sandramor skriver:
Er du alene med børn???
Har du selv skulle tage stilling til de ting for dine børn??
Har du gået en graviditet igennem alene mens faderen står på sidelinien og sviner dig til og ønsker barnet dør så han ikke skal af med sin bil fordi han ellers ikke kan betale børnebidrag?? Og hvis barnet dør så kan han fortsætte sit vilde liv.....
Og så samtidig pludselig skulle aflevere dit barn dit kæreste eje som han ønskede død til ham fordi han jo er faderen og også har ret til at se sit barn???
Tænk lige over at der nogengange ligger mange ting bag ved en hver reaktion og at der måske er en grund til man ikke bare hopper og danser af glæde fordi far og barn nu skal ha samvær...
Hvordan DIN konstruktion er i DIT hjem skal jeg ikke kunne sige noget om. Nej, jeg fandt mig en mand jeg kunne stole på, en der besad kvaliteter som jeg vidste jeg ville sætte pris på. Blandt de kvaliteter var at han var troværdig, kunne finde ud af at sætte andre før ham selv og kunne administere hans tid således der var plads til arbejde, fritid, venner, mig, dyrene, pligter og alt det andet.
Jeg har derimod et familiemedlem der var så uheldig at et kondom sprang under en engangsfornøjelse og selvom han prøver og prøver, finder Gimpen på mere og mere. Og det har nu varet i 2 år og hans søn kender ham næsten ikke. Så der er altså også kvinder der driver beskidt spil, det er ikke kun mænd der er nogen dumme svin.
Derud over er jeg i en årgang der havde historiens største antal af skilsmisser. Så det grimme jeg har set i mit liv er ikke til at føre på en liste. Og blandt dem er fædre der i afmagt har slået sig selv ihjel, mødre der blev nødt til at flygte, børn der er blevet rodløse, kriminelle, en enkelt prostitueret.
Så måske var det jer enlige forældre der skulle tænke jer lidt om, istedet for os der kan finde ud af det smukke i et samarbejde?
Anmeld