!

Anmeld

4. juni 2012

signe.

Jeg synes også det er utroligt at hun kun får en reprimande, det er fuldstændig uacceptabelt.

Synes dog det er godt at politiet har lavet en underretning til de sociale myndigheder, så kan man bare håbe at der bliver gjort noget ved sagen. Gad bare godt vide hvor længe det her barn har siddet i bilen hvis det først blev fundet kl. 22.30.. hvor sent tager man lige til hjallerup marked??!

Anmeld

4. juni 2012

merethe

Profilbillede for merethe
ekebiv skriver:

Det er lige så grotesk at barnet rent faktisk bliver genforenet med sin mor. Det stakkels barn skulle da omgående hen til nogle med bare en smule omløb i hovedet..

Jeg forstår heller ikke hvorfor barnet blev afleveret tilbage til hende. 

Anmeld

4. juni 2012

mortilnoahogmelina

Ej hvad fanden tænker sådan en kvinde på .

Hun skulle simpelthen have fjernet sine børn synes jeg . Øv hvor bliver jeg ked over sådan noget .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.