Er det mig, der er ved at blive gammel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

Princesspigen

Frøken J. skriver:

Godt nok er jeg kun 23, men når jeg tænker sådan her, så kommer jeg til at tænke på, om jeg bare er ved at være gammel eller hvad..

Synes de sidste år, at sidste skoledags-udklædningerne er blevet værre og værre! Da jeg havde sidste skoledag var vi klædt ud på alle mulige sjove måder. Jeg var engel i en hvid t-shirt og knælang hvid nederdel, og så vinger og glorie. Nogen af de andre var klovn, prinsesse (med lang kjole), smølfer (med hvide bukser bl.a.) osv. osv. Normale udklædninger og ikke noget vildt der..

Men så når man ser de her sidste skoledags piger i dag. Jeg håber virkelig ikke jeg støder nogen eller taler for grimt her, men jeg synes faktisk mange af dem ligner.. ludere  90% af dem er klædt i ULTRA lortkorte nederdele, hvor man kan se det halve af røvballerne, selvsiddende knæstrømper, pushup bh med nedringet top og så ordentlig dullet op med makeup. Den slags kostumer man måske ville forvente folk brugte hjemme under dynen til en fræk gang rollespil, ikke til sidste skoledag i folkeskolen og så på åben gade.

Jeg må indrømme, at jeg bliver forarget. Altså fred være med det, det må de jo selv om, men jeg forstår bare ikke de værdier. Hvorfor skal man være så fræk som mulig? Og have absolut INTET på, og så endda på en iskold dag? Hvad blev der er af de skægge og opfindsomme kostumer? Og det bliver jo værre hvert år!!! Jeg frygter virkelig Rose vil have sådan noget på, når det er hendes tur. Jeg er dybt forarget, og jeg er ellers ikke sippet..

http://www.billigekostumer.dk/media/catalog/product/cache/4/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/2/8/28069_1.jpg

enige..

min nevø havde os sidste skole dag igår..

en fyr fra hans paralel klasse har kun noget der lignede en mande G på og sko..  mid på gaden!

hvad sker der  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Muhmi

Frøken J. skriver:

Jeg vil også gerne vide hvor forældrene er i det her.. Self. er det ikke fedt at være den eneste der er sobert klædt, hvis alle andre ikke er, men jeg kan simpelthen ikke greje de kostumer. Jeg forstår det ikke! Virkelig!

PRÆCIS!! Ville ikke skrive det i frygt for at støde nogle... Men jeg kan ærlig talt ikke forstå at forældrerne ikke siger: NEJ! Sådan går du bare ikke klædt i offentligheden! Men det virker som om at de fleste forældre bare lader stå til mens deres børn går ud og ligner noget der løgn og som man kun ellers ville se i en sexshop...

Herhjemme kommer den ALDRIG til at gå, når du bliver 18 og/eller flytter hjemmefra, SÅ kan du selv bestemme, men mens du bor under MIT tag og stadig er umyndig, så er det altså mor her der bestemmer....

Anmeld

2. juni 2012

Muhmi

Princesspigen skriver:

enige..

min nevø havde os sidste skole dag igår..

en fyr fra hans paralel klasse har kun noget der lignede en mande G på og sko..  mid på gaden!

hvad sker der  

Ahhh, det berømte "Borat" kostume, det har jeg også set flere gå med... Og ja det er sgu et sjovt kostume, men der er altså ikke meget stof der dækker... Ja noget som helst...

Anmeld

2. juni 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Desværre synes jeg tendensen er sådan med de unge for tiden...

Min datter ville ikke få lov til at gå sådan klædt, ja excuse me, hvis jeg støder nogle, men jeg synes simpelthen ikke at det er i orden at de unger, hver gang de har mulighed for det, skal flashe deres kroppe på den måde... Jeg bliver sgu ærlig talt lidt forarget...

Og jeg må indrømme at jeg faktisk er glad for at jeg har en dreng, for så kommer DET problem i det midste ikke

Det kan da godt være han får lyst til at rende rundt i lårkort nederdel til sidste skoledag

Frøken J.: Jeg er enig. Fryser bare jeg ser det billed du har linket til.. Og ærligt.. Så synes jeg da det må være mindst lige så ophidsende og frækt hvis man skal tænke sig til noget af det (Hvis det er det de går efter)

Anmeld

2. juni 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Det kan da godt være han får lyst til at rende rundt i lårkort nederdel til sidste skoledag

Frøken J.: Jeg er enig. Fryser bare jeg ser det billed du har linket til.. Og ærligt.. Så synes jeg da det må være mindst lige så ophidsende og frækt hvis man skal tænke sig til noget af det (Hvis det er det de går efter)

Haha... Hvis han har lyst til at rende rundt i miniskørt, så skal jeg ikke stoppe ham, DET er idet mindste komisk når mænd tager dametøj på... Men hvis han valgte det der berømte "Borat"-kostume, så går den altså ikke

Anmeld

2. juni 2012

Princesspigen

Muhmi skriver:

Ahhh, det berømte "Borat" kostume, det har jeg også set flere gå med... Og ja det er sgu et sjovt kostume, men der er altså ikke meget stof der dækker... Ja noget som helst...

lige precis.. og hvad er det for signal  at sende til de små børn på skolerne..

Anmeld

2. juni 2012

Muhmi

lige precis.. og hvad er det for signal  at sende til de små børn på skolerne..

I mine øjne er det et meget forkert signal at sende... Det er jo ingenting at have på!!

Og jeg undskylder liiiige billedet hvis det støder nogle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. juni 2012

Princesspigen

Muhmi skriver:

I mine øjne er det et meget forkert signal at sende... Det er jo ingenting at have på!!

Og jeg undskylder liiiige billedet hvis det støder nogle

lige precis..

var ikke selv til stede men forestiller mig selv det var sådan en han havde på..

Anmeld

2. juni 2012

Muhmi

Princesspigen skriver:

lige precis..

var ikke selv til stede men forestiller mig selv det var sådan en han havde på..

Højst sansynligt.. Og ja den er da sjov... Men om Silas fik lov... Ejnej...

Anmeld

2. juni 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Haha... Hvis han har lyst til at rende rundt i miniskørt, så skal jeg ikke stoppe ham, DET er idet mindste komisk når mænd tager dametøj på... Men hvis han valgte det der berømte "Borat"-kostume, så går den altså ikke

Hehe neeej det havde jeg heller ikke lyst til at Bassen rendte rundt i ...
Så hellere en kjole til sidste skoledag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.