Jeg bliver fa**** arrig og SÅ forarget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

Zeus

celkt skriver:

som jeg skrev ovenfor, er det jo ikke denne sag om barnet og moderen på markedet, jeg mener, når jeg siger, vi ser forskelligt på tingene. Men derimod det at efterlade sit barn for en kort stund i bilne, men man lige gør et eller andet. Jeg reagerer på de ret spidse kommentarer om, at DET gør man bare ikke, for så er man en forfærdelig mor..

Men altså, det er selvsagt ikke i orden at efterlade sit spædbarn og så gå til fest, Vorherre til hest!!!

Ingen af de kommentarer der er skrevet, handler om at efterlade et barn i en bil i et par min, de er skrevet om denne handling, som artiklen refererer til.. Så er det da klart, at der kommer "spidse" kommentarer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Frk. Himmelblå

Zeus skriver:

Nu er det jo ikke kun eb.dk der bringer historien, det gør tv2.nyheder også, det samme med tekst tv på både tv2 og dr1..

Betvivler ikke, at der er en historie.

Det er mere vinklingen, jeg kan være imod.

Sådan helt generelt har jeg lidt svært ved at sluge eb's pathos journalistik.

Men bliver da afgjort også selv forarget!

Anmeld

5. juni 2012

celkt

Zeus skriver:

Ingen af de kommentarer der er skrevet, handler om at efterlade et barn i en bil i et par min, de er skrevet om denne handling, som artiklen refererer til.. Så er det da klart, at der kommer "spidse" kommentarer

jeg er så uenig med dig...

"Det er sku utroligt

Men jeg synes faktisk "ofte" jeg ser babyer bitte små børn i biler uden forældre, synes enlig det er ligemeget om man bare skal ind og hente 3 liter mælk eller på marked, ville aldrig tilgive mig selv hvis der sket et eller andet. Og så tager det heller ikke længere tid at tage en autostol ud af bilen

Men tror nu ikke børnene får direkte traumer af det

Men forældrene burde skamme sig....."

Anmeld

5. juni 2012

Pige2009

Mor til Ella skriver:

Ja, det mærkelige er bare hvad det er der gør de tror der ikke kan ske noget ved det

Ja det overgårvogså min forstand 

Anmeld

5. juni 2012

Pige2009

An&Jo skriver:

Desværre så er denne historie sand..

Men helt ærligt, så havde jeg sq nok balderet ruden INDEN jeg tilkaldte politiet, for at få det stakkels barn trøstet..

Derudover, så burde den mor slet ikke være blevet genforenet med sit barn, det skulle være taget med, og hun skulle have haft lov til at få det chok det ville være at komme ud til en tom bil!!

Mage til uansvarlighed skal man fandme lede længe efter..

Desværre er der mange der ikke tænker sig om når de tager på marked.. Jeg havde vagt oppe i markedsteltet torsdag aften, hvor jeg stod bag baren, den jeg stod i lå lige op af scenen hvor der altså var virkelig høj musik hele aftenen, og lige nede foran scenen sidder der 2 meget unge par, vil faktisk skyde på de var yngre end mig selv, eller ca samme alder, de har 2 små spædbørn med sig, som ikke har noget ofr ørerne, det vil sige de sidder lige op af højtalerne, men der skal åbenbart ikke beskyttes hørelse her.. De prøver at få de her børn til at sove, og det ender faktisk med at de bliver rigtig irriterede på de her 2 børn over at de ikke vil sove.. Det synes jeg faktisk grænser sig til at være lige så uansvarligt som at efterlade sit barn..

Jeg er enig med dig bortset fra det med at jeg ville smadre ruden Hvis man slæber småbørn med til koncert eller deslige, er det udelukkende ud fra egoistisk behov og virkelig synd for barnet - kan man ikke finde pasning, må man efter min mening blive hjemme

Anmeld

5. juni 2012

sommer1988

Jeg synes ikke at der er iorden at efterlade sin baby i bilen også selvom det kun er nogen min. Hvis du ikke kan se eller høre når baby græder er det helt forkert. Baby skal trøstet med det samme han/hun græder! Til jer mødre der gør det og synes det er iorden - Hvorfor tror i der er opfundet babyalarm?

Anmeld

5. juni 2012

Plysbjørnen

sommer1988 skriver:

Jeg synes ikke at der er iorden at efterlade sin baby i bilen også selvom det kun er nogen min. Hvis du ikke kan se eller høre når baby græder er det helt forkert. Baby skal trøstet med det samme han/hun græder! Til jer mødre der gør det og synes det er iorden - Hvorfor tror i der er opfundet babyalarm?

Babyalarmen er opfundet for at gøre forældrene mere plyndret. 

Anmeld

5. juni 2012

Hvem?

Baagøe skriver:

Jeg er enig med dig bortset fra det med at jeg ville smadre ruden Hvis man slæber småbørn med til koncert eller deslige, er det udelukkende ud fra egoistisk behov og virkelig synd for barnet - kan man ikke finde pasning, må man efter min mening blive hjemme

Anmeld

5. juni 2012

Lovely<3

sommer1988 skriver:

Render du altid rundt med en babyalarm på dig?

Anmeld

5. juni 2012

Lovely<3

sommer1988 skriver:

Render du altid rundt med en babyalarm på dig ?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.