Frøken J. skriver:
Godt nok er jeg kun 23, men når jeg tænker sådan her, så kommer jeg til at tænke på, om jeg bare er ved at være gammel eller hvad..
Synes de sidste år, at sidste skoledags-udklædningerne er blevet værre og værre! Da jeg havde sidste skoledag var vi klædt ud på alle mulige sjove måder. Jeg var engel i en hvid t-shirt og knælang hvid nederdel, og så vinger og glorie. Nogen af de andre var klovn, prinsesse (med lang kjole), smølfer (med hvide bukser bl.a.) osv. osv. Normale udklædninger og ikke noget vildt der..
Men så når man ser de her sidste skoledags piger i dag. Jeg håber virkelig ikke jeg støder nogen eller taler for grimt her, men jeg synes faktisk mange af dem ligner.. ludere
90% af dem er klædt i ULTRA lortkorte nederdele, hvor man kan se det halve af røvballerne, selvsiddende knæstrømper, pushup bh med nedringet top og så ordentlig dullet op med makeup. Den slags kostumer man måske ville forvente folk brugte hjemme under dynen til en fræk gang rollespil, ikke til sidste skoledag i folkeskolen og så på åben gade.
Jeg må indrømme, at jeg bliver forarget. Altså fred være med det, det må de jo selv om, men jeg forstår bare ikke de værdier. Hvorfor skal man være så fræk som mulig? Og have absolut INTET på, og så endda på en iskold dag? Hvad blev der er af de skægge og opfindsomme kostumer? Og det bliver jo værre hvert år!!! Jeg frygter virkelig Rose vil have sådan noget på, når det er hendes tur. Jeg er dybt forarget, og jeg er ellers ikke sippet..
http://www.billigekostumer.dk/media/catalog/product/cache/4/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/2/8/28069_1.jpg
Ja jeg er enig.