Er det mig, der er ved at blive gammel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

TineA

Frøken J. skriver:

For mig at se, er det ikke enten eller. Det hedder ikke enten at ligne en l... til daglig eller bare én gang om året. Det er hverken svært eller umuligt at se anstændig ud til daglig OG klæde sig anstændigt ud den ene gang. Så nej, jeg synes ikke det er i orden - Jeg synes det er nogle fuldstændig skæve værdier og skæve signaler at sende. 

Så må jeg svare ja til trådens spørgsmål 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

132319

Jeg var klædt ud som Mel C fra Spice Girls da jeg gik ud af 9. for 12 år siden og havde dermed en leopard bikinitop på og en skjorte ud over. Dertil baggybukser og buffalostøvler (Ømt var det ikke ) og dengang var dét nok lige lovlig vovet -Jeg fik da også et par kommentarer med på vejen 

I dag ville det jo slet ikke ænse nogen at en pige gik rundt i bikinitop og hvis det havde været i dag, havde jeg sgu nok også haft en lårkort nederdel og stiletter på til 

Helt unge piger klæder sig mere og mere vovede i dag og jeg ved sgu egentlig ikke helt hvad jeg skal sige til det.

Anmeld

2. juni 2012

Frøken J.

W.. skriver:

Så må jeg svare ja til trådens spørgsmål 

Helt i orden, for man bliver jo klogere med alderen  

Anmeld

2. juni 2012

Carl-Emil's mor

Frøken J. skriver:

Jeg må indrømme, at jeg synes det er nogle lidt pudsige scenarioer i opstiller. Altså hvis man holder sig på dydens sti, så er man dømt til at gå all in på et tidspunkt? Og igen det her enten/eller. Man kan godt se godt ud uden at gå i tøj, som er beregnet til sexleg. Det gjorde vi ikke i min omgangskreds (altså gik i den slags), og vi er da hverken gået amok i Sunny Beach eller noget i den stil. Jeg mener ikke det kan forsvares, så vi bliver nok bare ikke enige  

du ved ikke om vi er enige for har ikke sagt det var min holdning

Jeg spurgte om det ikke er bedre at HVIS der er behov for at lige "gå udklædningsamok" at det så sker i sikre rammer end et sted hvor der ikke er natteravne, forældresamarbejde mm til at holde øje?

Det var ihvertfald det jeg mente med mit forrige svar til dig - nu måske lidt mere præciseret

egentlig bare for at stille op og sige måske du ikke er så gammel igen men måske der bare var andre muligheder end at de gerne vil ligne dvs L....

Anmeld

2. juni 2012

L&V

Frøken J. skriver:

Godt nok er jeg kun 23, men når jeg tænker sådan her, så kommer jeg til at tænke på, om jeg bare er ved at være gammel eller hvad..

Synes de sidste år, at sidste skoledags-udklædningerne er blevet værre og værre! Da jeg havde sidste skoledag var vi klædt ud på alle mulige sjove måder. Jeg var engel i en hvid t-shirt og knælang hvid nederdel, og så vinger og glorie. Nogen af de andre var klovn, prinsesse (med lang kjole), smølfer (med hvide bukser bl.a.) osv. osv. Normale udklædninger og ikke noget vildt der..

Men så når man ser de her sidste skoledags piger i dag. Jeg håber virkelig ikke jeg støder nogen eller taler for grimt her, men jeg synes faktisk mange af dem ligner.. ludere  90% af dem er klædt i ULTRA lortkorte nederdele, hvor man kan se det halve af røvballerne, selvsiddende knæstrømper, pushup bh med nedringet top og så ordentlig dullet op med makeup. Den slags kostumer man måske ville forvente folk brugte hjemme under dynen til en fræk gang rollespil, ikke til sidste skoledag i folkeskolen og så på åben gade.

Jeg må indrømme, at jeg bliver forarget. Altså fred være med det, det må de jo selv om, men jeg forstår bare ikke de værdier. Hvorfor skal man være så fræk som mulig? Og have absolut INTET på, og så endda på en iskold dag? Hvad blev der er af de skægge og opfindsomme kostumer? Og det bliver jo værre hvert år!!! Jeg frygter virkelig Rose vil have sådan noget på, når det er hendes tur. Jeg er dybt forarget, og jeg er ellers ikke sippet..

http://www.billigekostumer.dk/media/catalog/product/cache/4/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/2/8/28069_1.jpg

Så er jeg i hvert fald med på pensionist vognen for nøj hvor jeg os bare syntes det er nogle vågede unge damer der har randt rundt i bybilledet Men det syntes jeg nu egentlig os når man går i byen

Anmeld

2. juni 2012

Frøken J.

Carl-Emil's mor skriver:

du ved ikke om vi er enige for har ikke sagt det var min holdning

Jeg spurgte om det ikke er bedre at HVIS der er behov for at lige "gå udklædningsamok" at det så sker i sikre rammer end et sted hvor der ikke er natteravne, forældresamarbejde mm til at holde øje?

Det var ihvertfald det jeg mente med mit forrige svar til dig - nu måske lidt mere præciseret

egentlig bare for at stille op og sige måske du ikke er så gammel igen men måske der bare var andre muligheder end at de gerne vil ligne dvs L....

Men hvor meget opsyn er der lige i virkeligheden? Når de går fra skolen og render rundt i gaderne, fester om aftenen. Eksempelvis i Randers mødes de på plænen, der er opsyn. Men det stopper jo bestemt ikke de unge (så lyder man rigtig gammel ) i at gå andre steder hen, hvor der bestemt hverken er opsyn eller vagter. Jeg kan da huske vi forlod plænen og gik væk og fandt vores eget sted, men vi var så heller ikke klædt som den ene part i en meget fræk sexleg

Anmeld

2. juni 2012

HeidiØ

Frøken J. skriver:

Godt nok er jeg kun 23, men når jeg tænker sådan her, så kommer jeg til at tænke på, om jeg bare er ved at være gammel eller hvad..

Synes de sidste år, at sidste skoledags-udklædningerne er blevet værre og værre! Da jeg havde sidste skoledag var vi klædt ud på alle mulige sjove måder. Jeg var engel i en hvid t-shirt og knælang hvid nederdel, og så vinger og glorie. Nogen af de andre var klovn, prinsesse (med lang kjole), smølfer (med hvide bukser bl.a.) osv. osv. Normale udklædninger og ikke noget vildt der..

Men så når man ser de her sidste skoledags piger i dag. Jeg håber virkelig ikke jeg støder nogen eller taler for grimt her, men jeg synes faktisk mange af dem ligner.. ludere  90% af dem er klædt i ULTRA lortkorte nederdele, hvor man kan se det halve af røvballerne, selvsiddende knæstrømper, pushup bh med nedringet top og så ordentlig dullet op med makeup. Den slags kostumer man måske ville forvente folk brugte hjemme under dynen til en fræk gang rollespil, ikke til sidste skoledag i folkeskolen og så på åben gade.

Jeg må indrømme, at jeg bliver forarget. Altså fred være med det, det må de jo selv om, men jeg forstår bare ikke de værdier. Hvorfor skal man være så fræk som mulig? Og have absolut INTET på, og så endda på en iskold dag? Hvad blev der er af de skægge og opfindsomme kostumer? Og det bliver jo værre hvert år!!! Jeg frygter virkelig Rose vil have sådan noget på, når det er hendes tur. Jeg er dybt forarget, og jeg er ellers ikke sippet..

http://www.billigekostumer.dk/media/catalog/product/cache/4/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/2/8/28069_1.jpg

Jeg synes sku du er lidt gammel, Janne
Ej, er helt enig. Så nogle oppe i Løkken, hvor man ku se deres balder !

Anmeld

2. juni 2012

TineA

Frøken J. skriver:

Helt i orden, for man bliver jo klogere med alderen  

Måske

Anmeld

2. juni 2012

sarahb

Min fantastiske niece var ko Helt fantastisk.

Men ellers har jeg ikk rigtigt set nogle, kun drenge klædt som ludere. Ikke så charmerende

Anmeld

2. juni 2012

TineA

132319 skriver:

Jeg var klædt ud som Mel C fra Spice Girls da jeg gik ud af 9. for 12 år siden og havde dermed en leopard bikinitop på og en skjorte ud over. Dertil baggybukser og buffalostøvler (Ømt var det ikke ) og dengang var dét nok lige lovlig vovet -Jeg fik da også et par kommentarer med på vejen 

I dag ville det jo slet ikke ænse nogen at en pige gik rundt i bikinitop og hvis det havde været i dag, havde jeg sgu nok også haft en lårkort nederdel og stiletter på til 

Helt unge piger klæder sig mere og mere vovede i dag og jeg ved sgu egentlig ikke helt hvad jeg skal sige til det.

Enig her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.