Er det mig, der er ved at blive gammel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

dpb

Muhmi skriver:

Må indrømme at jeg synes de hele tiden skal have så lidt tøj som muligt de unge tøser, selv til deres konfirmationer... Jeg kan altså ikke snuppe når en 14 -16 årig klær sig som om hun har dyrket sex i flere år og bare skal lokke endnu flere mænd til hendes bod...

Ej det lyder nok hårdt, men jeg synes altså at der er gået et eller andet galt i værdierne på den måde...

Ligesom hver gang amerikaner-tøser skal holde en klæd-ud-fest, så gælder det om at komme i det allermest slutty outfit, for ellers er man bare en douche... Ej altså.... sukkkk

enig  det er en skræmmende tendens, som jeg håber snart vender for de kan da snart ikke have mindre tøj på

Selv var jeg rødhætte på min sidste dag, dog med lang kjole da det var den eneste røde kjole jeg kunne finde

Qnuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Maja_4000

Jeg er yngre end dig , men hvis man er gammel hvis man har den mening , så er jeg også gammel

Synes simpelthen det er for meget ! 

Anmeld

2. juni 2012

MortilElias2010

Muhmi skriver:

PRÆCIS!! Ville ikke skrive det i frygt for at støde nogle... Men jeg kan ærlig talt ikke forstå at forældrerne ikke siger: NEJ! Sådan går du bare ikke klædt i offentligheden! Men det virker som om at de fleste forældre bare lader stå til mens deres børn går ud og ligner noget der løgn og som man kun ellers ville se i en sexshop...

Herhjemme kommer den ALDRIG til at gå, når du bliver 18 og/eller flytter hjemmefra, SÅ kan du selv bestemme, men mens du bor under MIT tag og stadig er umyndig, så er det altså mor her der bestemmer....

Jeg tænker at måske ikke alle forældre VED at det er det tøj deres børn har på til sidste skoledag, de så måske helt anderledes klædt på, da de tog hjemmefra eller også har nogen af forældrene bare så travlt med sig selv og deres karriere f.eks at de vitterligt ikke har lagt mærke til deres børn. Jeg ved ikke hvad der er mest skræmmende?! 

Anmeld

2. juni 2012

jydeinden

Anjamichell skriver:

Ja der er vi da enige :-)

hehe håbede jeg da også. Jeg da ikke så naiv at jeg tror at ved at fortælle hende hvad hun bør gå i at så lytter hun.

Men jeg er nok så naiv at hvis jeg fortæller hende hvilke signaler den slags tøj i virkeligheden sender, og fortæller hende at hun er meget mere end det, jamen at hun så lytter, om ikke andet så de 5 minutter det tager og fortælle hende det

Anmeld

3. juni 2012

Loa

Er SÅ enig.

Selv var jeg baby, i nattøj, bamse sutsko, rottehaler og sut... Ikke videre sexet
Men det var overhovedet heller ikke min tanke dengang.
Men ja, idag er det nærmest som om de unge skal vise så meget som muligt, så tidligt som muligt....
Det er til at brække sig over, og om jeg fatter de forældre der tillader det.....
De unge er blevet så ulækre og vulgære, og hvis tendensen fortsætter i den udvikling så bliver Isabella sendt på kostskole i Schweiz når hun bliver 10.....

Forstår ikke hvad de unge tænker på?? Er det eneste de går op i virkelig at tiltrække det andet køn med at se så vulgær ud som muligt.........

Anmeld

3. juni 2012

wamse

Jeg synes på ingen måde, at det er ok, at man klæder sig "billigt", men når det er sagt, så tænker jeg, at hvem er deres rollemodeller?? Hvordan går i klædt når i skal til halloween/karneval/fastelavnsfester?

Det kan godt være, at vi er voksne, men vi sender sgu et signal ved, at vi selv også klæder os med hulkort, så hverken balder eller bryster er dækket ordenligt.
Når jeg ser voksne kvinder klæde sig til halloween fx, så er det som regel også med meget meget udfordrende tøj, så det er jo budskabet vi sender videre. Så min holdning er, at skal vi pege fingre af de unge, så synes jeg, at vi skal tage ansvar for, hvilke signaler vi selv sender

Anmeld

3. juni 2012

Laulund87

Loa skriver:

Er SÅ enig.

Selv var jeg baby, i nattøj, bamse sutsko, rottehaler og sut... Ikke videre sexet
Men det var overhovedet heller ikke min tanke dengang.
Men ja, idag er det nærmest som om de unge skal vise så meget som muligt, så tidligt som muligt....
Det er til at brække sig over, og om jeg fatter de forældre der tillader det.....
De unge er blevet så ulækre og vulgære, og hvis tendensen fortsætter i den udvikling så bliver Isabella sendt på kostskole i Schweiz når hun bliver 10.....

Forstår ikke hvad de unge tænker på?? Er det eneste de går op i virkelig at tiltrække det andet køn med at se så vulgær ud som muligt.........

Ingen grund til at pakke det ind, sig det som det er

Anmeld

3. juni 2012

Frøken J.

wamse skriver:

Jeg synes på ingen måde, at det er ok, at man klæder sig "billigt", men når det er sagt, så tænker jeg, at hvem er deres rollemodeller?? Hvordan går i klædt når i skal til halloween/karneval/fastelavnsfester?

Det kan godt være, at vi er voksne, men vi sender sgu et signal ved, at vi selv også klæder os med hulkort, så hverken balder eller bryster er dækket ordenligt.
Når jeg ser voksne kvinder klæde sig til halloween fx, så er det som regel også med meget meget udfordrende tøj, så det er jo budskabet vi sender videre. Så min holdning er, at skal vi pege fingre af de unge, så synes jeg, at vi skal tage ansvar for, hvilke signaler vi selv sender

Jeg klæder mig ikke sådan, så det er ikke et ansvar, som jeg personligt kan tage på mine skuldre Men synes afgjort også, at det er forkert som voksne at klæde sig sådan uden i offentligheden. Faktisk forstår jeg ikke man vil, jeg synes det er langt mere sexet at overlade noget til fantasien, men det er måske bare mig.. 

Anmeld

3. juni 2012

wamse

Frøken J. skriver:

Jeg klæder mig ikke sådan, så det er ikke et ansvar, som jeg personligt kan tage på mine skuldre Men synes afgjort også, at det er forkert som voksne at klæde sig sådan uden i offentligheden. Faktisk forstår jeg ikke man vil, jeg synes det er langt mere sexet at overlade noget til fantasien, men det er måske bare mig.. 

ha ha den skulle du bestemt heller ikke tage på dig Men jeg ser bare rigtig mange kvinder som lige præcis klæder sig i meget meget udfordrende kostumer, og det sender da helt klart et budskab til andre, så intet under, at de unge i dag klæder sig i samme slags tøj De gør jo hvad vi gør, og ikke hvad vi siger

Anmeld

3. juni 2012

Loa

Laulund87 skriver:

Ingen grund til at pakke det ind, sig det som det er

Hehe Sorry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.