hvad koster en barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

Mettefpigen

Vi var ca 34 per og tror vi kom af med omkring 10-12000 kr... Vi lejede forsamligshus, stod for maden selv, købte drikkevarer i tyskland, bordopdækning, pynt, snacks

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

B&J

Maja84 skriver:

Her ser det lidt anderledes ud

Mad 5500

Vin og drikkevarer fra tyskland + benzin 1000

Kaffe og kage 600

Pynt 3-500

så regner med det ialt nok løber op i 7500-8000 alt efter.
Ved ikke hvor vi kan spare, da vi gør alt for det bliver billigt, men synes godt man kan mærke de nye afgifter gør meget når jeg skal handle ind til at lave kage, og ved ikke om det kan holdes på 600 selvom jeg laver selv. Chokolade osv er blevet mega dyrt, men håber at få det billigt i tyskland

jaa det håber jeg også du kan jamen igen der var vi heldige vi kende en der skulle til tyskland og han ville gerne købe sodavan med hjem til os så vi brugte ingen benzin heller

Anmeld

2. juni 2012

La´chrissen

Marts<3 skriver:

Uden tvivl! Men jeg ønsker jo som sagt, ikke at røre en finger selv, det duer jeg slet ikke til. Så må vi jo bare finde dankortet frem

Ja det jo det god fornøjelse med barnedåb når i kommer der til

Anmeld

2. juni 2012

Kløver

B&J skriver:

jaa det håber jeg også du kan jamen igen der var vi heldige vi kende en der skulle til tyskland og han ville gerne købe sodavan med hjem til os så vi brugte ingen benzin heller

Dejligt i kunne få en ven til at tage drikkevarer med hjem

Håber også, det er blevet dyrt med de nye afgifter, kan godt se forskel fra dåb sidste år og nu. Meget endda :O

Anmeld

3. juni 2012

B&J

Maja84 skriver:

Dejligt i kunne få en ven til at tage drikkevarer med hjem

Håber også, det er blevet dyrt med de nye afgifter, kan godt se forskel fra dåb sidste år og nu. Meget endda :O

jaaa nemlig der er sket en del siden sidste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.