hvad koster en barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22.413 visninger
54 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

Marts<3

Jeg er lidt forkælet måske, men jeg gider virkelig ikke stå for alt selv til vores barnedåb. Så vi betaler os fra det. Men fornemmere det blir lidt dyrt... Stod det til mig, så kom Nik & Jay og spillede, rød løber, fyreværkeri osv 

Men det er nok ikke så realistisk 

Så mit spørgsmål lyder på, hvad kostede Jeres barnedåb? Og hvad indebar den?

Vi blir ca. 65 mennesker.

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

onlyme

Marts<3 skriver:

Jeg er lidt forkælet måske, men jeg gider virkelig ikke stå for alt selv til vores barnedåb. Så vi betaler os fra det. Men fornemmere det blir lidt dyrt... Stod det til mig, så kom Nik & Jay og spillede, rød løber, fyreværkeri osv 

Tak

Vi var 32 personer og vi slap godt og vel 3000kr

Anmeld

30. maj 2012

Levi&LilysMor

Marts<3 skriver:

Tak

Vi inviterede kun nærmeste fam og blev små 14 mennesker, ikke mange men det var hyggeligt..

vi holdte det hjemme i stuen hvor vi selv havde pyntet op og lavet maden, det hele kostede nok omkring 6.-7000...

Lavede også selv hans kage fra bunden da jeg syntes det var mere specielt end hvis en anden gjorde det...

Anmeld

30. maj 2012

Nille-pigen

Marts<3 skriver:

Tak

hej

vi var inde og spise på Hotel Randers og vi var 18 personer ... det kom vi af med 3200 for...

det er jo op til dig sel, hvad du synes der skal ske...

Anmeld

30. maj 2012

lycly

Nu ved jeg ikke om I skal ud og leje lokale (skal I vel nok når I bliver så mange) men det koster i hvert fald en del. I København er det i hvert fald snildt 3000-4000 kroner. Og hvis I også skal have mad bragt udefra, det koster også deromkring. Og så er der pynt, kage osv. Så måske i underkanten af 10.000 kroner, men så er I også blevet forkælet

Vi lavede det meste af maden selv, og lokalet skulle vi heldigvis ikke betale for. Og vi slap omkring 4000.

Anmeld

30. maj 2012

MorDk

Det kommer an på hvad DU vil betale og hvordan oghvorledes.

Vi var ca. 50 mennesker, lejet kirkens lokaler, mad udefra og købte selv pynt, snacks, tøj mm. omkring 8000 kr.

Anmeld

30. maj 2012

Marts<3

LuLy skriver:

Nu ved jeg ikke om I skal ud og leje lokale (skal I vel nok når I bliver så mange) men det koster i hvert fald en del. I København er det i hvert fald snildt 3000-4000 kroner. Og hvis I også skal have mad bragt udefra, det koster også deromkring. Og så er der pynt, kage osv. Så måske i underkanten af 10.000 kroner, men så er I også blevet forkælet

Vi lavede det meste af maden selv, og lokalet skulle vi heldigvis ikke betale for. Og vi slap omkring 4000.

Selvom vi har fået et rigtig godt tilbud på en resturant, så er vi desværre op på mellem 15.000-18.000kr! Det syntes jeg umiddelbart er mange penge! Kan jeg ikke rigtig overskue! Men jeg må slå koldt vand i blodet tror jeg...

Anmeld

30. maj 2012

Marts<3

MorDk skriver:

Det kommer an på hvad DU vil betale og hvordan oghvorledes.

Vi var ca. 50 mennesker, lejet kirkens lokaler, mad udefra og købte selv pynt, snacks, tøj mm. omkring 8000 kr.

Det var billigt taget antal af gæster i betragtning...

Anmeld

30. maj 2012

Marts<3

onlyme skriver:

Vi var 32 personer og vi slap godt og vel 3000kr

Hvordan kan det blive så billigt? Alene maden her koster  ca 16.000! Jeg er jo helt væk kan jeg se.. Jeg må vidst hjem og snakke det igennem med kæresten igen!

Anmeld

30. maj 2012

Fenja09

Vi var 26 mennesker og vi spiste på en kro/restaurant. Vi havde bestilt brunch (all you can eat) med tilhørende drikkevarer og kagen lavede min veninde. Vi gav lige omkring 3500 kr for det hele.

Og ja vi gad heller ikke stå for mad - havde ellers haft planer om et forsamlingshus, men det var nu skønnere på denne her måde

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.