Maja88 skriver:
så du kalder din kæreste far overfor barnet og ikke hans navn????
så er det jo klart barnet en gang vil blive forvirret og ikke føle sig tryg
Der er to slags fædre, dem af navn, og dem af gavn, min kæreste var der i graviditeten, til fødslen, og hver dag siden, det er ham der mader, putter, skifter osv. Bio far har aldrig før givet barnet nogen form for interesse, først da der var tale om at min kæreste var villig til at adoptere, skiftede han mening.. Er sikker på dette kun er et forsøg på at være på tvers, meen, vil han have samvær, så skal det også være så barnet når at lære ham ordenligt at kende inden der kan blive tale om overnatning, og forresten, om 15 måneder er det sep. Så de har kun 12 måneder at lære hinanden at kende 8 timer om måneden, det er 96 timer inden han vil have to uger, det er slet ikke nok tid.. Og dem der kun kommer her en til to gange om måneden, dem husker hun ikke fra gang til gang .. Så .... Og hele min kærestes familie har taget godt imod mit barn, min svigerfar kalder barnet for barnebarn,og de andre ser også den bette som en bio del af familien.. Min x's familie frøs mig helt ude da jeg blev gravid, og ville ikke have noget med mig eller bette at gøre.... Jeg kunne sådanset ikke være mere ligeglad med at han ikke får sin vilje her, hans egoisme skal ikke gå ud over mit barn... Det er kun den bette det handler om... Ikke mig, og ikke ham.. Jeg er meget utilfreds med han ikke vil komme oftere og se den bette, at jeg ikke bor i nærheden af ham har han kun sig selv at takke for, blev smidt ud, og havde ikke andet valg end at flytte hjem til min mor ..
Anmeld