hvad koster en barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

raca

knapt 30 mennesker og 6000 og vi lavede ikke ret meget selv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

La´chrissen

Marts<3 skriver:

Selvom vi har fået et rigtig godt tilbud på en resturant, så er vi desværre op på mellem 15.000-18.000kr! Det syntes jeg umiddelbart er mange penge! Kan jeg ikke rigtig overskue! Men jeg må slå koldt vand i blodet tror jeg...

Jeg vil også sige hvis du fx lejer et lokale kan det nemt komme op i 2500-3000 bare for det. Hvis du så vil have en til at lave maden og stå i køkkenet hele dagen. Bliver det nok en 10.000 for maden og personen. Og så kommer drikkevarer og pynt og tøj oven i. Men det er jo meget forskelligt. Men når du ikke vil lave noget selv koster det jo. Men hvis det er på restaurant kan det nok gøres billigere. Selvfølgelig alt efter prisen på restauranten. Men det kan jo helt klart gøres meget billigere hvis man laver det meste selv

Anmeld

31. maj 2012

Kløver

Til vores søns dåb brugte vi nok 10.000-12.000 alt inkl, og holdte det på en kro (billigste her på egnen) Det var med 3 retters menu, derefter kaffe og kage. Vi var 35 personer
Denne gang holder vi i min mors have, hvor der kommer en og laver helstegt pattegris og laver så dåbskage til dessert
Alt inkl mad, drikkevarer, bordpynt osv forventer vi at bruge ca 8-9000
Og regner med at blive ca 35 pers igen.

Vi har lige været til dåb (samme kro som vi brugte til vores søns dåb) hvor de havde det som brunchbuffet, og var super hyggeligt, der kostede det alt inkl ca 200 pr person for mad, 2 slags juice, the og kaffe
Jeg kunne godt finde på at holde brunch næste gang, dog et andet sted, jeg har fået anbefalet af en i mødregruppen, skal vist lige have navnet igen på stedet

Det kan nok godt gøres billigere, men sted kan nemt blive problem, da forsamlingshuse er dyre her i området og ikke dåbsvenlige at leje
Pris afhænger helt bestemt også meget af, hvor meget arbejde man ønsker at lave selv, hvor vi ikke ønsker for meget arbejde,men bare vil nyde dagen uden at skulle spekulere alt for meget over oprydning osv

Tillykke med den lille ny og den kommende dåb

Anmeld

31. maj 2012

december-babyen

Vi gav ca 18500 kr for alt. Dette indebar lokale, pynt, mad, tøj til os, blomster osv.

Anmeld

31. maj 2012

B&J

vi var 32 mennesker og vi slap med 4000kr

og det var

pynt

mad (helstegt pattegris)

kaffe og kage til senere

sodavand

vin

Anmeld

31. maj 2012

isabellasmor

Vi var knap 30 mennesker og vi brugte godt og vel 4000-5000 . Og det er med lokale, mad (udefra), pynt, drikkelse, snacks, køkkenhjælper, (islagekagen lavede min mormor) Og kjolen er arve kjole

Anmeld

1. juni 2012

Mor til Ella

Marts<3 skriver:

Jeg er lidt forkælet måske, men jeg gider virkelig ikke stå for alt selv til vores barnedåb. Så vi betaler os fra det. Men fornemmere det blir lidt dyrt... Stod det til mig, så kom Nik & Jay og spillede, rød løber, fyreværkeri osv 

Men det er nok ikke så realistisk 

Så mit spørgsmål lyder på, hvad kostede Jeres barnedåb? Og hvad indebar den?

Vi blir ca. 65 mennesker.

Tak

Vi skal holde dåb på søndag.

Min mor har syet kjoler ud af min konfirmationskjole. så den var billig

Vi har lejet lokaler det er 1500 kr.

Og jeg gider ikke skal bruge dagen til at rydde borde af og sørge for at der er nok ovs. 

Så der hvor vi har lejet lokaler kan man få en til at lave mad og servere og rydde op det er ca 5500

Vi bliver 28.

det løber vel op i 8000 ca plus det løse

Mor skulle jo også have ny kjole

Anmeld

1. juni 2012

mor2011_

vi var ca 18-20 og vi betalte 10.000 på en restaurant med fiske buffe 

Anmeld

1. juni 2012

Ellie79

Vi har lige holdt i weekenden. Vi gad ikke lave maden selv ville bare hygge med vores gæster. Vi var 40 mennsker og vi har brugt et sted mellem 10.000 og 12.000 - Vi valgte en lidt dyr brunch 189 pr. kuvert men det var virkeligt lækkert og ville gøre det igen.

Kagerne bagte jeg selv og brugte max 500 på den post, så det kunne helt sikkert gøre billigere men det gad vi ikke denne gang.

Mvh Anja

Anmeld

1. juni 2012

JanetBJ

Nu ved jeg ikke hvad du vil have til barnedåben, eller hvad du forventer at i skal spise, men vil foreslå et festlokale/forsamlingshus og bestille mad udefra, eller selv lave en helt masse lækkert til en STOR buffet og så ellers sørge for drikkelse osv , hvis i vil have det nogenlunde billigt og kan "nøjes" med en stor buffet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.